Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Mayosate schreef op 25-02-2025 om 12:41:

[..]

Ik ben laatst voor een redelijk basic exemplaar van Samsung gegaan (eco bubbel) en ben er blij mee. Ik gebruik maar 2 was standen (katoen en dagelijkse was) dus al die extra opties waren voor mij niet nodig. Heb er geen spijt van en scheelde enorm veel geld

Die hebben wij ook. Al een jaar of negen en nog steeds tevreden! Ik gebruik dagelijkse was (een uur) en het korte programma (ongeveer een half uur) en heel af en toe het katoenprogramma om de machine te reinigen (dan gooi ik er gelijk alle vaatdoekjes e.d. bij). Ik geloof dat ie nog geen 500 euro was. 

Herfstappeltaart schreef op 25-02-2025 om 13:16:

[..]

Die hebben wij ook. Al een jaar of negen en nog steeds tevreden! Ik gebruik dagelijkse was (een uur) en het korte programma (ongeveer een half uur) en heel af en toe het katoenprogramma om de machine te reinigen (dan gooi ik er gelijk alle vaatdoekjes e.d. bij). Ik geloof dat ie nog geen 500 euro was.

Ja echt een fijn ding! Wij waren 550 kwijt, vind dat heel redelijk voor een nieuwe wasmachine. Hoor van veel mensen die er een hebben dat ze er al jaren plezier van hebben  

Oh dat is inderdaad een prima prijs! Ik zie er veel van rond de €1000

Dat een willekeurige mede klant in de supermarkt het lef heeft gehad om mijn statiegeld bonnetje van mijn kar te trekken (had ik met een plakbandje vast geplakt).
Nou succes met die €0,90 je zal het nodig hebben! 
Gelukkig heb ik nooit een bonnetje met €40 dat zou pas echt zonde zijn geweest. 
Mijn kar stond achter mij om deuren van de koeling open te kunnen doen. 

Bakblik schreef op 25-02-2025 om 14:03:

Dat een willekeurige mede klant in de supermarkt het lef heeft gehad om mijn statiegeld bonnetje van mijn kar te trekken (had ik met een plakbandje vast geplakt).
Nou succes met die €0, 90 je zal het nodig hebben!

Hoe sneu kun je zijn!

Dat vind ik echt heel raar, hoe verzin je zoiets?!

Wat ik overigens wel in het topic over gestructureerd zijn vind passen,  is dat je met een plakbandje (waar had je dat zo snel vandaan?) je bonnetje aan je karretje had geplakt, respect daarvoor 😄. 

Ik heb dat in Duitsland een aantal keer gehad. Daar zit een soort schuifje op het winkelwagentje om dat briefje onder te schuiven. En opeens was het weg. Ik troost me maar met de gedachte dat een bejaarde het nodig had om het pensioen aan te vullen, dat schijnt vaak nodig te zijn in Duitsland.

kat kotst vanaf de bank op de grond. Natuurlijk half in het gordijn en een gedeelte spatte tegen de muur  .
En daarna ook nog vol bewondering kijken hoe ik het opruim.

Wieder schreef op 25-02-2025 om 15:23:

[..]

Dat vind ik echt heel raar, hoe verzin je zoiets?!

Wat ik overigens wel in het topic over gestructureerd zijn vind passen, is dat je met een plakbandje (waar had je dat zo snel vandaan?) je bonnetje aan je karretje had geplakt, respect daarvoor 😄.

Je komt bij ons binnen langs de inpaktafel en daar staat zo'n rol plakband in zo'n zware houder.   De karretjes hebben een voorziening om je briefje tussen te klemmen maar bij sommige karretjes is dat defect. Dan neem ik de vrijheid om een plakbandje te gebruiken. 😜

Steeds dat bonnetje in mijn hand met boodschappen pakken en scannen is onhandig dus dat klem of plak ik aan mijn karretje. Echt erg dat mensen dat dus blijkbaar willen jatten.

HAHA!wait..what schreef op 25-02-2025 om 12:11:

[..]

Bedankt voor de tips! We hebben er een foto van gemaakt en buurvrouw heeft hetzelfde. Maar de gemeente gelooft niet dat het daardoor komt.. foto's van ervoor hebben we niet! Maar gaan nu maar wel foto's van alles maken.

Wat rot dat je er zoveel last van hebt! Hebben jullie 'gewoon' pech of wordt er wel wat geregeld?

Na jaren steggelen: ja, we krijgen de schade en herstel altijd vergoed en er zijn ook regelingen die de waardedaling compenseren en een bijdrage voor isolatie enz. Maar dat komt omdat de bevingen komen door de gaswinning en de staat daar decennia flink aan verdiend heeft.  

[..]

Ik ben laatst voor een redelijk basic exemplaar van Samsung gegaan (eco bubbel) en ben er blij mee. Ik gebruik maar 2 was standen (katoen en dagelijkse was) dus al die extra opties waren voor mij niet nodig. Heb er geen spijt van en scheelde enorm veel geld

Schijnt in de praktijk ook vaak zo te zijn idd. Mensen gebruiken vaak maar 2 of 3 programma’s. 

SuzyQFive schreef op 25-02-2025 om 16:37:

[..]

Schijnt in de praktijk ook vaak zo te zijn idd. Mensen gebruiken vaak maar 2 of 3 programma’s.

Die Samsung bubble is zo populair dat ik in de zomer niet weet of mijn eigen machine gaat of die van de buren met open ramen/deuren. Heel specifiek muziekje. Lijkt op het Duitse kinderliedje over de Hatseflats. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

25-02-2025 om 17:04

[..]

die heb ik ook, ideaal apparaat en ik hoef al die snufjes ook niet. 

Bailey26 schreef op 25-02-2025 om 15:51:

kat kotst vanaf de bank op de grond. Natuurlijk half in het gordijn en een gedeelte spatte tegen de muur .
En daarna ook nog vol bewondering kijken hoe ik het opruim.

Die van mij gaat lopen tijdens het kotsen… dan ligt het ook overal.

En dan inderdaad heel geïnteresseerd staan kijken als je het opruimt, herkenbaar.

Bakblik schreef op 25-02-2025 om 15:53:

[..]

Je komt bij ons binnen langs de inpaktafel en daar staat zo'n rol plakband in zo'n zware houder. De karretjes hebben een voorziening om je briefje tussen te klemmen maar bij sommige karretjes is dat defect. Dan neem ik de vrijheid om een plakbandje te gebruiken. 😜

Steeds dat bonnetje in mijn hand met boodschappen pakken en scannen is onhandig dus dat klem of plak ik aan mijn karretje. Echt erg dat mensen dat dus blijkbaar willen jatten.

Aha, nu snap ik waarom ik laatst van het ene op het andere moment mijn boodschappenbriefje kwijt was dat ik daar had geklemd, er zal iemand gedacht hebben dat het een bonnetje voor retour was. Die zal op z'n neus gekeken hebben.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.