Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

21-02-2025 om 11:01

lientje69 schreef op 20-02-2025 om 13:14:

[..]

Ik wel. En er naar gevraagd. Als antwoord gekregen dat ze er mee gestopt zijn. Er waren mensen die artikelen achteraan of onderin elders verstopten om dan later als ze over de datum waren gratis vers te claimen. Zo is mij verteld.

En ik vind dit online uit 2023:

Jumbo stopt met de garanties die al jaren aansluiten op de 7 Zekerheden van de supermarktformule. Dat bevestigt de retailketen uit Veghel. De laagsteprijsgarantie stopt. Ook de garanties over versheid en wachttijden zullen eind 2023 verdwijnen.

ik winkel ook bij de Jumbo en op de ramen van de winkel staat er in grote letterrs nog op over de 7 zekerheden. De winkel is nog vrij nieuw. 

Wat ook erg attent was vanmorgen, is dat tijdens de controle,  de medewerkster vroeg of ik de gebakjes in de tas voor mijn verjaardag gekocht had. Euh ja? Nou gefeliciteerd en ik kreeg korting op dit gebak. 

Friezinnetje schreef op 21-02-2025 om 11:01:

[..]

ik winkel ook bij de Jumbo en op de ramen van de winkel staat er in grote letterrs nog op over de 7 zekerheden. De winkel is nog vrij nieuw.

Wat ook erg attent was vanmorgen, is dat tijdens de controle, de medewerkster vroeg of ik de gebakjes in de tas voor mijn verjaardag gekocht had. Euh ja? Nou gefeliciteerd en ik kreeg korting op dit gebak.

Bij ons hangen sinds 3 weken grote schermen bij de kassa's en daar zie je ook steeds de 7 zekerheden geprojecteerd.

Nieuwe stoelen gekocht. Opgehaald in stad verderop, 45 min enkele reis. Oke prima.
Maar nu is er dus 1 niet compleet en 1 heeft een verkeerde poot erbij waardoor hij scheef staat. 
Dus nog geen stoelen. 

Man gaat contact opnemen met de winkel maar zal wel weer even duren. 

Friezinnetje schreef op 21-02-2025 om 11:01:

[..]

Wat ook erg attent was vanmorgen, is dat tijdens de controle, de medewerkster vroeg of ik de gebakjes in de tas voor mijn verjaardag gekocht had. Euh ja? Nou gefeliciteerd en ik kreeg korting op dit gebak.

Die reclame staat er hier ook nog op. Maar ze doen er dus niet meer aan.

Bakblik schreef op 21-02-2025 om 11:05:

[..]

Bij ons hangen sinds 3 weken grote schermen bij de kassa's en daar zie je ook steeds de 7 zekerheden geprojecteerd.

Erg bijzonder. Ben benieuwd  als je iets vind op of over de datum je het gratis meekrijgt. Ik kreeg echt als reactie: daar zijn we mee gestopt.   En vind dat online dus ook idd.

Ergernis: mijn moeder die blijft struisvogelen mbt mijn broer.

Wat kunnen sommige mensen zich toch wentelen in, en het zich toe eigenen van de ellende van een ander. Echt, ga wat doen met je leven!

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

21-02-2025 om 14:42

lientje69 schreef op 21-02-2025 om 12:51:

[..]

Erg bijzonder. Ben benieuwd als je iets vind op of over de datum je het gratis meekrijgt. Ik kreeg echt als reactie: daar zijn we mee gestopt. En vind dat online dus ook idd.

Ik heb wel eens een klacht gehad en kreeg meteen gratis een nieuw artikel 

Krijg een punthoofd van de gamma. Moet perse wachten op de leverancier voor 'de beste oplossing'. Gewezen op hun eigen voorwaarden, dat zij verantwoordelijk zijn voor geleverde spullen en zij vinden op antwoord van de leverancier wachten verantwoordelijkheid nemen. Mn dichten pakken worden vrijdag opgehaald en over nieuws van de de open pakketen moet ik dus wachten terwijl het mega in de weg ligt allemaal. Morgen ergens maar nieuwe vloer scoren. Meteen twee weken vertraging door dit grrr

Hooikoorts en de hooikoorts oogdruppels nergens te vinden. Moet weer nieuwe bestellen bij de huisarts ,maar wachten tot dat dit weekend weer voorbij is.

Yumi schreef op 20-02-2025 om 15:56:

Ja joh, waarom niet? Zit ik weer op mijn bril, pootje eraf

Afgelopen zomer zoon uit zn werk gehaald. Toen ik uit mijn auto stapte had ik mijn zonnebril op de passagiersstoel gelegd.

Zoon stapt in en zonder iets te zeggen had hij mijn bril op de bestuurdersstoel gelegd. 

Waardoor ik dus op die bril ging zitten. Was een bril van een tientje maar het metalen pootje brak af en stak achterin mijn bovenbeen. En goed diep ook, auw auw, daar heb ik best een poosje last van gehad. 

Maar dat was dus een oude ergernis. 

kerst schreef op 21-02-2025 om 16:39:

Hooikoorts en de hooikoorts oogdruppels nergens te vinden. Moet weer nieuwe bestellen bij de huisarts ,maar wachten tot dat dit weekend weer voorbij is.

Kun je geen oogdruppels bij de drogist kopen, zoiets als 'ogentroost'  ?

prd-front-1150493-1-600x600.jpg

Beterlaat2021! schreef op 21-02-2025 om 19:10:

[..]

Kun je geen oogdruppels bij de drogist kopen, zoiets als 'ogentroost' ?

prd-front-1150493-1-600x600.jpg

Die helpen mij niet tegen hooikoorts.

Neusspray kan je iig wel halen, dat helpt iig al. 

Koettie, balen! Net nu het allemaal zo lekker opschoot..

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.