Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

lientje69 schreef op 15-02-2025 om 08:56:

[..]

Dan zou ik me echt zorgen gaan maken. Maar bij ons zijn we meestal een kwartier te vroeg

Ik ook. 3 uur te laat en had ze dan op zijn minst een goede reden? Been gebroken, huis afgebrand of was het " nou ik ben er"?

Mijn gasmeter! Er past geen slimme meter hier en daarom geef ik het handmatig door. De laatste keer was het gas al hoger dan gedacht, maar ach, kids worden ouders enzo dacht ik.
Maar nu weer en nog eens goed gekeken, afgelopen maand hebben we voor een jaar verstookt 
Help, hier gaat iets niet goed.
De verwarming staat nu uit, maar de meter loopt toch door. Niet tof dit. En juist in het weekend, weer even niet zo goed wat te doen 

Evaluna schreef op 15-02-2025 om 10:47:

Mijn gasmeter! Er past geen slimme meter hier en daarom geef ik het handmatig door. De laatste keer was het gas al hoger dan gedacht, maar ach, kids worden ouders enzo dacht ik.
Maar nu weer en nog eens goed gekeken, afgelopen maand hebben we voor een jaar verstookt
De verwarming staat nu uit, maar de meter loopt toch door. Niet tof dit. En juist in het weekend, weer even niet zo goed wat te doen

Kan je het gasbedrijf niet bellen? Misschien is de klantenservice gewoon open op zaterdagochtend.

Evaluna schreef op 15-02-2025 om 10:47:

Hier zou ik echt wel een storing nummer voor durven te bellen hoor.. 

Ik heb het nationaal storingsnummer gebeld. Het is de meter. Zolang we geen gas ruiken is er niets aan de hand.
Het is ook wel oud allemaal, dus dat kan kloppen. 
Ben wel gerustgesteld, maar schrok even goed 

Evaluna schreef op 15-02-2025 om 11:23:

Ik heb het nationaal storingsnummer gebeld. Het is de meter. Zolang we geen gas ruiken is er niets aan de hand.
Het is ook wel oud allemaal, dus dat kan kloppen.
Ben wel gerustgesteld, maar schrok even goed

Uh? En de meterstand dan? Krijg je dan straks geen giganaheffing?

Gaat ook niet zo goed met haar. Maar geef dan aan heb geen zin of tijd, ook prima. Vorige keer was ze vergeten de wekker te zetten en daarna moest er opeens iers met haar watermeter. Nu belde ze me op 9 uur dat ze per ongeluk haar wekker om 9 ipv 8 had. Jaja. 
Maar goed, ze hoefde uiteindelijk niet te komen want kon niets doen, stucador was met een steiger bezig. Morgen nieuwe poging, met andere zus. Die is altijd op tijd! 

Herfstappeltaart schreef op 15-02-2025 om 07:38:

[..]

Mijn man heeft deze week ook een ontstoken oog en die heeft druppeltjes gekregen. Werkt goed. Misschien kun je dat aan de HA vragen?

Moest van de ha na de kuur 2 weken afwachten, hoop dat het dan over is maar anders ga ik het erover hebben.

Gisterenavond ontving ik een filmpje over het aanbrengen van de antibiotica  Ergens is er iets mis gegaan met verzenden. Vanmorgen volgens die instructies gedaan, dat werkt. Aanbrengen, oog 1 minuut dichthouden en ooghoek dichtdrukken. Staat niet in gebruiksaanwijzing, had al moeten stoppen dus voor nu te laat...

Yumi schreef op 15-02-2025 om 13:16:

[..]

Moest van de ha na de kuur 2 weken afwachten, hoop dat het dan over is maar anders ga ik het erover hebben.

Gisterenavond ontving ik een filmpje over het aanbrengen van de antibiotica Ergens is er iets mis gegaan met verzenden. Vanmorgen volgens die instructies gedaan, dat werkt. Aanbrengen, oog 1 minuut dichthouden en ooghoek dichtdrukken. Staat niet in gebruiksaanwijzing, had al moeten stoppen dus voor nu te laat...

O wat vervelend zeg...

Mijn rug doet zeer. En we gaan uit naar een concert dus heel de avond staan.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

15-02-2025 om 19:23

Hallieballie schreef op 15-02-2025 om 14:24:

tvp

als je een topic wilt terugvinden, dan kun je naast de OP op het hartje klikken en dan staat het topic in je favorietenlijst. 

Dolfje schreef op 15-02-2025 om 18:28:

Mijn rug doet zeer. En we gaan uit naar een concert dus heel de avond staan.

Oei, dat is naar.

Koettie schreef op 15-02-2025 om 08:36:

Mn zusje zou helpen vandaag. Vorige keer was ze ruim drie uur te laat en nu reageert ze ook niet en hebben om 9 uur afgesproken. Moet echt ff met zn tweeën dus als ze er weer niet is baal ik echt.

Zo’n zusje heb ik ook… met verbouwen lukt dat niet maar met alle andere dingen maak ik me er niet meer druk om. Als ze er niet op tijd is: pech voor haar. 
Helaas denkt mijn vader daar anders over en is toch vaak nog aan het schipperen en buigen om te regelen dat ze toch nog mee kan bijv. Waardoor er dan dus regelmatig 10-16 mensen staan te wachten ed. Heel irritant. 

ijskoude voeten van de bloeddrukverlagers.
Nu maar plastic zakjes om de voeten en sokken eroverheen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.