Huiskamer
Yumi
08-05-2024 om 20:00
Moederkareltje schreef op 08-05-2024 om 17:56:
[..]
Bedankt voor de tips. Had er een halve liter HG doucheontstopper al ingegooid gisteren en dacht hij doet het weer.. Dus met ogen dicht gedouched, haren wassen en toen pas te laat de overstroming gezien, beetje dom...
Man is vanaf morgen hoop ik weer aanspreekbaar dus ga hem toch maar om hulp vragen aangezien hij dan weer thuis is..
Ik hoop met je mee! 🤞
FaithfulDuck87
08-05-2024 om 20:43
Aan collega. Had vanmiddag 10 min korter pauze gehad, maar gaat half uur eerder weg. En hij werkt nooit 1 minuut langer dan de klok aangeeft, dus een keer 10 minuten korter pauze moet dan toch een keer niet een probleem zijn. Heb hem deze week 2 keer geholpen in mijn pauze, waardoor die 15 min korter was, en daar heb ik het ook niet over
Rogue
08-05-2024 om 21:05
Moirmel schreef op 06-05-2024 om 10:53:
[..]
Weet niet meer zeker of jij hetzelfde probleem postte enkele maanden geleden, maar als je afvoer uitmond in een septische put dan heb je hierna meestal een inspectiepunt. Het is aangeraden om deze elk jaar eens open te halen en schoon te maken omdat het afvalwater daar een koek kan vormen wat ertoe leidt dat je afvalwater slecht afloopt.
nah het is meer dat de buizen die onder het huis lopen te smal zijn, heb geen idee voor de rest.
de loodgieter heeft vorige keer met zowel een veer als heel agressief spul opgelost.
heb gister spul van HG gehaald en ben het nu aan het doorspoelen met kokend water en het lijkt de goede kant op te gaan
HAHA!wait..what
08-05-2024 om 23:37
Vanmiddag is het in m'n rug geschoten, echt zoveel last van met bewegen.. Enige voordeel en ook wel grappig was dat het gebeurde toen ik bij de fysio was ![]()
rionyriony
09-05-2024 om 06:58
Vandaag is nog te kort om me geërgerd te hebben, maar vannacht werd ik zowel door een krampaanval (waardoor ik uit bed moest) als door aan aangezichtpijnaanval (op een ander moment) getroffen. Ik ben daarna wel zo ongeveer ingeslapen.
Ik had gisteren iets retour willen brengen maar door een plotselinge onverschilligheid, aarzeling en besluiteloosheid niet gedaan. Het was toch 25 euro die niet echt nodig was in mijn huis.
Happyapple
09-05-2024 om 08:15
Aan dat man om 5.45 opstond, op een vrije dag, waardoor ik wakker werd. En ik moest een uur daarvoor eigenlijk plassen, maar had het dus opgehouden om hem niet wakker te maken...
Dolfje
09-05-2024 om 08:33
Hier slecht geslapen, viel in eerste instantie wel rond middernacht in slaap maar werd 1:15 wakker en moest plassen en kon daarna de slaap een hele tijd niet meer vatten.
Netherfield
09-05-2024 om 08:57
Man heeft de handdoeken aan de lijn gehangen, wat heel lief is. Ben me nu aan het inhouden om ze niet op mijn manier op te hangen.
HAHA!wait..what
09-05-2024 om 09:18
Netherfield schreef op 09-05-2024 om 08:57:
Man heeft de handdoeken aan de lijn gehangen, wat heel lief is. Ben me nu aan het inhouden om ze niet op mijn manier op te hangen.
Precies dat heb ik gisteren wel gedaan
Hij had ze zo opgehangen dat het (te) lang zou duren voor ze droog waren
Bakblik
09-05-2024 om 09:31
Netherfield schreef op 09-05-2024 om 08:57:
HAHA!wait..what schreef op 09-05-2024 om 09:18:
[..]
Precies dat heb ik gisteren wel gedaan
Hij had ze zo opgehangen dat het (te) lang zou duren voor ze droog waren
Als ik goed kan motiveren waarom dat nodig is dan doe ik het. Vorige week ging alles dubbel over de lijn en met dat half half weer gaat dat te traag.
Pas had zoon t-shirts opgehangen en bij de "buurvrouw verderop" gekeken hoe dat moest. Bij de schouders op het punt aanhechting mouw zaten de knijpers. Dan krijg je van die tuutjes. Dat draai ik ook om en motiveer ze om het volgende keer anders te doen.
SombraOnline
09-05-2024 om 09:37
Grrr, m'n kat was op het printbed van m'n 3d printer gaan zitten. Kan ik hem opnieuw gaan kalibreren.
Femke09
09-05-2024 om 09:55
Ik heb een nieuw talent ondertussen bij mezelf: mannen boos maken
Iemand die wil ruilen?
(Mijn vriend hou ik, da's de enige die blijft lachen)
rionyriony
09-05-2024 om 10:13
Een plant weggegeven, drie erbij. Dat schiet niet op. Een adiantum en twee stekpotjes. Gelukkig zie ik nog maar zelden iets wat ik nog niet heb of gehad heb. Veel kleuren of vormen staan ook niet zo goed. Dat is een zegen in mijn geval.