Huiskamer
Bakblik
03-02-2025 om 10:58
Mensen die niet de tijd nemen om hun hele ruit schoon te krabben en dan met een kijkgaatje ter grootte van een dinerbord de weg op gaan en dan achter mij (ik fiets) gaan zitten toeteren dat ik ruimte moet maken.
Krab je ramen schoon! Dan kan je ZIEN dat ik genoeg ruimte laat voor jou!
Beterlaat2021!
03-02-2025 om 11:40
Gisteren, gratis parkeerterrein aan de kust. Niet vol, ik schat dat er nog 20 % vrij was.
Staat er één auto verkeerd geparkeerd, op een kruis bij de ingang van het parkeerterrein. Nota bene een Rolls Royce! Ik zou me doodschamen als ik mijn auto zo parkeerde. Ben zo benieuwd wie zoiets doet.
Rogue
03-02-2025 om 16:58
achterlijke OV
, er gaan wel trams heen maar terug komen er alleen maar ; geen dienst trams terug Dafaq
zal blij zijn als ik weer kan fietsen
oudmaarnognietkoud
03-02-2025 om 17:10
Netherfield schreef op 03-02-2025 om 08:21:
Mensen die joggingSbroek zeggen. Er zit geen S in dat woord!!!
Net als eengezindswoning en enigstkind. En niet te vergeten hij/zij wilt
Yumi
03-02-2025 om 17:11
Beterlaat2021! schreef op 03-02-2025 om 11:40:
Gisteren, gratis parkeerterrein aan de kust. Niet vol, ik schat dat er nog 20 % vrij was.
Staat er één auto verkeerd geparkeerd, op een kruis bij de ingang van het parkeerterrein. Nota bene een Rolls Royce! Ik zou me doodschamen als ik mijn auto zo parkeerde. Ben zo benieuwd wie zoiets doet.
Door de aanschaf van een Rolls Royce krijg je niet automatisch betere manieren in het verkeer.
Dolfje
03-02-2025 om 18:00
Netherfield schreef op 03-02-2025 om 08:21:
Mensen die joggingSbroek zeggen. Er zit geen S in dat woord!!!
Gruwelijk inderdaad! ( En met gruwelijk bedoel ik niet gaaf of wat ze er tegenwoordig mee bedoelen). Ik heb het volgens mij hier ook een keer gezegd over dat joggingSbroek. Mijn spellingcontrole kent het ook niet.
Herfstappeltaart
03-02-2025 om 18:18
oudmaarnognietkoud schreef op 03-02-2025 om 17:10:
[..]
EenSgezinswoning
Loulou39
03-02-2025 om 20:00
oudmaarnognietkoud schreef op 03-02-2025 om 17:10:
[..]
O ja, zo irritant!
En wat ik me nu zo aan erger, is “me” in plaats van “mijn”. Is dat nieuw/hip/weet ik veel??
En nog even over die foutgeparkeerde auto, de vader van mijn buren parkeerde altijd in het midden van twee parkeervakken. Hij had een hele dure BMW (hard voor gewerkt en gespaard), en die was zo vaak beschadigd op parkeerplaatsen, dat hij uiteindelijk maar zo parkeerde.
Ik praat dit niet goed hoor, zeker niet: we hebben allemaal regels om ons aan te houden, dus dat moeten we ook doen. En het is ook heel asociaal om twee plekken bezet te houden (maar ik snap het wel een heel klein beetje…).
Weet je zeker dat die Rolls Royce geen recht had om daar te staan trouwens? Vaak wordt dat aan het nummerbord afgelezen. Ik bedoel dat niet bijdehand hoor, want het zou mij ook opvallen en ik zou me daar misschien ook aan ergeren, maar ik probeer dan altijd die kant op te denken zodat ik me ook niet weer teveel erger.
Beterlaat2021!
04-02-2025 om 10:11
Nee hoor, die RR had een gewoon nummerbord, geen ontheffing en er was voldoende plaats om te parkeren op dat parkeerterrein. Hij stond lekker dicht bij de frietkraam, maar in de weg!
Yumi
04-02-2025 om 11:57
Waarom is het zo moeilijk om een afspraak te maken met een fysiotherapeut? Alles zit vol, de meeste mailen/bellen niet terug en als ze dat doen dan hebben ze geen tijd.
Tot 3 jaar geleden geen problemen met afspraken, mede omdat ik al lang bij die fysio kwam. Sinds mijn verhuizing, lijkt het niet meer te lukken.
Eindelijk een fysio gevonden en kan vrijdag terecht, de pijn straalt vanaf mijn rug door tot in mijn voeten, slapeloze nachten en misslijk van vermoeidheid en pijn.
lientje69
04-02-2025 om 12:36
Waarom komen instanties/ bedrijven hun beloftes toch niet na en moet je overal maar achteraan bellen? En als het een keer was , maar nee, opnieuw en opnieuw. Niemand die ook verantwoordelijkheid lijkt te nemen. Oh ik was er niet dus heb de mail niet behandeld. Oh ik werk parttime, sorry niet gezien. Ga het gelijk regelen. Maar nee hoor. Wéér bellen. Oh nee sorry ik weet hier niks van. Zal even zoeken. Ja het is wel klaargezet zie ik.
Maar niet verzonden ...
Koko67
04-02-2025 om 12:59
ik erger mij aan het dedain en de arrogantie hoe er in een Topic op Viva geschreven wordt over leraren en de Pabo opleiding. Geen wonder dat er steeds minder mensen in het onderwijs willen. Je doet het nooit goed en de dames op Viva weten veel beter hoe het allemaal moet. Geen een van deze dames staat daadwerkelijk voor de klas. Maar oh, wat weten ze goed dat het waardeloos is.
Herfstappeltaart
04-02-2025 om 13:07
Je eerste negen woorden zijn al genoeg voor het betreffende forum wat mij betreft.
Yumi
04-02-2025 om 13:10
Koko67 schreef op 04-02-2025 om 12:59:
ik erger mij aan het dedain en de arrogantie hoe er in een Topic op Viva geschreven wordt over leraren en de Pabo opleiding. Geen wonder dat er steeds minder mensen in het onderwijs willen. Je doet het nooit goed en de dames op Viva weten veel beter hoe het allemaal moet. Geen een van deze dames staat daadwerkelijk voor de klas. Maar oh, wat weten ze goed dat het waardeloos is.
Ik kom nooit op het Viva forum, maar het klinkt alsof je het daar niet naar je zin hebt. Ik zou het bovenstaande daar posten en tegelijkertijd afscheid nemen 
oudmaarnognietkoud
04-02-2025 om 13:35
Herfstappeltaart schreef op 03-02-2025 om 18:18:
[..]
EenSgezinswoning
![]()
nog erger