Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Tuinfluiter schreef op 26-01-2025 om 18:48:

[..]

Ik tel ook altijd maar ik heb het gemist dat het dit weekend was.

Ik zie best veel vogels in mijn tuin maar deze winter wel veel minder mussen.

Vorig jaar had ik nog een oproep hier om mee te tellen, ben ik vergeten dit jaar

Loulou39 schreef op 26-01-2025 om 19:43:

Alleen bij jou even weg of echt verwijderd van het forum? Sowieso gek 🤔

Het was het topic over dat als je een vuist in de vagina stopt af en toe tijdens de seks je dat helpt om niet uit te scheuren of ingeknipt te worden tijdens de bevalling.

Moederkareltje schreef op 26-01-2025 om 21:53:

[..]

Het was het topic over dat als je een vuist in de vagina stopt af en toe tijdens de seks je dat helpt om niet uit te scheuren of ingeknipt te worden tijdens de bevalling.

Oké, die stond niet op mijn radar 😳

Is ook geen antwoord op mijn vraag trouwens, maar jammer  dat je het topic niet meer kunt vinden🌸

Loulou39 schreef op 26-01-2025 om 17:31:

Dat mijn balkonvloer steeds hartstikke groen is, ik poets me suf, maar het blijft steeds heel snel terugkomen

Bij mij ook, komt doordat er water op blijft staan, de vloer loopt niet goed af naar de afvoer. Met dit weer valt er niet tegenop te poesten en laat ik het maar even gaan. 

Loulou39 schreef op 26-01-2025 om 23:02:

[..]

Oké, die stond niet op mijn radar 😳

Is ook geen antwoord op mijn vraag, maar jammer dat je het topic niet meer kunt vinden 🌸

Mijn radar zat ook op een andere golflengte maar dit "soort" topics wel vaker worden verwijderd

Nikki1973 schreef op 26-01-2025 om 18:44:

[..]

Ik zie ook heel veel spelfouten in de ondertiteling van diverse films/ series. Erg irritant inderdaad.
Hij wilt, dat bestaat gewoon niet …….

Of slecht vertaalde boeken… Net Rebecca Yarros‘ In steen gebrand gelezen. Staan toch wel wat vertaalfouten en typo’s in.

Yumi schreef op 26-01-2025 om 23:42:

[..]

Mijn radar zat ook op een andere golflengte maar dit "soort" topics wel vaker worden verwijderd

Daar kan ik me wel wat bij voorstellen 😅

Yumi schreef op 26-01-2025 om 23:37:

[..]

Bij mij ook, komt doordat er water op blijft staan, de vloer loopt niet goed af naar de afvoer. Met dit weer valt er niet tegenop te poesten en laat ik het maar even gaan.

Ah vandaar! 
Ik ga er deze week toch maar weer (tegen beter weten in) een schrobsessie aan wijden, want het irriteert me mateloos 😡 

Beterlaat2021! schreef op 26-01-2025 om 19:10:

[..]

Ik heb die nieuwe serie Gooische Vrouwen bekeken met de ondertiteling aan. Dat is helemaal verschrikkelijk.. Daar is duidelijk geen mens aan te pas gekomen. Namen worden iedere keer anders geschreven en het wemelt van de fouten.
Eigenlijk komisch, maar ook heel triest dat zoiets gebruikt wordt.

Medisch Centrum West heeft dit ook met het nieuwe seizoen.
Allemaal AI. Verschrikkelijk. Als je het al niet goed kunt volgen doordat je slechthorend bent, heb je aan de ondertiteling al helemaal niks.

Nou heb me toch maar ziek gemeld. Baal want we hebben vanmorgen een leuke training /workshop op de planning staan en ik ben gewoon liever aan het werk dan thuis zitten te piekeren over mijn pa.

Dolfje schreef op 27-01-2025 om 07:59:

Nou heb me toch maar ziek gemeld. Baal want we hebben vanmorgen een leuke training /workshop op de planning staan en ik ben gewoon liever aan het werk dan thuis zitten te piekeren over mijn pa.

Ik snap dat je baalt maar je gezondheid gaat nu voor

Broodjebrie schreef op 27-01-2025 om 08:06:

[..]

Ik snap dat je baalt maar je gezondheid gaat nu voor

Ja er zit echt niks anders op. 

SuzyQFive schreef op 26-01-2025 om 23:43:

[..]

Of slecht vertaalde boeken… Net Rebecca Yarros‘ In steen gebrand gelezen. Staan toch wel wat vertaalfouten en typo’s in.

Ik lees voornamelijk in het Engels daardoor. Veel is toch al van een Engels schrijvende auteur dat ik lees en anders is de vertaling vaak beter.

Loulou39 schreef op 26-01-2025 om 23:58:

[..]

Ah vandaar!
Ik ga er deze week toch maar weer (tegen beter weten in) een schrobsessie aan wijden, want het irriteert me mateloos 😡

Groene aanslagreiniger gebruiken. Als het een dag niet regent.

kerst schreef op 27-01-2025 om 09:25:

[..]

Groene aanslagreiniger gebruiken. Als het een dag niet regent.

Ja ik had inderdaad gelezen dat dat goed werkt, maar het schijnt heel erg giftig voor katten te zijn, dus dat durf ik niet te gebruiken.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.