Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

mut

mut

26-02-2025 om 16:15

Herfstappeltaart schreef op 26-02-2025 om 15:57:

[..]

Dat zou ik heel graag willen maar het montuur is echt versleten.

Dan succes met zoeken. Ik vind het een ramp om een nieuw montuur uit te moeten zoeken.

Volgens mij word ik ziek, ik heb een rare kriebel in mijn keel en mijn benen voelen loodzwaar. Zo geen zin in ziek worden.

Herfstappeltaart schreef op 26-02-2025 om 14:43:

Ik heb me vandaag geërgerd aan mezelf. Ik moet een nieuwe bril en ik vond ze allemaal stom. Nu heb ik dus nog niks. Misschien over een tijdje nog eens kijken.

ik heb bij Charlie Temple (online winkel) een leuke bril gezien, maar heb geen idee wat mijn sterkte is en blabla.

moet eigenlijk een afspraak maken bij een opticien voor het opmeten, maar stel het steeds uit 

Ik heb ook hoognodig een nieuwe bril nodig. Lezen wil niet meer echt. Ook dit jaar moet ik naar de oogarts( ivm diabetes). Ik stel het al een jaar uit. Denk dat ik in maart maar een afspraak maak voor een nieuwe bril 

mut schreef op 26-02-2025 om 16:15:

[..]

Dan succes met zoeken. Ik vind het een ramp om een nieuw montuur uit te moeten zoeken.

Dankje, ik ook!

Grr wil ik even lekker serie kijken. Ligt de wifi eruit. Niks werkt. Moet ik alles weer resetten eerst.

mut schreef op 26-02-2025 om 16:15:

[..]

Ik ook, maar moest echt een nieuwe.

Toen naar Specsavers gegaan, waar speciaal iemand was die voor klanten een aantal nieuwe monturen als opties aanreikte. Waaruit ik dan gekozen heb🙂

Dat ik gisteren nog een plaspil erbij voorgeschreven heb gekregen voor hoge bloeddruk 

lientje69 schreef op 26-02-2025 om 19:17:

Grr wil ik even lekker serie kijken. Ligt de wifi eruit. Niks werkt. Moet ik alles weer resetten eerst.

Oeh zo irritant! 
Hopelijk lukt het na één keer resetten 🤞🏼

Loulou39 schreef op 26-02-2025 om 19:36:

[..]

Oeh zo irritant!
Hopelijk lukt het na één keer resetten 🤞🏼

Gelukt

lientje69 schreef op 26-02-2025 om 19:58:

[..]

Gelukt

😁 Veel plezier met je serie!!

Gister en vandaag naar de ikea moeten gaan om onderdelen van de keuken te ruilen. Afzuigkap was beschadigd en vandaag bleek er een verkeerd deurtje geleverd te zijn. Schoonmoeder wilde perse mee dus duurde drie keer langer dan nodig. 

Wilde de muren gaan doen dit weekend maar de stuc is nog niet droog. Volgend weekend ben ik er niet dus schiet allemaal niet op. Heb vanaf 10 maart twee weken vrij en hoopte dan de eerste week 'alles' (de grote dingen) af te hebben en mn spullen te halen maar dat gaat nu niet lukken. Dus ga mn tweede week vakantie masr weer annuleren want heb juist even niets-tijd nodig. En nu is 't maar zonde van mn dagen. 
Wil een opleiding doen via werk maar moet in eigen tijd en dat vind ik teveel dus dat gaat niet door. Druk op werk en moe. 

Heb ff goede baaldag 

Wat heeft Trump toch idiote ideeën.

De stank in sommige liften bij het ov is niet te harden. Er lag zelfs pis in vandaag. Steeds dezelfde smerig persoon die er dag en nacht is in en om die lift en de geur die ze verspreid... het is vreselijk dat die vrouw zo moet leven dat natuurlijk voorop.. als het warm wordt gaat het straks nog erger stinken naar pis en ranzigheid overal bij het drukke ov of überhaupt in de stad. Het is me te vies en te druk. Ik wil met pensioen.

Moederkareltje schreef op 26-02-2025 om 22:39:

De stank in sommige liften bij het ov is niet te harden. Er lag zelfs pis in vandaag. Steeds dezelfde smerig persoon die er dag en nacht is in en om die lift en de geur die ze verspreid... het is vreselijk dat die vrouw zo moet leven dat natuurlijk voorop.. als het warm wordt gaat het straks nog erger stinken naar pis en ranzigheid overal bij het drukke ov of überhaupt in de stad. Het is me te vies en te druk. Ik wil met pensioen.

Bij de Gemeente kan je overlast melden, hier werkt dat goed.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.