Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

07-05-2024 om 13:17

Lieve collega 
Klaag niet zo.
Doe er wat aan of zoek wat anders .
Werk zat .

Yumi schreef op 07-05-2024 om 10:21:

[..]

Kreeg jaren geleden het advies van de loodgieter, om 1 keer per week een emmer water met soda in de douche en keukenafvoer te gooien.

Dat helpt weinig hier.

Bakblik schreef op 07-05-2024 om 11:42:

[..]

Ik heb van die siliconen pannenlikkers, daarmee kan je ook goed restjes vet en groenten van borden krijgen, beter dan met papier vind ik. De restjes gaan gaan in het gft, de pannenlikker was ik af en is klaar voor morgen. Gaat echt goed!

Riool in de straat is niet goed de buis onder de tuin door ligt niet op afschot maar loopt omhoog. Verstopping is hier ook tegenargumenten aan de orde, niet door mij maar door dingen die de buren doorspoelen.

Ik verdenk de onderburen ook als oorzaak van de verstoppingen hier.

Gisteravond schreeuwde mijn werkloze (zonder pauzes) pratende onderbuurman met harde rotstem weer onder invloed van veel alcohol de boel bij elkaar.  Volgens mij was mijn buurvrouw rechts het ook zat, want die ging stampen op de vloer 😁 

dat alles open ligt kan niet eens normaal fietsen en met die maf klappers is fietsen op de weg niet heel veilig 

Constant gedoe met een van mn collega's. Zo'n leuke man maar hij communiceert zo onduidelijk en elke vraag vindt ie een aanval en heb nou al meerdere keren gezegd die toon nirt zo te waarderen. Nu weer wat fouten gemaakt en morgen moet daar dus wat mee. Geen drama maar wel heel vervelend en half uur bezig geweest omdat hij niet rapporteert wat ie doet. Weet nu al dat de reactie super vervelend gaat zijn, ik ben alleen degene die er achter kwam en er wat mee moet, hij maakt de fouten zelf maar pfff. 

ik erger me aan mijn werkgever. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

07-05-2024 om 17:42

zouden 2 pakketjes bezorgd moeten zijn door PostNL en er is niks gekomen. Meteen maar aan de bel getrokken. 

Waarom maken die stofzuiger fabrikanten het zo moeilijk om passende stofzuigerzakken te kopen

Ik maak een foto van het gegevensplaatje achter op de stofzuiger. Ga ermee naar de supermarkt.Daar stond niks herkenbaars op de pakken.Uiteindelijk maar pakket meegenomen die op het oog dezelfde zak leek. Thuisgekomen past de stofzuigerzak in de stofzuiger, alleen bleek de stofzuigerzak aan de lange kant..

kerst schreef op 07-05-2024 om 20:17:

Waarom maken die stofzuiger fabrikanten het zo moeilijk om passende stofzuigerzakken te kopen

Ik maak een foto van het gegevensplaatje achter op de stofzuiger. Ga ermee naar de supermarkt.Daar stond niks herkenbaars op de pakken.Uiteindelijk maar pakket meegenomen die op het oog dezelfde zak leek. Thuisgekomen past de stofzuigerzak in de stofzuiger, alleen bleek de stofzuigerzak aan de lange kant..

Kun je niet beter naar de blokker of handyman?

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

07-05-2024 om 21:52

Friezinnetje schreef op 07-05-2024 om 17:42:

zouden 2 pakketjes bezorgd moeten zijn door PostNL en er is niks gekomen. Meteen maar aan de bel getrokken.

Zal ik weg op de fiets, staan de pakketjes in mijn schuur. Daar had ik niet om gevraagd (heb voor pakketjes een plastic box staan , en zelf doen ze ook niet een briefje dat ze daar staan. Nou ja, heb ik ze iig. 

Mensen die penalty uitspreken als pinantie 🤢

Campanula schreef op 07-05-2024 om 23:09:

Mensen die penalty uitspreken als pinantie 🤢

Hahaha nee niet. Mijn vader zei dat ook altijd zo ❤️

Campanula schreef op 07-05-2024 om 23:09:

Mensen die penalty uitspreken als pinantie 🤢

Oef, of pion als pilon. 

Dees! schreef op 07-05-2024 om 23:35:

[..]

Hahaha nee niet. Mijn vader zei dat ook altijd zo ❤️

Lief.

De pijn in mijn heup begint weer terug te komen

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.