Huiskamer
Wieder
19-02-2025 om 14:34
Yumi schreef op 19-02-2025 om 13:33:
AH die steeds vroeger op de stoep staat, 7.30u aanbellen de volgende keer doe ik niet open
heb er de hele morgen last van. In alle vroegte als ik net wakker ben met boodschappen aan de gang... ik trek dat niet.
Huh, 8 uur is toch de vroegste tijd die je kan aangeven? Daar zou ik ook niet voor open doen, kun je je wekker eerder gaan zetten omdat ze misschien aanbellen. Vanaf 8 uur ben ik tot hun beschikking. Niet echt, want ik geef meestal vanaf 10 uur aan, maar als ze dan ook half 10 zouden komen, zou het zomaar kunnen dat ik niet thuis ben.
Yumi
19-02-2025 om 16:18
Wieder schreef op 19-02-2025 om 14:34:
[..]
Huh, 8 uur is toch de vroegste tijd die je kan aangeven? Daar zou ik ook niet voor open doen, kun je je wekker eerder gaan zetten omdat ze misschien aanbellen. Vanaf 8 uur ben ik tot hun beschikking. Niet echt, want ik geef meestal vanaf 10 uur aan, maar als ze dan ook half 10 zouden komen, zou het zomaar kunnen dat ik niet thuis ben.
Hier sinds kort op sommige dagen vanaf 7 uur, ik had een tijdsblok gekozen tussen 8 en 12, bestel al tig jaar en meestal komen ze dan rond 11.30 uur. Nu ze vroeger beginnen, begrijp ik dat ze eerder komen maar niet voor de afgesproken tijd. Volgens de klantenservice hoef ik pas om 8uur open te doen, alsof ik daar vrolijker van word 🙄
Naminokurashi
19-02-2025 om 17:58
wil ik even lekker zappen, zie ik dat Caiway de zenders heeft veranderd, met als reden voor meer overzicht. Ik zoek mij nou het ape lazerus
lientje69
20-02-2025 om 10:02
Ontzettend veel pijn , komt dwars door de pijnstillers heen. Moe. Verdrietig. En ik moet nog tot vanavond 23.15 werken ook. Was het maar alvast zo ver dan kon ik mijn bed weer in.
Dolfje
20-02-2025 om 10:10
Sterkte Lientje.
Ik heb ook pijn , in heup en achterkant bovenbeen. Heb er paar maanden geleden injectie in gehad en het was weg maar nu dus weer helemaal terug. Slecht door geslapen weer. Dinsdag fysio.
lientje69
20-02-2025 om 11:12
Dolfje schreef op 20-02-2025 om 10:10:
Sterkte Lientje.
Ik heb ook pijn , in heup en achterkant bovenbeen. Heb er paar maanden geleden injectie in gehad en het was weg maar nu dus weer helemaal terug. Slecht door geslapen weer. Dinsdag fysio.
O wat balen Dolfje! Hopelijk kan de fysio wat betekenen.
Ik ben chronisch pijnpatiënt . Niks aan te doen behalve zorgen dat ik mijn balans bewaar en mijn pijn daardoor beheersbaar. Helaas werken mijn rooster in de zorg en de weersomstandigheden deze week daarin niet mee.
lientje69
20-02-2025 om 11:55
Dag vol ergernissen vandaag. Medicijnen ophalen. Blijkt een voor mij belangrijke pijnstiller niet meer vergoed te worden. Zonder word ik helemaal gek van de pijn en slaap ik niet meer dus niet meenemen is ook geen optie. Betaal me ondertussen scheel aan zorgverzekering en er wordt steeds minder vergoed. Dit wordt dus weer 500 euro extra kosten voor mezelf dit jaar.
En volgende ergernis: vers gemaakt iets bij de Jumbo over de datum. Oh zegt ze , ja ik heb vers hoor maar dacht laat het even uitlopen. Uhm met kip over de datum?? Lijkt me niet verstandig. Ik pak nieuwe voor u , ik zal deze weggooien. Dacht dat het nog niet die datum was. Dank u. En dat is alles wat je krijgt. Vroeger kreeg je bij de Jumbo nog het artikel gratis of korting. Tegenwoordig niks meer. En stel dat er nou een ouder iemand niet zo goed oplet op die datum? Die wordt doodziek als het tegenzit. Slechte zaak.
Bakblik
20-02-2025 om 12:18
lientje69 schreef op 20-02-2025 om 11:55:
Dag vol ergernissen vandaag. Medicijnen ophalen. Blijkt een voor mij belangrijke pijnstiller niet meer vergoed te worden. Zonder word ik helemaal gek van de pijn en slaap ik niet meer dus niet meenemen is ook geen optie. Betaal me ondertussen scheel aan zorgverzekering en er wordt steeds minder vergoed. Dit wordt dus weer 500 euro extra kosten voor mezelf dit jaar.
![]()
En volgende ergernis: vers gemaakt iets bij de Jumbo over de datum. Oh zegt ze , ja ik heb vers hoor maar dacht laat het even uitlopen. Uhm met kip over de datum?? Lijkt me niet verstandig. Ik pak nieuwe voor u , ik zal deze weggooien. Dacht dat het nog niet die datum was. Dank u. En dat is alles wat je krijgt. Vroeger kreeg je bij de Jumbo nog het artikel gratis of korting. Tegenwoordig niks meer. En stel dat er nou een ouder iemand niet zo goed oplet op die datum? Die wordt doodziek als het tegenzit. Slechte zaak.
Om de korting te krijgen bij Jumbo (als je een verlopen product vindt) ben ik er achter dat je moet zeggen dat je aanspraak wil maken op 1 van de zeven zekerheden. De tieners van de vulploeg halen er dan een leidinggevende bij. Of dat is, omdat dat moet of dat ze je niet begrijpen weet ik niet. Maar als de uitvoering van hun eigen beleid afhankelijk is van het juiste woordgebruik van de klant dan zeg ik precies wat zij willen horen om mijn recht te halen😜
Balen van die pijnstillers! Ik ken je gevoel ik betaal ook zelf bepaalde medicatie voor zo'n € 400 per jaar, omdat ik niet iedere 3 maanden wel wisselen van merk. Iets waar de verzekering niet in mee wil. Ik hoop nog steeds op een kabinet dat de marktwerking in de zorg terug gaat draaien en dat de dokter weer leidend is in de medicatie. Bij medicijnen die een wisselwerking hebben op elkaar is het gewoon niet handig om met 1 pil steeds te moeten wisselen. Dan zit ik met de gevolgen maar goed daar heeft de verzekering geen last van dus ze zien geen noodzaak om het beleid aan te passen.
lientje69
20-02-2025 om 12:38
Bakblik, Jumbo is gestopt met die 7 zekerheden. Al een jaar of langer.
Poezie
20-02-2025 om 12:39
Bakblik schreef op 20-02-2025 om 12:18:
[..]
Om de korting te krijgen bij Jumbo (als je een verlopen product vindt) ben ik er achter dat je moet zeggen dat je aanspraak wil maken op 1 van de zeven zekerheden. De tieners van de vulploeg halen er dan een leidinggevende bij. Of dat is, omdat dat moet of dat ze je niet begrijpen weet ik niet. Maar als de uitvoering van hun eigen beleid afhankelijk is van het juiste woordgebruik van de klant dan zeg ik precies wat zij willen horen om mijn recht te halen😜
Ja, knap hoor dat je die pubers bij jumbo uitgebokt hebt! De klacht ligt al bij de klantenservice neem ik aan.
Bakblik
20-02-2025 om 12:49
lientje69 schreef op 20-02-2025 om 12:38:
Bakblik, Jumbo is gestopt met die 7 zekerheden. Al een jaar of langer.
Geen idee. Online kon ik ze nog vinden. Bij mijn Jumbo al in geen tijden meer iets gevonden dat niet klopte.
lientje69
20-02-2025 om 13:14
Bakblik schreef op 20-02-2025 om 12:49:
[..]
Geen idee. Online kon ik ze nog vinden. Bij mijn Jumbo al in geen tijden meer iets gevonden dat niet klopte.
Ik wel. En er naar gevraagd. Als antwoord gekregen dat ze er mee gestopt zijn. Er waren mensen die artikelen achteraan of onderin elders verstopten om dan later als ze over de datum waren gratis vers te claimen. Zo is mij verteld.
En ik vind dit online uit 2023:
Jumbo stopt met de garanties die al jaren aansluiten op de 7 Zekerheden van de supermarktformule. Dat bevestigt de retailketen uit Veghel. De laagsteprijsgarantie stopt. Ook de garanties over versheid en wachttijden zullen eind 2023 verdwijnen.
Beterlaat2021!
20-02-2025 om 13:20
Bij mijn Jumbo is er wél een koelvitrine waarin producten staan die díe dag verlopen. Daar krijg je dan korting op.
Er staat áltijd veel sushi, want dat wordt vers gemaakt in de winkel. Dat neem ik wel eens, maar het blijft dúúr. Ik snap niet dat die kok iedere keer veel te veel klaar maakt.
Schoondochter
20-02-2025 om 13:31
Ik vind het triest hoe veel vlees er altijd in die bak ligt (onze Jumbo heeft er ook zo een). Er wordt zo veel te veel vlees ingekocht elke keer, want stel je voor dat er 1 iemand misgrijpt die een speciaal soort broodbeleg/avondeten wil. En daar moet dan een dier voor dood.
heb er de hele morgen last van. In alle vroegte als ik net wakker ben met boodschappen aan de gang... ik trek dat niet.