Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Ik ben nu op Schiphol. Ik wilde dat er een wet kwam die volgepakte rugzakken verbood. Ik heb in de rij nu 3 keer een knal gehad van die rotdingen van mensen die zich omdraaien, maar vergeten dat ze zo’n ding op de rug hebben.

Koko67 schreef op 20-02-2025 om 14:02:

Ik ben nu op Schiphol. Ik wilde dat er een wet kwam die volgepakte rugzakken verbood. Ik heb in de rij nu 3 keer een knal gehad van die rotdingen van mensen die zich omdraaien, maar vergeten dat ze zo’n ding op de rug hebben.

Oh zo’n grote ergernis! Ik heb regelmatig zo’n ding in m’n gezicht gehad in de trein/tram/metro/bus, ook die kleinere rugzakken. Bloedirritant! En je dan stomverbaasd aankijken als je er wat van zegt.

Koko67 schreef op 20-02-2025 om 14:02:

Dat overkomt me dagelijks in het Rotterdamse OV!

Sowieso mensen die veel ruimte innemen

Ik erger me aan mezelf.

Ja joh, waarom niet? Zit ik weer op mijn bril, pootje eraf 

Yumi schreef op 20-02-2025 om 15:56:

Ja joh, waarom niet? Zit ik weer op mijn bril, pootje eraf

😜 Je bril hoort op je neus! Als je dat consequent volhoudt ga je ernooit op zitten! 😜

Bakblik schreef op 20-02-2025 om 16:01:

[..]

😜 Je bril hoort op je neus! Als je dat consequent volhoudt ga je ernooit op zitten! 😜

Hier twee brillen ben zelf verbaasd dat ik er nog nooit op één ben gaan zitten want degene die ik niet op heb ligt regelmatig naast mij op de bank.

Bakblik schreef op 20-02-2025 om 16:01:

[..]

😜 Je bril hoort op je neus! Als je dat consequent volhoudt ga je ernooit op zitten! 😜

Je hebt gelijk, maar vanwege wisseling van sterkte heb ik een enkelvoudige bril + aparte leesbril Heb inmiddels mijn oude bril weer opgesnord, snel gevonden heb 'm wel vaker nodig 

Vloer zou vandaag gelegd worden. Werd vrij snel gebeld door de vloermeneer, zitten enorme kleurverschillen in. Hij heeft een deel gelegd, sloeg aan het twijfelen en belde mij. Ziet er echt niet uit dus niet verder laten leggen maar wel natuurlijk betaald voor de hele dag.. En nu is mn hele planning naar de klote want moet dus eerst een nieuwe vloer in voor ik verder kan. 

En gamma is nul behulpzaam dus hoop maar dat ik al mn geld terugkrijg. Retourneren op eigen kosten zullen we ook nog wel even zien. Ben ik het zoo niet mee eens. Wat een gezeik, mag ik morgen de ondervloer weer verwijderden want de keuken wordt bezorgd en anders beschadigd het. 

Volgens mij heb ik een voetschimmel. Word echt gek van de jeuk. Morgen maar even langs de apotheek voor een zalfje

vriend was zijn wekker vergeten uitzetten, vervolgens duurde het 5 min voor hij het door had,  15 min later ging dat kreng weer had die op snoozen gedrukt  

Ik heb muizen in de keuken. Nou had ik al al het eten goed verpakt, daar kunnen ze niet bij, maar muizen blijken gewoon aan alles te knagen. Zelfs aan plastic vuilniszakken en schuursponsjes. Echt, wat moeten ze daarmee?? Tijd voor drastische maatregelen: muizengif 

Gadver, ik heb hier zo de balen van

Ik heb een a-typische man: hij is gék op de was doen. Een systeem heb ik er nog niet in kunnen ontdekken, maar be vooral my guest zou ik zeggen, ik weet wel beter dan te klagen. Met dit in mijn achterhoofd heb ik gisteren aangekondigd dat ik ons beddengoed en de dekbedden wil wassen. Dat mag hij niet doen, want ik hou van een geurige frisse wolk als ik dan 's avonds in mijn bed stap, en die is niet gegarandeerd als hij het doet. Leef je uit met je hobby, maar van het beddengoed blijf je af!

Man staat altijd eerder op dan ik maar ik had mijn missie van de dag aangekondigd, dus dat leek me geen probleem. Kom ik met stapels was in het washok aan, heeft ie de machine al aangezet bomvol handdoeken. Die moeten eerst nog in de droger, die doet er 3 uur en 20 minuten over. Ik had mooi uitgerekend dat al mijn was gewassen en gedroogd kon worden en dat we allemaal in een heerlijk fris bedje zouden liggen, gooit hij weer roet in het eten! Als ik het nou niet gezegd had...

Buiten drogen had ik zelf al bedacht maar dat is geen optie want daar hangen al tig paardendekens te wapperen, dochterlief had ook een wasmanie, en dat komt een geurige frisse wolk niet te goede. Tel daarbij op dat ik onlangs 50 ben geworden en door een onvoorspelbare hormonale fase ga op het moment, het lontje is kort! Man heeft geluk dat ik me daarvan bewust ben en me dus inhoud, maar hij speelt met zijn leven met dit soort acties 😅

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.