Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

kerst schreef op 26-02-2025 om 21:03:

Wat heeft Trump toch idiote ideeën.

Ik denk dat ie in een psychose zit ofzo.

Poezie schreef op 27-02-2025 om 00:00:

[..]

Ik denk dat ie in een psychose zit ofzo.

Neuh. Ik denk dat dit echt is wie hij is. Sommige mensen zijn narcistische eikels. En omdat hij weet dat hij nu deze 4 jaar moet doen wat hij wil laat hij nog meer zien wie hij is dan de eerste keer dat hij president was. 

Maar hij kan later best zeggen dat hij een psychose had als mooi excuus. En dan janken waarom deed niemand iets...

lientje69 schreef op 25-02-2025 om 18:44:

[..]

Ik doe het ook altijd in mijn tas achter een ritsje. Maar ja. Ik ben Truus handtas. Loop zelden zonder. Schijnt vrij uniek te zijn.😅

Nee hoor!  Altijd bonnetje, briefje en wagenmuntje in zijvakje van mn tas.

Ik heb het muntje aan een ring aan mijn sleutelbos zitten. Zodra ik de wagen losgemaakt heb trek ik de bos er weer uit en gaat die weer in mijn zak. De lege wagen zet ik gewoon los terug bij de andere wagens.

Mijn hoge dagelijkse telefoon gebruik. Afgelopen  dagen weten te beperken maar ik zie het voor vandaag alweer  fout gaan.

Nieuwe oefeningen van de fysio, opgestaan met zoveel pijn  

Yumi schreef op 27-02-2025 om 09:44:

Nieuwe oefeningen van de fysio, opgestaan met zoveel pijn

dat mijn wekker om 08:00 ging sliep net zo lekker en dat ik zitten te wachten op een telefoontje    

Dat ik volgens Strava nog 7,4 kilometer moet wandelen deze maand om mijn challenge van 50 kilometer wandelen in februari te halen, maar ik er vandaag en morgen geen tijd voor heb om dat te doen. Terwijl, het gaat nergens over want een virtuele medaille, maar toch jammer dat ik het niet haal.

Werkgever waar ze nogal van de communicatie zeggen te zijn maar waar je stank voor dank krijgt. Ik loop niet meer zo hard in de toekomst want het levert toch niks op. Krijg mijn salaris toch wel waarom zou ik dan nog iets extra doen?

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

27-02-2025 om 19:49

Aan mensen die maar door blijven zeuren/klagen over hetzelfde onderwerp en van geen ophouden weten. Erg irritant. 

Dat ik een pakje koekjes koop, in de kast leg en dat hij volledig verdwenen is na een dag werken. 
Soms haat ik pubers 😆

Rogue schreef op 27-02-2025 om 10:12:

dat mijn wekker om 08:00 ging sliep net zo lekker en dat ik zitten te wachten op een telefoontje

Dit had ik ook! Ik heb bijna de hele nacht liggen woelen, en dan val ik eindelijk in slaap: gaat de wekker om 05:30… ik was de hele dag zo moe

Aan PostNL, ik heb afgelopen dinsdag iets besteld voor mijn hobby en kreeg woensdag een berichtje dat het morgen bezorgd zou worden (vandaag dus) Daar was ik best blij mee want ik was vandaag de hele dag vrij en hoopte dat het vroeg zou komen dat ik er nog wat mee kon doen vandaag en anders Vanavond. kijk ik later op de app is het verplaatst naar morgen helaas dan ben ik werken en de rest van het weekend ook geen tijd. snap eigenlijk niet van mezelf  dat ik er op rekende aangezien post nl de laatste tijd nooit op tijd komt. 

Loulou39 schreef op 27-02-2025 om 20:15:

[..]

Dit had ik ook! Ik heb bijna de hele nacht liggen woelen, en dan val ik eindelijk in slaap: gaat de wekker om 05:30… ik was de hele dag zo moe

Ik werd om 0300 wakker, omdat ik naar de wc moest en kwam toen moeilijk in slaap, maar ben ergens helemaal knock-out gegaan want ik heb vriend's wekker niet eens gehoord (hij ook niet werd wakker van mijn wekker   )

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.