Huiskamer
lientje69
12-05-2024 om 17:40
kerst schreef op 11-05-2024 om 21:17:
Wat is er vandaag met marktplaats en whatsapp? Die doen hier al vanaf middaguur raar.
Bij wie nog meer?
Ja , man had de kaart bij marktplaats en Texel was totaal verdwenen en Noord-Holland zag er herl raar uit? Was wel grappig om te zien.
lientje69
12-05-2024 om 17:42
Ik erger me aan mezelf. Woensdag beginnen bij mijn nieuwe baan en ik ben bloedje zenuwachtig. Nu al..
Loulou39
12-05-2024 om 17:57
lientje69 schreef op 12-05-2024 om 17:42:
Ik erger me aan mezelf. Woensdag beginnen bij mijn nieuwe baan en ik ben bloedje zenuwachtig. Nu al..
Zo herkenbaar! Ik denk altijd bij mezelf: “lekker” zenuwachtig zijn, dan valt het meestal enorm mee.
Succes woensdag! En gefeliciteerd met je nieuwe baan 😁
rionyriony
12-05-2024 om 18:04
Een gemene doorn in mijn wijsvinger als straf voor snoeien. Hij was gewoon te groot en te hinderlijk. Maar hij mag nu weer opnieuw gaan groeien.
Mugske
12-05-2024 om 18:18
amarna schreef op 12-05-2024 om 10:34:
Heb me dit lange weekend hevig geergerd (wederom) aan de verkeersinfarcten in en om Rotterdam.
De A16 bij de Brienenoordbrug was afgesloten vanwege werkzaamheden.
Ik woon in de wijk Charlois, tussen toegangswegen naar Maastunnel, Maasbruggen en Beneluxtunnel. En die staan op zulke dagrn allemaal vol, de hele dag. Wij komen de wijk heel moeilijk uit. Min of meer opgesloten bij calamiteiten bijv.
Ik zit in een werkgroep die daar over in gesprek wil met de gemeente. En wat zegt de gemeente? Neem het OV....
Hallo slimmerds, er is 1 buslijn in mn wijk opgeheven en de andere buslijn staat ook in de file!!!!
Gistermiddag moesten we naar een bruiloft bij Utrecht. Het duurde 3 kwartier voordat we bij de A15 waren want Maastunnel en -bruggenroute naar A20 onbereikbaar, dus via A15 en A27. Bij afslag naar de A27 bleek die ook aan 2 kanten vol te staan door werkzaamheden. We kwamen op het nippertje binnen gerend, zonder eten, vanwege de files.
Pfffffff, wat een gedoe!!!!
Tip: bestemmingsverkeer kan wel de Brienenoord over. Bij Feyenoord erop en dan moet je er meteen weer af bij capelle. (1 rijstrook open op de parallelbaan).Onderaan de afslag naar rechts (van rijckelvorselweg). Deze weg volgen tot nieuwerkerk, daar kun je dan de A20 naar Utrecht op.
amarna
12-05-2024 om 18:28
Mugske schreef op 12-05-2024 om 18:18:
[..]
Tip: bestemmingsverkeer kan wel de Brienenoord over. Bij Feyenoord erop en dan moet je er meteen weer af bij capelle. (1 rijstrook open op de parallelbaan).Onderaan de afslag naar rechts (van rijckelvorselweg). Deze weg volgen tot nieuwerkerk, daar kun je dan de A20 naar Utrecht op.
Goede tip! Bedankt, aan die mogelijkheid hadden we niet gedacht.
lientje69
12-05-2024 om 18:34
Loulou39 schreef op 12-05-2024 om 17:57:
[..]
Zo herkenbaar! Ik denk altijd bij mezelf: “lekker” zenuwachtig zijn, dan valt het meestal enorm mee.
Succes woensdag! En gefeliciteerd met je nieuwe baan 😁
Dank je !😘
majorette2005
12-05-2024 om 19:01
Aan de berichten op facebook over moederdag en dan vooral de sterkte wensen aan mensen die geen moeder zijn geworden . Wat een overdreven flauwekul.
rionyriony
12-05-2024 om 19:07
Doemijdieglazenbol schreef op 12-05-2024 om 02:15:
Aan mijn oren. Was allemaal heel gezellig vandaag, maar dat ik nu de hoepels moet zoeken voor ik er door kan springen of dansen voor ik mijn oren rustig kan krijgen. Argh. Eerst stilte voor slaap. En stilte is niet te vinden nu. #fucktinnitus.
Ja ik ook.
Ik zie even verbetering na een behandeling met een restje Audispray wat ik nog in de kast vond, maar dat kan ook suggestie zijn.
Mama-Inge
12-05-2024 om 19:18
Dat zenuwachtige heeft kind hier
Hij gaat morgen op kamp en kon afgelopen nacht niet slapen
Stiekem naar beneden gegaan en voor de tv gaan zitten
En vanmorgen lag hij op de bank te slapen
Hoop dat het komende nacht beter gaat, want hij moet al om kwart voor 6 bij school zijn
Gelebloem
12-05-2024 om 21:52
Mama-Inge schreef op 12-05-2024 om 19:18:
Dat zenuwachtige heeft kind hier
Hij gaat morgen op kamp en kon afgelopen nacht niet slapen
Stiekem naar beneden gegaan en voor de tv gaan zitten
En vanmorgen lag hij op de bank te slapen
Hoop dat het komende nacht beter gaat, want hij moet al om kwart voor 6 bij school zijn
Halleluja, dat is wel die hard zeg, zijn die kinderen dan niet al kapot voordat kamp goed en wel begonnen is?
Mama-Inge
13-05-2024 om 06:56
Gelebloem schreef op 12-05-2024 om 21:52:
[..]
Halleluja, dat is wel die hard zeg, zijn die kinderen dan niet al kapot voordat kamp goed en wel begonnen is?
Het is een rit van 6 uur met de nodige pauzes, dus in totaal zo'n 8 uur onderweg, denk dat als ze woensdag avond (laat) thuis komen, helemaal kapot zijn.
Scheelt wel dat ze 2 weken vakantie gehad hebben (en ons kind bijna een week langer omdat hij in de week voor de vakantie geopereerd is en die week heel rustig aan moest doen)
En het ergelijke van vandaag: de buschauffeur heeft zich verslapen en dus stonden we voor niets zo vroeg bij school. Inmiddels ruim een uur later en de bus is er nog niet
lientje69
13-05-2024 om 07:53
Oei, wat balen MamaInge. Dat zal de zenuwen ook niet echt verbeteren. Hopelijk inmiddels wel vertrokken?
rionyriony
13-05-2024 om 09:13
Sht; plant vindt pot te groot. Groter = fijn, maar groot = niet fijn.
Ik heb hem iets dieper gepot maar verder had ik geen opties. Ik houd er rekening mee dat hij ermee stopt en dan tergend langzaam.
Probleem met AI vind ik dat je niet meer weet hoe je prestaties en niveau van iemand in moet schatten. Dat vind ik niet fijn. Onrustig. Alles wat "makkelijker" wordt geeft juist extra werk.
Mama-Inge
13-05-2024 om 10:15
lientje69 schreef op 13-05-2024 om 07:53:
Oei, wat balen MamaInge. Dat zal de zenuwen ook niet echt verbeteren. Hopelijk inmiddels wel vertrokken?
In plaats van 6 uur vertrekken was het 8 uur vertrekken, word een lange dag voor ze