Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Herfstappeltaart schreef op 23-01-2025 om 19:32:

Er vliegen steeds kleine fruit/rouwvliegjes langs .
Er ligt geen overrijp fruit dus ze moeten uit een plantenpot komen, maar welke

🤔

Even aan alle potten schudden. Je merkt snel genoeg uit welke pot de vliegjes omhoog komen als je even schudt 

Tuinfluiter schreef op 23-01-2025 om 20:20:

[..]

Laat er nog een keer een arts na kijken en foto's maken. Wat in eerste instantie bij mijn dochter een verzwikking leek bleek een breukje te zijn. Fysiotherapie is dan niet de oplossing.

Oh dat verwacht je dan toch ook niet? Wat hebben ze toen gedaan?

Ik denk niet dat dit bij mij het geval is. Hoewel het eerst heel pijnlijk was, kon ik er wel op staan/lopen. Het was bij de fysio gebeurd dus daar hebben ze meteen testjes gedaan haha Al kan ik wel eens vragen hoe hij er over denkt!

Yumi schreef op 23-01-2025 om 17:53:

[..]

Hoop dat het goed is gegaan en anders naar huis...

Je patiënten zijn afhankelijk maar als het niet lukt dan is het niet anders.

Is  verder prima gegaan hoor. Eenmaal op werk gaat de professionele knop om en kan ik op pure adrenaline draaien. En het was niet extreem druk vanavond.  Nu zo lekker mijn bed in en dan hopelijk eens goed slapen. 

lientje69 schreef op 23-01-2025 om 10:31:

[..]

Is idd erg hoog ja. Maar vanuit mijn optiek bekeken ( zorg ) is het salaris zeker niet extreem slecht meer. Meer dan verdiend hoor, daar niet van. Maar ik vind dat zorg ook wel ietsje meer mag verdienen...

Sorry, ik kan mij hier zo aan ergeren. Het zijn altijd zorgmedewerkers die dit soort opmerkingen plaatsen als het over docentensalarissen gaat. 

Ik heb in beide gewerkt en er zit binnen de zorg zelf veel verschil in salarissen maar het verschil in salaris tussen een hbo-v’er en een LB-docent is niet groot. 

Elke beroepsgroep verdient een salaris waarmee je goed je broek op kan houden. Van mij mag alles wel wat meer gelijkgetrokken. 

Mayosate schreef op 23-01-2025 om 22:12:

[..]

Even aan alle potten schudden. Je merkt snel genoeg uit welke pot de vliegjes omhoog komen als je even schudt

Ik zal het eens proberen.

HAHA!wait..what schreef op 23-01-2025 om 23:08:

[..]

Oh dat verwacht je dan toch ook niet? Wat hebben ze toen gedaan?

Ik denk niet dat dit bij mij het geval is. Hoewel het eerst heel pijnlijk was, kon ik er wel op staan/lopen. Het was bij de fysio gebeurd dus daar hebben ze meteen testjes gedaan haha Al kan ik wel eens vragen hoe hij er over denkt!

Ze is er aan geopereerd omdat het niet op de goede manier geheeld was maar het blijft wel een gevoelig plek. Dit soort schade zie je alleen op een foto testje geven hier geen antwoord op. Op de eerste foto's is het gemist en daarna heeft ze op aanraden van behandeld arts heel veel fysiotherapie gehad die achteraf dus totaal geen zin had maar een nieuwe foto wilde hij niet maken. 

Uiteindelijk een second opinion en deze arts had na foto's heel snel wel de goede diagnose gesteld. Ze kan wel weer een flinke wandeling maken en rustig in de sportschool oefeningen doen maar helemaal goed is het nog steeds niet. Ik hoop nog altijd dat ze er nog een keer na laat kijken maar ondertussen is ze volwassen en moet ze zelf dat besluit nemen en begin ik er niet meer over.

Met dit in mijn achterhoofd raad ik dus mensen altijd aan om foto's te laten nemen. Zeker als het te lang duurt.

JtM

JtM

24-01-2025 om 09:11 Topicstarter

Zoon is alwéér zijn handschoenen kwijt. Dit paar heeft hij welgeteld 3 weken gehad. Zijn vorige paar had hij een keer aan naar de training en daar kwijt geraakt 

JtM schreef op 24-01-2025 om 09:11:

Zoon is alwéér zijn handschoenen kwijt. Dit paar heeft hij welgeteld 3 weken gehad. Zijn vorige paar had hij een keer aan naar de training en daar kwijt geraakt

Dan maar op de ouderwetse manier en er een touwtje aan vast maken en door de mouwen van zijn jas heen? 

Schemerlampje schreef op 24-01-2025 om 10:52:

[..]

Dan maar op de ouderwetse manier en er een touwtje aan vast maken en door de mouwen van zijn jas heen?

Haha weet niet hoe oud die zoon is, maar denk dat ze dit niet meer willen op een bepaalde leeftijd. Dan zou ik voor vastlijmen kiezen dat valt niet zo op  

Vanmorgen nieuwe mobiel gekocht omdat mijn oude niet meer kon updaten. Erger me er niet echt aan, maar waarom doen sommige daar zo enthousiast over? Ik heb hem nodig, zie de lol er niet van.

JtM

JtM

24-01-2025 om 16:55 Topicstarter

Schemerlampje schreef op 24-01-2025 om 10:52:

[..]

Hahaha nee 😂 geen optie. Hij moet gewoon zijn spullen niet meer laten slingeren.

Yumi schreef op 24-01-2025 om 16:34:

[..]

Haha weet niet hoe oud die zoon is, maar denk dat ze dit niet meer willen op een bepaalde leeftijd. Dan zou ik voor vastlijmen kiezen dat valt niet zo op

Daarom juist, misschien helpt dreigen ermee om beter op te letten..😉

Ik erger me aan het gehakkel en het gestotter van de presentatoren van omroep max.
En dat Jan Smit en Chantal Jansen een superlelijke cover hebben gemaakt van "ich bin wie du" van Marianne Rosenberg.

Sinds het buiten kouder is, (en de verwarming niet hoger als 17,5 graden staat) heb ik echt veel meer trek. Erger me er rot aan. Eet voornamelijk meer brood , wortels , en avondeten

Man is boos omdat ik iets administratief vergeten ben te regelen. Het is voor hem maar zelf actie ondernemen ho maar.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.