Huiskamer
Dolfje
25-01-2025 om 11:49
Bakblik schreef op 25-01-2025 om 11:20:
Beterschap voor alle zieken.
Bij jou ook beterschap!
Bakblik
25-01-2025 om 12:08
Dolfje schreef op 25-01-2025 om 11:49:
[..]
Bij jou ook beterschap!
Dank je!
Auwereel
25-01-2025 om 12:28
Evaluna schreef op 25-01-2025 om 11:31:
Ik erger me verschrikkelijk aan de vreselijke puinzooi die iedereen er maar van maakt en daarbij dochter uit het oog verliest.
De rechter die een stomme uitspraak doet die helemaal niet in belang van dochter is, de GI die advies geeft dat dochter niet hoeft als ze niet wil en dat aan vader doorgeeft. Vervolgens de advocaat die not amused is en aan de komende rechtzaken denkt dus dochter moet wel. Staan we er uiteindelijk, met veel tranen, is ex hem gepeerd, want de GI bla bla bla
Terug reizen is hem te veel blijkbaar, dus huppa dochter nog een knauw. Niet goed voor het zelfbeeld van dochter dit
O wat moeizaam allemaal Evaluna, sterkte voor je dochter.
Mayosate
25-01-2025 om 12:55
vannacht weer geen oog dicht gedaan. Tv stond nog harder dan eerst. Ze hebben dus gewoon schijt.
kerst
25-01-2025 om 15:23
Mayosate schreef op 25-01-2025 om 12:55:
vannacht weer geen oog dicht gedaan. Tv stond nog harder dan eerst. Ze hebben dus gewoon schijt.
De tv van je buren staat snachts nog keihard? Bij een huurhuis kan je een melding maken bij de verhuurder? Eens met de buren die er ook last van hebben waarschijnlijk om de tafel?
kerst
25-01-2025 om 15:25
Tara82 schreef op 25-01-2025 om 11:28:
Onze logeer hond is nu permanent bij ons komen wonen. We wilde nog geen hond, maar het ging echt niet meer bij zijn baasje. Arme beest werd verwaarloosd. Niet helemaal uit onwil, maar vooral omdat het lichamelijk gewoon niet ging om goed voor hem te zorgen. Man had toen ze een hond wilde al gezegd dat het geen goed plan was, dus eigenlijk wisten we ook wel dat deze dag zou komen. Onze conclusie was dat we toch al te veel aan hem gehecht zijn en dat we te veel op onze moeders lijken. Die konden ook nooit nee zeggen tegen een zielig beest wat werd weg gedaan.
Het voordeel is dat man nu niet meer op stel en sprong meer dan een uur hoeft te rijden om de hond op te halen. Het is ook echt een lieve Lobbes. Anders hadden we natuurlijk geen ja gezegd. Aan de hoeveelheid haar op de grond wennen we ook wel weer. Een hond die tegen je voeten aan ligt als je thuis aan het werk bent is ook wel knus.
Gefeliciteerd.Wat fijn dat de hond nu wel een goed thuis heeft♥️
kerst
25-01-2025 om 15:28
Ik erger mij aan de bijwerkingen van mijn medicijnen. En dat meeste sociale activiteiten ' savonds zijn, als ik weinig energie meer heb.
Mayosate
25-01-2025 om 16:32
kerst schreef op 25-01-2025 om 15:23:
[..]
De tv van je buren staat snachts nog keihard? Bij een huurhuis kan je een melding maken bij de verhuurder? Eens met de buren die er ook last van hebben waarschijnlijk om de tafel?
Het was twee dagen stil.. dus waren erg blij maar helaas te vroeg gejuicht.
we wonen in een koophuis. Weet niet wat voor stappen je dan kan ondernemen. Maar kan wel eens aanbellen bij de andere buren
SuzyQFive
25-01-2025 om 16:41
Tara82 schreef op 25-01-2025 om 11:28:
Onze logeer hond is nu permanent bij ons komen wonen. We wilde nog geen hond, maar het ging echt niet meer bij zijn baasje. Arme beest werd verwaarloosd. Niet helemaal uit onwil, maar vooral omdat het lichamelijk gewoon niet ging om goed voor hem te zorgen. Man had toen ze een hond wilde al gezegd dat het geen goed plan was, dus eigenlijk wisten we ook wel dat deze dag zou komen. Onze conclusie was dat we toch al te veel aan hem gehecht zijn en dat we te veel op onze moeders lijken. Die konden ook nooit nee zeggen tegen een zielig beest wat werd weg gedaan.
Ik erger mij er alleen zo aan hoe dat familielid er nu weer zo makkelijk vanaf komt. Dat haar huis een smerige bende was, was volgens haar de schuld van die hond. Die hond kan er toch echt niks aan doen dat zij niet met hem naar buiten gaat. Bij ons doet hij niks in huis, want we gaan wel echt met hem wandelen.
De hond heeft geen paspoort meer, want dat heeft hij zelf versnipperd volgens haar. Wij moeten maar een nieuwe voor hem regelen. Weer totaal geen verantwoordelijkheid nemen.
Ook het feit dat ze ons ook dit keer pas gebeld heeft toen ze in het ziekenhuis lag of we de hond konden ophalen terwijl ze al dagen ziek was maakt mij boos.
Het voordeel is dat man nu niet meer op stel en sprong meer dan een uur hoeft te rijden om de hond op te halen. Het is ook echt een lieve Lobbes. Anders hadden we natuurlijk geen ja gezegd. Aan de hoeveelheid haar op de grond wennen we ook wel weer. Een hond die tegen je voeten aan ligt als je thuis aan het werk bent is ook wel knus.
Ach gossie
Goed dat jullie een fijn thuis voor hem hebben. ❤️
lientje69
25-01-2025 om 16:46
Mayosate schreef op 25-01-2025 om 16:32:
[..]
we wonen in een koophuis. Weet niet wat voor stappen je dan kan ondernemen. Maar kan wel eens aanbellen bij de andere buren
Wijkagent?
Poezie
25-01-2025 om 16:46
Pfff, ik erger me aan al die opgefokte mannetjes
Vraag ik aan zo'n gozer of hij het winkelwagentje net heeft opgehaald of weer terugbrengt, krijg ik een spottende grauw en snauw in de zin van: "haal lekker je eigen karretje" (er volgde nog net geen 'trut' achteraan.
Yumi
25-01-2025 om 16:48
Mayosate schreef op 25-01-2025 om 16:32:
[..]
Samen met de buren die ook overlast hebben, buurtbemiddeling of de wijkagent inschakelen. Succes!
Wieder
25-01-2025 om 17:11
Dat ik met mijn domme hoofd niet opgelet heb of het adres dat alvast ingevuld is bij de webwinkel waar ik bestelde, wel mijn nieuwe adres is. Niet dus. Pas toen ik een mailtje kreeg dat de bestelling bezorgd was, kreeg ik het door. Gelukkig zijn het aardige nieuwe bewoners en hebben ze de 3 (drie!) pakketjes voor me aangenomen, en nu heb ik net een uur gereden om ze op te halen. Terwijl ik er gisteren ineens achterkwam dat de fysieke winkel waar ik besteld heb, echt om het hoekje bij mijn werk zit... ik word soms zo moe van mezelf.
Yumi
25-01-2025 om 17:34
Ik erger me aan al dat gedoe met overzichten, jaaropgaves waar je een mail over krijgt en vervolgens weer bij een andere site mijn overheid bijvoorbeeld, moet kijken van welke instantie het vandaan komt, en dan weer daar te moeten inloggen. Soms denk ik dat de papieren versie met de post toch een stuk makkelijker was ✉️