Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Loulou39 schreef op 27-01-2025 om 10:08:

[..]

Ja ik had inderdaad gelezen dat dat goed werkt, maar het schijnt heel erg giftig voor katten te zijn, dus dat durf ik niet te gebruiken.

Groene zeep, een zonnetje en een harde borstel werkt helemaal prima. Maar ja dat zonnetje...

Loulou39 schreef op 27-01-2025 om 10:08:

[..]

Ja ik had inderdaad gelezen dat dat goed werkt, maar het schijnt heel erg giftig voor katten te zijn, dus dat durf ik niet te gebruiken.

groene zeep met baking soda en azijn is ook een optie ik gebruik dat voor mijn tuin😉

OT: aan mijn opa kat en zijn kwaaltjes hij kan er natuurlijk niks aandoen.

Maar ik schiet iedere keer in de stress, als er wat gebeurd en het is altijd wanneer ik alleen thuis ben 

Ik moet nog zoveel doen maar ik ben zo moe. Ik zit mijn tijd te verdoen op de bank en nu piept er ook nog een lekker warme zonnestraal door het raam. Ik blijf tot 13 uur zitten, dan ga ik iets doen. Echt waar. Denk ik...

SuzyQFive schreef op 26-01-2025 om 23:43:

[..]

Of slecht vertaalde boeken… Net Rebecca Yarros‘ In steen gebrand gelezen. Staan toch wel wat vertaalfouten en typo’s in.

Ah wat stom zeg. Je vraagt je toch af wat voor opleiding die vertalers hebben gedaan.

Was het wel een leuk boek?

Ik erger me eraan dat ik me zo beroerd voel. Heb een fikse verkoudheid te pakken. Wilde gaan zwemmen  maar is gewoon niet  slim. Mijn lijf heeft rust nodig vrees ik na een week met heel weinig slaap. Mijn weerstand heeft daar duidelijk een dreun van gehad. Heel vervelend want ik ben eigenlijk zelden ziek en kan het me helaas ook niet veroorloven  ziek te zijn.

lientje69 schreef op 28-01-2025 om 06:34:

. Mijn lijf heeft rust nodig vrees ik na een week met heel weinig slaap. Mijn weerstand heeft daar duidelijk een dreun van gehad. Heel vervelend want ik ben eigenlijk zelden ziek .

Hier ook zo, dacht vandaag weer te gaan werken maar word al hoestend wakker en heb nu ook wat verhoging.

Dolfje schreef op 28-01-2025 om 07:10:

[..]

Hier ook zo, dacht vandaag weer te gaan werken maar word al hoestend wakker en heb nu ook wat verhoging.

Het heerst heel erg, zowel corona als griep. 

Ik was met oud en nieuw zo raar en snel ziek. Begon met wat keelpijn, toen kreeg ik hoofdpijn en paracetamol hielp niet. De dag erna was de hoofdpijn wel weg maar voelde me niet echt fit. Was zo raar. Denk toch dat het corona is geweest ofzo. 

Dolfje schreef op 28-01-2025 om 07:10:

[..]

Verhoging niet  denk ik hier. Wel veel niezen. Verstopte neus en bijholten. Af en toe beetje hoesten. Hoofdpijn. Het begon met keelpijn afgelopen weekend. Dat is nu wel weer over gelukkig. 

Ik hou het wel lopend denk ik. Werken gaat ook wel lukken.  Maar vandaag is een dagje rust verstandiger. Mocht ik morgen nog meer klachten hebben, meld ik me wel ziek. Anders steek ik iedereen aan. Maar wellicht heb ik dat gisteren al gedaan hoor.

Nikki1973 schreef op 27-01-2025 om 14:37:

[..]

Ah wat stom zeg. Je vraagt je toch af wat voor opleiding die vertalers hebben gedaan.

Was het wel een leuk boek?

Zeker! Dik boek maar ben er het weekend lekker voor gaan bankhangen, nu in deel twee bezig. 

Broodjebrie schreef op 28-01-2025 om 07:55:

[..]

Het heerst heel erg, zowel corona als griep.

Ik was met oud en nieuw zo raar en snel ziek. Begon met wat keelpijn, toen kreeg ik hoofdpijn en paracetamol hielp niet. De dag erna was de hoofdpijn wel weg maar voelde me niet echt fit. Was zo raar. Denk toch dat het corona is geweest ofzo.

Ben voor beide ingeënt.  Zowel corona als griep. Dus hoop dat het bij deze klachten  blijft.

lientje69 schreef op 28-01-2025 om 08:16:

[..]

Ben voor beide ingeënt. Zowel corona als griep. Dus hoop dat het bij deze klachten blijft.

Duimen!

Ik heb echt in geen 6 jaar ofzo last van mijn longen gehad. 

lientje69 schreef op 28-01-2025 om 08:16:

[..]

Ben voor beide ingeënt. Zowel corona als griep. Dus hoop dat het bij deze klachten blijft.

RS gaat ook heel hard rond. Maar als je weerstand een klein beetje ok is blijft het daarbij bij verkoudheid. Lief (die geen goede weerstand heeft) is er hier flink ziek van geworden, ik ben vooral snotterig, keelpijn en opgezette klieren. 

Moosey schreef op 28-01-2025 om 09:04:

[..]

RS gaat ook heel hard rond. Maar als je weerstand een klein beetje ok is blijft het daarbij bij verkoudheid. Lief (die geen goede weerstand heeft) is er hier flink ziek van geworden, ik ben vooral snotterig, keelpijn en opgezette klieren.

Ik heb meestal een vrij goede weerstand.  Afgelopen  week echter héél weinig slaap gehad . Zo'n 5 uur per nacht / dag effectief ( onder andere door wisseldiensten, een doodzieke kat enz) Totaal uit mijn ritme. En dan slaat het toe bij mij. Zolang  ik goed slaap/ niet overbelast ben ben ik eigenlijk  nooit ziek. Maar nu helaas wel dus.

Maar ik hoop idd dat het bij een stevige verkoudheid blijft.

Ik hoop het ook voor je!

SuzyQFive schreef op 28-01-2025 om 08:15:

[..]

Zeker! Dik boek maar ben er het weekend lekker voor gaan bankhangen, nu in deel twee bezig.

Leuk! Veel plezier. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.