Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Neweve, is je nieuwe cup groter dan de oude.
Ik had dat probleem ook dat ik de cup voelde zitten. Twee verschillende geprobeerd. Jammer hoor. 

Nu Mirena en amper bloedverlies. Ideaal maar ik heb alleen nog een kunstmatige cyclus dankzij hormoonpleister voor de overgang. 

Verder erger ik me aan mijn steeds voller wordende zolder. En dat dit jaar alles van de zolder moet vanwege de renovatie.

om 2:30 uur wakker en echt klaarwakker. Stomme verkoudheid en loopneus.

Ik ben sinds 6 uur wakker, vind dat al irritant. Beterschap met de verkoudheid Schoondochter.

Ik wilde zeggen geen zin om te werken want wordt zo druk. En toen bedacht ik me dat die dagen wel snel gaan en ik kan beuken met drukte dus eigenlijk is mijn klacht dat ik m'n dag negatief begon terwijl het eigenlijk prima is. 

Ik erger me aan jeugd die in de bus met hun voeten op de tegenoverstaande stoel zitten. Vandaag ook weer drie gezien. 

Dolfje schreef op 21-01-2025 om 07:02:

Ik ben sinds 6 uur wakker, vind dat al irritant. Beterschap met de verkoudheid Schoondochter.

Dankje! Het ergste zit er wel op maar nu nog even een nacht goed doorslapen. Dat zou enorm helpen.

Jij ook succes met deze vroeg begonnen dag.

Dat ik mijn voeten niet warm krijg.  Ondanks sokken en pantoffels, een kamertemperatuur van 18 graden en het feit dat ik vaak met mijn voeten van de grond zit....

Zijn je pantoffels goed droog?  Als je ze heel vaak lang draagt kunnen ze droog voelen maar toch wat vochtig zijn. Waardoor je het gevoel van koude voeten hebt. 
Zijn de sokken die je draagt van natuurlijke materialen?  Met kunststof garens gebreide sokken heb ik ook vaker een gevoel van koude voeten.
Sinds ik voor de winter zelf mijn sokken brei heb ik eigenlijk geen koude voeten meer. 

O, dan nog on topic: Ik erger me aan de steeds net (niet) op tijd communicatie van de school van zoon.  Hij en wij hadden al de vakken dat hij vanochtend zeer vroeg op moest om voor 1 uurtje les 3 uur te gaan reizen.  Is hij vroeg opgestaan en als hij helemaal klaar is om weg te gaan met gevulde broodtrommel komt er een appje dat dat ene uur ook uitvalt. Vorige week ook zoon situatie maar toen was hij al bijna op school.

De zon zou schijnen vandaag en dat doet het niet en nu moet ik de voortuin snoeien in een waterkoude en grijze omgeving.

Dat mijn 18 jaar oude auto er de brui aan gegeven heeft, net nu ik plannen had om m in te ruilen voor een jonger exemplaar. Hij staat nu bij de garage voor onderzoek. Hopelijk valt het qua kosten mee. 

Ik verwacht een pakketje via UPS en krijg net een sms van upspkginfo, dat ze morgen komen en een link met bezorgopties en een link met sms stopzetten. Vind het lastig om te bepalen of het echt is, ze noemen de afzender maar er is een toevoeging aan die naam en die klopt ook niet, althans ik ken het bedrijf niet op die manier en mijn vriend google ook niet.
Ik wacht het gewoon af en klik nergens op, maar vind het wel vervelend.

Ik rijd al tig jaar schadevrij, maar vandaag heb ik een deuk in iemands auto gereden 

Beterlaat2021! schreef op 21-01-2025 om 12:37:

Dat ik mijn voeten niet warm krijg. Ondanks sokken en pantoffels, een kamertemperatuur van 18 graden en het feit dat ik vaak met mijn voeten van de grond zit....

Wat mij goed helpt is plastic zakjes om de voeten en daaroverheen (wollen) sokken.

Ik mis m'n zonlicht lamp. Zit ergens in een doos maar weet niet welke en waar die staat. Merk echt een verschil nu ik hem niet heb. Net als mn warme laarzen, geen idee waar die zijn! Mn spullen staan op meerdere plekken bij mensen in de schuur/opslag. Alles kwijt zo natuurlijk 

Ik heb me geërgerd aan een fietser die me met grote snelheid inhaalde om rechtsaf te slaan terwijl ik rechtdoor moest. Bij deze actie nam hij de bocht te ruim, tikte een stoeprand aan en ging met een geweldige klap onderuit. Gelukkig had ik op tijd in mijn remmen geknepen èn gelukkig stond hij ook meteen weer op (alsof hij het dagelijks doet?). Ik heb nog even gevraagd of het ging, maar ben er verder niet bijgebleven omdat hij zo weer op z'n benen stond, maar het had heel wat vervelender af kunnen lopen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.