Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

SuzyQFive schreef op 22-04-2024 om 10:47:

[..]

Oh dat zijn dure dingen … Ik dacht dat je je vloer bedoelde omdat je het daar eerder over had.

Heb je je inboedelverzekering al gebeld?

Ik had het gevoel dat er iets stuk zou gaan, en dacht aan mijn vloer maar dat liep anders. 

Mijn verzekering gebeld, maar een hordeur valt onder de opstalverzekering van de woningstichting. Helaas is het volgens de woningstichting een ja/nee verhaal omdat de timmerman weigert toe te geven wat er is voorgevallen. (De timmerman is van een bedrijf dat de opdracht heeft gekregen, om de deur te vervangen).

Het verhaal heeft een staartje gekregen, toen ik vanmorgen mijn balkon opliep zag ik dat de deurpost is losgekomen.... ben benieuwd wat ze zeggen als ik dit doorgeef. Moet er even mee wachten, omdat door de stress mijn lc weer meer "opspeelt".  Ben stuk 

Netherfield schreef op 22-04-2024 om 07:51:

Woensdag de Martinitoren beklommen en nu ligt mijn knie nog steeds te zeuren. Stom.

Wel een mooi uitzicht, maar inderdaad veel treden. 

(Ik heb de laatste keer voor de makkelijke route gekozen: met de roltrappen naar het dakterras van het Forum. Minder hoog, maar alsnog een mooi uitzicht over de stad   )

rionyriony schreef op 20-04-2024 om 19:36:

Ben niet blij met mijn afgescheurde nagels waardoor ik geen pistachenoten meer open kan maken. Moet ik een andere hobby zoeken.

Tot voor kort was er altijd op zaterdag een film om acht uur op SBS9 en nu is er niets meer.

Juist om mijn nagels te sparen gebruik ik daar een oude metalen nagelvijl voor. Die zet ik in het spleetje en draai hem dan een kwartslag. 

oudmaarnognietkoud schreef op 22-04-2024 om 11:38:

[..]

Juist om mijn nagels te sparen gebruik ik daar een oude metalen nagelvijl voor. Die zet ik in het spleetje en draai hem dan een kwartslag.

Ik gebruik daar altijd het dopje van een andere pistachenoot voor. Er is er altijd wel eentje die makkelijk opengaat en met zo'n half dopje wip je dan de moeilijke open.

Qmusic draait deze week de top weetikhoeveel van de zeroes. Jaar 2000-2009. Wat een kutmuziek is dat zeg.

Netherfield schreef op 22-04-2024 om 13:35:

Qmusic draait deze week de top weetikhoeveel van de zeroes. Jaar 2000-2009. Wat een kutmuziek is dat zeg.

Radio 2 heeft de Koninklijke 500, de top 500 van Nederlandse artiesten. 

Op de site staat de playlist, alsnog veel Engelstalig. 

Malibu2 schreef op 22-04-2024 om 11:08:

[..]

Wel een mooi uitzicht, maar inderdaad veel treden.

(Ik heb de laatste keer voor de makkelijke route gekozen: met de roltrappen naar het dakterras van het Forum. Minder hoog, maar alsnog een mooi uitzicht over de stad )

Dak is momenteel dicht voor onderhoud (en ik gok extra beveiliging tegen springers. 

Netherfield schreef op 22-04-2024 om 13:35:

Juist leuk, mijn hele jeugd komt voorbij

Ik baal ontzettend dat ik ziek naar huis ben gegaan,. Buikgriepje opgelopen denk ik. Blegh .

Zo koud in t oppashuis dat k gevlucht ben. Nu even in mn eigen huis met de katten, ex is aan t werk. Eigenaar van mn oppashuis appte net heel blij dat ze t huis gaan slopen en opnieuw gaan bouwen gezien de slechte isolatie. Zo blij voor haar, wat een ellende zeg

SuzyQFive schreef op 22-04-2024 om 14:35:

[..]

Dak is momenteel dicht voor onderhoud (en ik gok extra beveiliging tegen springers.

Ah oke, dat wist ik niet. 

buurvrouw komt langs met leeg potje, of ik dit potje bij de apotheek wil halen. Ik haal het potje. Zegt de buurvrouw dit is het verkeerde potje. Het is precies hetzelfde potje. Ze zegt is toch een verkeerd potje breng maar terug. Ik laat nog aan broer zien, ja precies hetzelfde potje. Dit soort dingen gebeuren steeds vaker en ik weet niet wat ik ermee moet. Ik moet het goede potje halen en deze terugbrengen. Zit ik hier met dat potje. Geen idee welke ze wel wil. 

Apotheek heeft mijn medicijnen niet, geen idee wanneer ze weer binnenkomen. Een alternatief is lastig want dat was ook bijna allemaal op. Ik kon het beste apotheken en het ziekenhuis bellen met de vraag of ze voorraad hadden. Zo ja, de huisarts vragen of ze daar het recept heen kon sturen dan kon ik het ophalen. Ik zei dat het recept ophalen bij het ziekenhuis, mij met het ov anderhalf uur koste en dit samen met het belverhaal en long covid, eigenlijk geen optie was. De rit met het ov blijft me bespaart want een rondje bellen naar apotheken en ziekenhuis levert niets op. Knallende hoofdpijn, gelukkig is er nog wel paracetamol 

Aan mijn moeder. Paniek, want de luidspreker van de telefoon deed het opeens niet meer Probeer je haar er doorheen te kletsen. ('die 2 knopjes aan de zijkant Ma, ja die, die bovenste indrukken...) 'dat ding doet het nog steeds niet'. 'Bel mijn broer anders even of het misschien aan de verbinding ligt'. 'Nee, ook niet'. 'Ik hoor jullie allebei heel zacht, en dat balkje staat bovenaan, dat ding is echt stuk'.

Uur later. Tring. 'Was mijn gehoorapparaat vergeten' 

Broodjebrie schreef op 22-04-2024 om 14:40:

[..]

Ik baal ontzettend dat ik ziek naar huis ben gegaan,. Buikgriepje opgelopen denk ik. Blegh .

Beterschap. Ik heb geen buikgriep maar wel buikkrampen en sinds vanmiddag al 3 keer naar de wc gemoeten 

Dolfje schreef op 22-04-2024 om 18:21:

[..]

Beterschap. Ik heb geen buikgriep maar wel buikkrampen en sinds vanmiddag al 3 keer naar de wc gemoeten

Het heerst blijkbaar, mijn vriendin heeft ook buikklachten. Ik denk dat ik het opgelopen heb op werk.. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.