Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Zo ben ik deze week al een paar keer gebeld door iets met PayPal oid. Ik neem normaal geen onbekende nummers op maar nu met vader in ziekenhuis wel. Kan natuurlijk ziekenhuis zijn of een vriend van hem of zo.

Dolfje schreef op 30-01-2025 om 18:53:

Zo ben ik deze week al een paar keer gebeld door iets met PayPal oid. Ik neem normaal geen onbekende nummers op maar nu met vader in ziekenhuis wel. Kan natuurlijk ziekenhuis zijn of een vriend van hem of zo.

O ja heb ik ook gehad . Dat er 299 euro afgeschreven  gaat worden en  dat je op 1 ofzo moet klikken  als je niks hebt gekocht .  Dan werd je verder geholpen.  Bij niet reageren werd het van je rekening  afgeschreven.  Heb hem erop gegooid. Nooit wat afgeschreven  bij me.

ik heb ook Kobo+. Wel jammer, die verhoging, maar ik lees elke maand minstens vijf boeken uit het aanbod. Dus ach, het scheelt me nog handenvol ten opzichte van elk boek kopen. 

Vanmiddag had ik een afspraak bij de waxsalon. Bij het afrekenen werd er een scherm onder mijn neus geduwd, waarop ik aan moest geven hoeveel fooi ik wilde geven. (Helemaal onderaan stond ook nog de optie 'geen fooi'.) Pardon?!? Het is niet bepaald een goedkope salon! Voor mij echt een reden om de volgende keer ergens anders heen te gaan.

MissDalhousie schreef op 30-01-2025 om 20:03:

Vanmiddag had ik een afspraak bij de waxsalon. Bij het afrekenen werd er een scherm onder mijn neus geduwd, waarop ik aan moest geven hoeveel fooi ik wilde geven. (Helemaal onderaan stond ook nog de optie 'geen fooi'.) Pardon?!? Het is niet bepaald een goedkope salon! Voor mij echt een reden om de volgende keer ergens anders heen te gaan.

Amerikaanse praktijken zijn dat.

Dolfje schreef op 30-01-2025 om 20:06:

[..]

Amerikaanse praktijken zijn dat.

Bestel een pizza en je krijgt ook de optie hoeveel fooi je wil geven aan de bezorger. Als ik iets geef dan is het contant tijdens het bezorgen en niet via de website.

Yumi schreef op 30-01-2025 om 20:10:

[..]

Bestel een pizza en je krijgt ook de optie hoeveel fooi je wil geven aan de bezorger. Als ik iets geef dan is het contant tijdens het bezorgen en niet via de website.

Zo ook bij Flink.

Yumi schreef op 30-01-2025 om 20:10:

[..]

Ja, dat ken ik ook en dat voelt intussen als normaal. Maar dit voelde echt bizar, dat iemand bij wie je net een dure dienst gekocht hebt, jou een scherm toeduwt waarop jij moet aangeven hoeveel fooi je haar wilt geven voor het uitvoeren van precies diezelfde dienst!

Thora schreef op 28-01-2025 om 15:56:

Lekker de Top 1000 van de 80's op staan. Hartstikke leuk alleen vinden ze het soms nodig om een luisteraar op te bellen omdat diegene een bepaald nummer heeft gekozen. Ik weet dat ik niet voor anderen kan spreken maar volgens mij interesseert het niemand wat Aukje uit Schubbekuttenveen op dit moment aan het doen is en waarom zij dat nummer heeft gekozen.

Hihi ik lees dit nu pas. Maar mij hadden ze ook gebeld. Vond het wel grappig 

Zo'n last van hoesten dat ik maar op de bank ben gaan liggen. Man is ook snotverkouden en slaapt door mijn gehoest ook al 3 nachten slecht. En die moet morgen werken. 

thermostaat deed het gisteren niet. En nu weer niet 🥶. Wordt nu wel koud in huis 

Dolfje schreef op 31-01-2025 om 00:06:

Zo'n last van hoesten dat ik maar op de bank ben gaan liggen. Man is ook snotverkouden en slaapt door mijn gehoest ook al 3 nachten slecht. En die moet morgen werken.

Nou het gaat lekker met jullie he?

Broodjebrie schreef op 31-01-2025 om 08:15:

[..]

Nou het gaat lekker met jullie he?

Nou niet echt. Ik zei tegen man " vanavond ga jij op de bank want morgen moet ik werken "

Het is meer dan 5 jaar geleden dat ik zo heb moeten hoesten. Huisarts bellen heeft geen zin, die zegt " kom over 2/3 weken maar terug als het dan nog is " 

Dolfje schreef op 31-01-2025 om 08:37:

[..]

Nou niet echt. Ik zei tegen man " vanavond ga jij op de bank want morgen moet ik werken "

Het is meer dan 5 jaar geleden dat ik zo heb moeten hoesten. Huisarts bellen heeft geen zin, die zegt " kom over 2/3 weken maar terug als het dan nog is "

Ja er heerst van alles dus dat heeft weinig zin inderdaad. Maar heeft het wel zin om te gaan werken dan, als je nog zo moet hoesten?

Citroengraag schreef op 29-01-2025 om 17:12:

Dat ik ondanks de griepprik waarschijnlijk griep heb, want de spierpijn zit zelfs in mijn handen. Nu zit ik ook nog van top tot teen onder de rash/koortsuitslag. Ik ben wel in staat tot netflixen en internetten, hou me maar voor dat dat zonder prik vast niet lukte

Jep, had ik ook. Ze stoppen meestal een cocktail van drie griepvarianten in de prik, die waarvan ze verwachten dat die rond zullen gaan. Dit is blijkbaar een die ze niet verwacht hadden. 

Ik was er voor mijn doen met vijf dagen lang zoet mee, mijn ex en dochter zijn anderhalve week ziek geweest. Ze gaat zo weer voor het naar school. Van de week geprobeerd en toen is ze halverwege de dag toch weer naar huis gegaan. Meldkamer zei dat ze echt nog geen lessen kon volgen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.