Huiskamer
lientje69
23-01-2025 om 11:36
stokstaart schreef op 23-01-2025 om 11:21:
Aan die kerel die hier net was in opdracht van de verhuurder. Hij kwam een puntentelling doen en beweerde dat dit vrije sector is (niet waar) en had hier bullshit argumenten voor. Ik woon in een sociale huurwoning via een makelaar en een goede vriend van me die verhuurmakelaar is heeft dit live gecheckt zo straks.
Vervolgens moest ik alle luxaflex/gordijnen open doen en zette hij alle lampen aan en deuren open (ook die naar buiten) en liep hij op zijn schoenen door mijn hele huis met een of ander scan apparaat. Om vervolgens ongevraagd foto's te nemen van mijn interieur. Ik Dacht Van Niet!! Pleur een eind op. Ik heb m de zooi laten verwijderen en ben alleen akkoord gegaan met closeup foto's zonder persoonlijke spullen. Ik vertrouw de verhuurder absoluut niet.
![]()
Hij heeft alles open gelaten en de lampen aan, die kon ik allemaal zelf uit zetten.
Heel apart. Had hij legitimatie mee ?
stokstaart
23-01-2025 om 11:43
Yumi schreef op 23-01-2025 om 11:29:
[..]
Vraag me af of dit zomaar mag, woonbond bellen voor info?
![]()
Huurcommissie is gemaild. Maar de woonbond is ook een goeie! Het mag wel, een goede vriend van me is verhuurmakelaar. Hij wist wel te vertellen dat dit absoluut geen vrije sector is of mag gaan worden omdat ik het als sociale woning heb geaccepteerd met dito huur.
lientje69
23-01-2025 om 11:50
Ik erger me ook aan het feit dat ik me zo bibberig voel. Lag erg diep te slapen toen man me wakker belde. Sindsdien wil mijn lijf niet erg meewerken. En ik ben er nu toch al 3 uur uit. Sliep erg slecht door nachtdienst begin van de week. Had erg veel moeite weer terug in mijn ritme te komen.
Yumi
23-01-2025 om 13:29
lientje69 schreef op 23-01-2025 om 11:50:
Ik erger me ook aan het feit dat ik me zo bibberig voel. Lag erg diep te slapen toen man me wakker belde. Sindsdien wil mijn lijf niet erg meewerken. En ik ben er nu toch al 3 uur uit. Sliep erg slecht door nachtdienst begin van de week. Had erg veel moeite weer terug in mijn ritme te komen.
Het klinkt alsof je er doorheen zit, oververmoeid? Als ik lees wat jij allemaal voor je kiezen hebt gekregen is dat niet zo vreemd. De stress die het onderzoek naar je ogen gaf, slaat misschien op je lijf? Sterkte!
stokstaart
23-01-2025 om 13:33
Er zit een mega kras en een lichte deuk in mijn autodeur die er vorige week nog niet zat
Er staat natuurlijk geen naam bij 
lientje69
23-01-2025 om 14:18
Yumi schreef op 23-01-2025 om 13:29:
[..]
Het klinkt alsof je er doorheen zit, oververmoeid? Als ik lees wat jij allemaal voor je kiezen hebt gekregen is dat niet zo vreemd. De stress die het onderzoek naar je ogen gaf, slaat misschien op je lijf? Sterkte!
Dank je Yumi. Geen idee verder. Gisteren ging wel goed verder ondanks weinig slaap. Helaas moet ik zo toch echt richting werk vertrekken. Dus zal mezelf maar wat moeten verbannen. Er zijn patiënten afhankelijk van me.
lientje69
23-01-2025 om 14:19
stokstaart schreef op 23-01-2025 om 13:33:
Er zit een mega kras en een lichte deuk in mijn autodeur die er vorige week nog niet zat
Er staat natuurlijk geen naam bij
Oh irritant is dat zeg! Ik probeer mijn auto altijd ergens te parkeren waarbij die kans minder is. Maar je sluit het risico nooit helemaal uit natuurlijk.
Rogue
23-01-2025 om 14:44
aan mezelf, ik had een nieuw telefoonhoesjes bestelt met een “chain” dacht ik
100 jaar later en een ruzie met post-nl verder komt het binnen maar zonder de chain, bleek dus dat ik de verkeerde optie heb gekozen bij het bestellen.
Je kon kiezen voor met of zonder chain 
Yumi
23-01-2025 om 17:53
lientje69 schreef op 23-01-2025 om 14:18:
[..]
Dank je Yumi. Geen idee verder. Gisteren ging wel goed verder ondanks weinig slaap. Helaas moet ik zo toch echt richting werk vertrekken. Dus zal mezelf maar wat moeten verbannen. Er zijn patiënten afhankelijk van me.
Hoop dat het goed is gegaan en anders naar huis...
Je patiënten zijn afhankelijk maar als het niet lukt dan is het niet anders.
Yumi
23-01-2025 om 18:03
Pakketje kan alleen retour met UPS, dichtstbijzijnde afgiftepunt 6,5 km. Geen auto en daar komt geen ov, alsof ik in e.a kneuterig dorp woon.
Herfstappeltaart
23-01-2025 om 19:32
Er vliegen steeds kleine fruit/rouwvliegjes langs
.
Er ligt geen overrijp fruit dus ze moeten uit een plantenpot komen, maar welke
🤔
HAHA!wait..what
23-01-2025 om 19:35
Aan m'n enkel. 3 maanden geleden ongeveer enkel verzwikt en het voelt nog steeds niet goed.
Hij blijft heel stijf en gevoelig.
Gisteravond heeft de fysio het wat los geknakt en gerekt, wat super pijnlijk was maar daarna voelde het wel een stukje losser.
Dus hele avond rondjes gedraaid met voet en oefeningen gedaan om het los te houden. Maar toen ik dit even 5 minuten niet deed, ging ie gewoon weer opnieuw op slot (of wat er ook gebeurt).
Naminokurashi
23-01-2025 om 20:04
Er word nog steeds veel vuurwerk af gestoken hier. En niet 1 of 2 knallen. Maar van die zoveel klappers
Tuinfluiter
23-01-2025 om 20:20
HAHA!wait..what schreef op 23-01-2025 om 19:35:
Aan m'n enkel. 3 maanden geleden ongeveer enkel verzwikt en het voelt nog steeds niet goed.
Hij blijft heel stijf en gevoelig.
Gisteravond heeft de fysio het wat los geknakt en gerekt, wat super pijnlijk was maar daarna voelde het wel een stukje losser.
Dus hele avond rondjes gedraaid met voet en oefeningen gedaan om het los te houden. Maar toen ik dit even 5 minuten niet deed, ging ie gewoon weer opnieuw op slot (of wat er ook gebeurt).
Laat er nog een keer een arts na kijken en foto's maken. Wat in eerste instantie bij mijn dochter een verzwikking leek bleek een breukje te zijn. Fysiotherapie is dan niet de oplossing.
) en liep hij op zijn schoenen door mijn hele huis met een of ander scan apparaat. Om vervolgens ongevraagd foto's te nemen van mijn interieur. Ik Dacht Van Niet!! Pleur een eind op. Ik heb m de zooi laten verwijderen en ben alleen akkoord gegaan met closeup foto's zonder persoonlijke spullen. Ik vertrouw de verhuurder absoluut niet.