Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Yumi schreef op 10-02-2025 om 16:01:

[..]

Nou dat is zeker waardeloos! Gooi ook de kleding die je aan had tijdens bezoek meteen in de wasmachine, en bel even met de dierenarts of ze nog adviezen hebben.

Kleding zit op 60 graden nu en ik wilde inderdaad net bellen. Ik ben zo boos (en zo bang)

Loulou39 schreef op 10-02-2025 om 16:18:

[..]

Kleding zit op 60 graden nu en ik wilde inderdaad net bellen. Ik ben zo boos (en zo bang)

Achh ik snap je hoor, zou ook gaan stressen... hoop dat de dierenarts je tips kan geven en je gerust kan stellen. 

Wat balen Loulou 😒 hopelijk wordt je kat niet ziek.

Yumi schreef op 10-02-2025 om 16:41:

[..]

Achh ik snap je hoor, zou ook gaan stressen... hoop dat de dierenarts je tips kan geven en je gerust kan stellen.

Lief van je! 
De dierenarts bevestigd dat handen wassen het virus niet dood maakt, en dat ik alles heb gedaan wat ik kan doen. Dus afwachten nu.

Over 10 dagen is het virus dood als er geen drager is, zegt ze.

Blauwevis schreef op 09-02-2025 om 21:54:

[..]

Ik drink sinds kort alleen nog maar oploskoffie. 2 senseo apparaten gehad en dat was vies en waterig, nu geld gespendeerd aan een nespresso apparaat maar net zo vies en waterig. Senseo op het werk is wel weer oke en ik gebruikte dezelfde merk pads... Dat is dus mijn ergenis voor vandaag, een duur koffiezetapparaat gekocht die ik niet gebruik.

https://www.ikea.com/nl/nl/p/upphetta-koffie-theemaker-glas-roestvrij-staal-00297850/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=nl_lc_a3_beh_0_ao_hero_nl_shopping_generic_hfb15-eating_0_standard-lia&utm_content=&utm_term=&utm_id=google_ads_15696449209&gad_source=1&gclid=CjwKCAiA5Ka9BhB5EiwA1ZVtvAI1TQLsdO5uJ8SlTTW63RZT6dCJ3jorhyMWIuxfy_BqrZ-pojbTfhoCbFIQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

een percolator, is dat een optie? Vind ik ook wel lekkere koffie. 

Bailey26 schreef op 10-02-2025 om 09:10:

Ons bed kraakt zo ontzettend veel en hard. Ik ben een draaier en word gewoon wakker van het gekraak. Misschien toch maar opzoek naar een ander bed want dit is niks.

Zou het helpen om alle bouten en schroeven opnieuw vast te draaien? 

Dat scheelde bij mijn bed al een boel. 

Loulou39 schreef op 10-02-2025 om 17:10:

[..]

Lief van je!
De dierenarts bevestigd dat handen wassen het virus niet dood maakt, en dat ik alles heb gedaan wat ik kan doen. Dus afwachten nu.

Over 10 dagen is het virus dood als er geen drager is, zegt ze.

Ik ga duimen dat die 10 dagen voorbij vliegen en je kat ondertussen tevreden ligt te snorren😸

Yumi schreef op 10-02-2025 om 18:02:

[..]

Ik ga duimen dat die 10 dagen voorbij vliegen en je kat ondertussen tevreden ligt te snorren😸

ik ook!

@Loulou39 wat vervelend zeg...dom van die vriendin. Ik duim ook mee.🤞

wat rot loulou! 
mensen denken echt niet na. Ooit eens bij een vriendin geweest die casual vertelde dat haar 3 katten een vlooienolaag hadden, terwijl er eentje op m’n schoot zat en ik zelf een kat thuis had. 

Dank voor deze lieve reacties 💕

Blauwevis schreef op 09-02-2025 om 21:54:

[..]

Ik drink sinds kort alleen nog maar oploskoffie. 2 senseo apparaten gehad en dat was vies en waterig, nu geld gespendeerd aan een nespresso apparaat maar net zo vies en waterig. Senseo op het werk is wel weer oke en ik gebruikte dezelfde merk pads... Dat is dus mijn ergenis voor vandaag, een duur koffiezetapparaat gekocht die ik niet gebruik.

En gewoon een ouderwets filter met filterzakjes en lekker opgieten? Heel goedkoop ook. 

oudmaarnognietkoud schreef op 10-02-2025 om 17:59:

[..]

Zou het helpen om alle bouten en schroeven opnieuw vast te draaien?

Dat scheelde bij mijn bed al een boel.

Ga ik proberen

Veel te vroeg wakker geworden met een stijve nek en koppijn

SuzyQFive schreef op 10-02-2025 om 21:31:

[..]

En gewoon een ouderwets filter met filterzakjes en lekker opgieten? Heel goedkoop ook.

Ik gebruik nu van sachets, dan heb ik direct de juiste dosering, is milieu technisch misschien minder oke maar ik drink niet dagelijks koffie. Bezoek zei na een test sessie dat de koffie uit het nespresso apparaat prima was, dus ik zal wel een aparte smaak hebben.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.