Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Morgen uitvaart van verre tante van vriend en ik ga mee. Maar dacht doe gewoon een zwarte broek en zwarte trui aan maar het is een fancy familie. Dus morgenochtend even in mn moeders kledingkast duiken maar meeste echt oudbollig dus misschien meteen doorfietsen naar de C&A ofzo. 

PinkFlower schreef op 05-02-2025 om 19:34:

De weggeefhoek. Ik weet weer waarom ik die vermeed 🙈.
De persoon in kwestie reageerd niet. Ik stuur nog maar een bericht.
Ik had een een nette pb gestuurd krijg terug: halen morgen op, adres graag.

Euh wat dacht je van hallo? En graag gedaan hoor. Je mag iets duurs aan meubels gratis ophalen en dan reageer je zo?

Oke ik wil er echt graag vanaf dus vooruit dan maar. Nu probeert ze al 2x ipv morgen een andere dag te plannen. In het bericht stond heel duidelijk donderdag ophalen, andere dagen niet mogelijk. Dus nu gezegd dat het morgen moet of anders niet.
Volgende keer rij ik wel gewoon direct richting afvalstortplaats.....

Herkenbaar. Je kunt echt beter iets op Marktplaats zetten voor 5 euro. Geen rare mensen en dankbaarheid.

Koettie schreef op 05-02-2025 om 21:30:

Morgen uitvaart van verre tante van vriend en ik ga mee. Maar dacht doe gewoon een zwarte broek en zwarte trui aan maar het is een fancy familie. Dus morgenochtend even in mn moeders kledingkast duiken maar meeste echt oudbollig dus misschien meteen doorfietsen naar de C&A ofzo.

Oh moeten al weg voor de winkels open zijn hier. Onhandig 

Koettie schreef op 05-02-2025 om 22:08:

[..]

Oh moeten al weg voor de winkels open zijn hier. Onhandig

Blijf gewoon jezelf joh. Jij bent broek en trui. Zolang je niet in fluorkleuren gaat is het prima.

Eens met herfstappeltaart

Koettie schreef op 05-02-2025 om 21:30:

Sterkte! En een zwarte broek is toch gewoon  netjes genoeg voor een uitvaart? Zolang je niet in knalgeel met vuurrood loopt en de gaten erin lijkt het me dat het  niet opvalt.

Herfstappeltaart schreef op 06-02-2025 om 09:20:

[..]

Blijf gewoon jezelf joh. Jij bent broek en trui. Zolang je niet in fluorkleuren gaat is het prima.

Nou ja dit dus.

Na een bijna een jaar, gevuld met aanpassen van schoenen, lopen, weer terug komen, weer met opvullingen in de schoenen, lopen met pijn.
Ben ik gestopt met de orthopedische schoenen.
Ik ga maar weer in overleg met de verzekering.
Kleding op maat gaat prima, maar schoenen op maat ???
Ik erger mij wezenloos, kan ik verdikkeme weer op zoek

Ik heb een oogingreep en heb daarna medicatie nodig.  Ging ervan uit dat het recept naar mijn apotheek ( houdend huisarts ) was gestuurd. Maar dacht ik bel voor de zekerheid  toch maar even. Heeft u het niet meegekregen?  Uh nou nee? Ja wij kunnen geen recepten sturen naar een apotheek houdende huisarts... hoezo?????
Dat is toch gek? Ik kreeg hem nu gemaild en heb hem nu maar doorgemaild naar de huisarts. Kan het morgen ophalen.  Goed dat ik erachteraan gebeld heb anders had ik  maandag een behoorlijk probleem  gehad. Is ontstekingsremmend en moet 3 keer daags.

Stomme internetprovider.
Al twee keer gebeld en een mail gestuurd, waarop geen enkele reactie.
Vanmorgen wilde ik boek lezen, gaat de tv zomaar aan  
Ik de tv uitgezet, maar even later gaat hij weer zomaar aan. Dan maar weer bellen met de klantenservice. Daar gaat mijn rustige lees- morgen. Ik heb geen zin in dat gezeik, en een oplossing komt er al maanden niet.
Volgende keer trek ik de stekker van de tv er wel uit .

kerst schreef op 06-02-2025 om 12:09:

Stomme internetprovider.
Al twee keer gebeld en een mail gestuurd, waarop geen enkele reactie.
Vanmorgen wilde ik boek lezen, gaat de tv zomaar aan
Ik de tv uitgezet, maar even later gaat hij weer zomaar aan. Dan maar weer bellen met de klantenservice. Daar gaat mijn rustige lees- morgen. Ik heb geen zin in dat gezeik, en een oplossing komt er al maanden niet.
Volgende keer trek ik de stekker van de tv er wel uit .

Je hebt geen buurkinderen met een universele afstandsbediening?

Yumi schreef op 04-02-2025 om 18:06:

[..]

Hartstikke stom Ben die oefeningen gaan doen terwijl ik me nauwelijks kon bewegen en dat heeft het er niet bepaald beter opgemaakt.

1 keer dry needling gehad, nooit meer

Als de fysiotherapeut me niet zou masseren kon ik wel wegblijven in de praktijk.

Aan mezelf. Ik zit al weer tegen een burn-out aan door mijn ass. Ben al gedeeltelijk ziek. Had alles goed in de vingers qua planning en werk dacht ik. Maar toch lukt het weer niet. Ik ben zo moe, emotioneel, hoofdpijn. Dan maandag toch ziekmelden maar dat wil ik niet 

lientje69 schreef op 06-02-2025 om 09:35:

[..]

Sterkte! En een zwarte broek is toch gewoon netjes genoeg voor een uitvaart? Zolang je niet in knalgeel met vuurrood loopt en de gaten erin lijkt het me dat het niet opvalt.

Voelde me toch een beetje bezwaard. Ik ben zo classy als de Action maar vriend en familie hechten daar wel waarden aan. Maar jurkje kunnen lenen wel met mn dr martens eronder. 

Fabrikant zegt in de bijsluiter dat die  vervelende bijwerking maar bij 1% van de patiënten voorkomt. Ik geloof er helemaal niks van 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.