Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

ik wordt niet goed van al die open gebroken wegen in de buurt. 
nu is de weg naar de freaking brug afgesloten 

Koettie schreef op 02-03-2025 om 17:39:

Vriend wilde strakke randjes verven met een trukje die hij online gezien had. Niet even klein getest natuurlijk en nu zijn alle randjes verpest. En de verf is op.

Is wel weer te fixen, moet toch nog een laag op maar irritant.

Ben wel benieuwd naar het trucje

Ik heb me vandaag geërgerd aan … een verkoper van kpn glasvezel. Er werd aangebeld door een medewerker van kpn die maar bleef doorzagen ondanks mijn duidelijke antwoord dat ik geen glasvezel wilde aanschaffen bij kpn.
Ik heb het vier keer moeten herhalen en toen de boodschap eindelijk doorkwam en hij wegging zei hij op sarcastische toon “netjes hoor” waarop ik zei “pardon” en toen zei hij op heel zeikerige toon “ik wil geen glasvezel van kpn”. 
Ik heb nu maar een sticker aangeschaft voor bij de deur dat ik geen behoeften heb aan verkopers aan de deur. Geen zin om in mijn eigen huis geschoffeerd te worden. 

Ninoea schreef op 03-03-2025 om 17:27:

Ik heb me vandaag geërgerd aan … een verkoper van kpn glasvezel. Er werd aangebeld door een medewerker van kpn die maar bleef doorzagen ondanks mijn duidelijke antwoord dat ik geen glasvezel wilde aanschaffen bij kpn.
Ik heb het vier keer moeten herhalen en toen de boodschap eindelijk doorkwam en hij wegging zei hij op sarcastische toon “netjes hoor” waarop ik zei “pardon” en toen zei hij op heel zeikerige toon “ik wil geen glasvezel van kpn”.
Ik heb nu maar een sticker aangeschaft voor bij de deur dat ik geen behoeften heb aan verkopers aan de deur. Geen zin om in mijn eigen huis geschoffeerd te worden.

En daar zou ik dus een klacht over indienen.. wat een belachelijke reactie van hem. 

Ninoea schreef op 03-03-2025 om 17:27:

Ik kap ze altijd direct af en als ze doorgaan zeg ik nogmaals dat ik geen interesse heb en de deur NU dicht doe. En dat dan ook doe ondanks dat ze dan vaak door praten. 

Aan moeders met kleine kinderen op een fietsje in mega smalle straatjes in de drukke stad.  Komt een auto ze tegemoet dan mag kind voor fietsen zodat auto erlangs kan, rijd ik achterop blijven ze naast elkaar fietsen en ben ik verplicht erachter te blijven op kruip tempo want kind fiets niet zo hard want kan net lopen. Echt,

Krijg al een paar dagen achter elkaar in de avond 'n eenmalige inlogcode voor microsoft, terwijl ik daar niet om heb gevraagd. Loop te stressen omdat ik niet weet wat ik eraan kan doen.

Yumi schreef op 03-03-2025 om 22:16:

Krijg al een paar dagen achter elkaar in de avond 'n eenmalige inlogcode voor microsoft, terwijl ik daar niet om heb gevraagd. Loop te stressen omdat ik niet weet wat ik eraan kan doen.

Na een helder moment ingelogd bij microsoft en zie dat er inderdaad al dagen vanuit allerlei landen een poging is gedaan om in te loggen. Niet gelukt dankzij 2FA, toch maar weer een ander wachtwoord genomen.

ik heb mij gisteren geërgerd aan de communicatie binnen de zorg. Man moest naar het ziekenhuis maar kan op dit moment niet zitten, alleen liggen en kort staan of lopen. Huisarts had een ambulance geregeld om hem te brengen (geregeld vervoer). Ambulance kwam, ik ga op de fiets erachteraan omdat dat sneller is en hij weer terug gebracht zou moeten worden, onverantwoord om hem zittend te vervoeren volgens ambu personeel. Afspraak met de arts gehad. Mam kan kort staan dus dat was te doen.  Ambu natuurlijk weer weg, dus ik vraag aan de Balie hoe nu verder. Eeeh geen idee. We hebben geen bed geregeld, geen kamer en geen ambulance. De ambulance kan besteld worden maar dat duurt uren…. Ondertussen valt man bijna om van de pijn en medicatie. Wordt er gezegd: Tsja uw probleem….. 
gelukkig een vriend kunnen bellen en man met heel veel pijn en moeite in een auto gekregen en naar huis vervoerd. Dit moet toch anders kunnen in Nederland. Gelukkig is alles goed gegaan, want het ook anders kunnen aflopen.

Veel te vroeg wakker en kon niet meer slapen. En ik was al zo moe...

Ik was ook al om 3:30 wakker en lang wakker gelegen. Komt door het stomme gedoe op mijn werk. Gelukkig over 3 dagen vakantie.

hier nog 1 die vroeg wakker is. Had gehoopt wat uit te kunnen slapen deze vakantie. Morgen maar weer een poging doen..

Weinig geslapen hier ook. Zwaai man uit naar zijn werk om half 7. Hij zegt probeer anders nog even lekker te slapen joh. Ik ga terug mijn bed in. Wie belt me om 8 uur wakker? Juist... manlief. Met een onzinbelletje: met wie denk je dat ik vandaag aan het werk ben?
Uh boeie... ik lig te slapen!!!

Hier ook slecht tot amper geslapen, vanwege hoofd vol met snot en onwijs benauwd

Aan Meerlanden (de organisatie die bij ons het afval ophaalt). Iedere dinsdag moet de bak (gft, of rest of papier) om 7.00 buiten worden gezet. Maandagavond na 23.00 mag ook maar dan heb je last van "afvaltoerisme" waardoor je bak vol zit met ongeoorloofd afval van anderen en dus niet gelegd wordt. 
Iedere week worden de bakken na 11.00 gelegd en soms pas om 16.00. 
Ik had een slechte nacht, omdat zoon gisteravond na 23.30 nog een uur naar huis moest rijden in de dichte mist en hij heeft nog niet zo lang zijn rijbewijs.  Hij had onze auto geleend voor een freelance klus. 
Ik had dus net om 7.00 die bak aan de weg en kroop terug mijn bed in. Zoon wilde uitslapen hij was uiteindelijk om 02.00 thuis. Komt de Meerlanden om 07.05 die bakken legen met een hoop kabaal en de BBE (bejaarde bende van ellende) zat kennelijk achter het raam te wachten op de vuilniswagen. Massaal gingen ze acuut die bakken weer achterom rijden en uitspuiten met een hogedrukreiniger.
Zaten zoon en ik alsnog om 7.30 aan het ontbijt.
Volle bakken maken minder kabaal dan lege bakken, die bakken aan de weg zetten hoor je nauwelijks. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.