Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Aan mezelf.  Tranen zitten  hoog.

lientje69 schreef op 19-05-2024 om 20:27:

Aan mezelf. Tranen zitten hoog.

Ik las dat je veel pijn hebt, sterkte Lientje

Ach Lientje 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

19-05-2024 om 20:40

ach, Lientje, wat een shitzooi dat je zoveel pijn hebt.   

🌸

Stomme fysiotherapie oefeningen elke dag weer .

Beterschap Lientje.

Ach, Lientje, dat is toch verdrietig, niet ergeren hoor!

Klein ergernisje: stank van buiten (riolering ofzo?) hangt in huis want het raam stond lekker open.

Dank voor de   en het meeleven. 
Kerst, ik hoop dat het minder wordt  idd. Beter word ik op zich niet. Ik ben chronisch pijnpatiënt na een herseninfarct  op jonge leeftijd.  Ben gewoon  denk ik de laatste maanden  weer te veel en te vaak over mijn grenzen gegaan.  Komt niet echt goed uit nu ik net met een nieuwe baan  ben begonnen.  Alhoewel  zoveel  pijn eigenlijk  nooit echt uitkomt.

Telkens valt mijn verbinding weg. Het symbooltje verandert voortdurend van "Internet Access" naar "Not Connected" en weer terug sinds ik op advies van een e-mail van Ziggo de stekker van het modem uit het stopcontact heb getrokken en na een minuut weer heb ingeplugd.

Ga nog eens Ziggo serieus nemen.

lientje69 schreef op 19-05-2024 om 23:19:

Dank voor de en het meeleven.
Kerst, ik hoop dat het minder wordt idd. Beter word ik op zich niet. Ik ben chronisch pijnpatiënt na een herseninfarct op jonge leeftijd. Ben gewoon denk ik de laatste maanden weer te veel en te vaak over mijn grenzen gegaan. Komt niet echt goed uit nu ik net met een nieuwe baan ben begonnen. Alhoewel zoveel pijn eigenlijk nooit echt uitkomt.

Dacht ik ook meteen aan. Sterkte en doe kalm aan!

rionyriony schreef op 20-05-2024 om 09:20:

Telkens valt mijn verbinding weg. Het symbooltje verandert voortdurend van "Internet Access" naar "Not Connected" en weer terug sinds ik op advies van een e-mail van Ziggo de stekker van het modem uit het stopcontact heb getrokken en na een minuut weer heb ingeplugd.

Ga nog eens Ziggo serieus nemen.

Dat zeiden ze al bij Ziggo toen ik er nog bij zat. Hielp mij ook niet😐

kerst schreef op 20-05-2024 om 09:22:

[..]

Dat zeiden ze al bij Ziggo toen ik er nog bij zat. Hielp mij ook niet😐

Ik zou een hogere snelheid krijgen dus eindelijk had ik tijd om over de vloer te kruipen slalommend langs lampenvoeten en plantentafeltjes naar de stekker van het modem die helemaal achteraan lag en dan krijg je deze beloning! (Ik had beter de groepsstekker eruit kunnen halen trouwens.)

PS: de vorige keer toen ik dat deed ging het modem eraan kapot dus ik zat 'm al te knijpen.

Hij blijft nu al een poosje op Connected staan dus, zal het heus? Durf er nog niet op te rekenen dat ik een plekje heb gekregen in het netwerk.

JtM

JtM

20-05-2024 om 09:38 Topicstarter

De wasmachine. Draaide gisteren het programma tot de laatste minuut. Daarna storing en de was die nog zeiknat was. Heb nu een was aan staan en hopen dat die het wel goed doet. Zo geen zin in dit gezeik.

JtM schreef op 20-05-2024 om 09:38:

De wasmachine. Draaide gisteren het programma tot de laatste minuut. Daarna storing en de was die nog zeiknat was. Heb nu een was aan staan en hopen dat die het wel goed doet. Zo geen zin in dit gezeik.

Vermoedelijk begrijp ik het verkeerd want die van mij is al dertien jaar oud, dus die machines hebben heel nieuwe features gekregen, maar misschien kon hij de was niet goed verdelen over de trommel zodat hij het centrifugeprogramma niet kon afronden? Dan slaat hij na drie pogingen het onderdeel over en gaat verder met het volgende onderdeel.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.