Huiskamer
majorette2005
21-04-2024 om 16:04
Aan de SUV die geparkeerd staat op de middenlijn tussen 2 parkeerplaatsen in. Wat een aso.
Broodjebrie
21-04-2024 om 17:43
dat vriend niet reageert. We zijn op zoek naar een b&b of een hotel, nu heb ik er 2 gevonden maar het zijn de laatste kamers dus we moeten niet te lang wachten.
Auwereel
21-04-2024 om 17:49
Bailey26 schreef op 21-04-2024 om 10:45:
Ik wil een sollicitatiebrief schrijven maar ik kom maar niet in beweging.
Misschien helpt het als je hier begint met vertellen waarom solliciteren en waarom naar dat bedrijf, misschien krijgt je er dan zin in (als je dar wil delen, tenminste).
Auwereel
21-04-2024 om 17:51
Aan mijn superdroge nagelriemen, ik smeer me een ongeluk, maar ze blijven zo schraal.
kerst
21-04-2024 om 18:29
majorette2005 schreef op 21-04-2024 om 16:04:
Aan de SUV die geparkeerd staat op de middenlijn tussen 2 parkeerplaatsen in. Wat een aso.
Dat is echt aso.
Bailey26
21-04-2024 om 19:04
Auwereel schreef op 21-04-2024 om 17:49:
[..]
Misschien helpt het als je hier begint met vertellen waarom solliciteren en waarom naar dat bedrijf, misschien krijgt je er dan zin in (als je dar wil delen, tenminste).
Goede tip, ga ik even over nadenken ivm mogelijke herkenbaarheid. Voor vandaag wordt het hem niet meer.
Hebben een peuter met buikgriep in huis. Heel sneu voor hem maar jeetje zeg. Even een half uurtje op de bank zonder onderbreking zou fijn zijn.
QuarterlyDinosaur18
21-04-2024 om 19:06
Dat vriend ineens snurkt en ik daardoor al drie gebroken nachten achter elkaar heb. Nu even alleen thuis goed slapen en in het vervolg oordoppen.
Auwereel
21-04-2024 om 19:29
Bailey26 schreef op 21-04-2024 om 19:04:
[..]
Goede tip, ga ik even over nadenken ivm mogelijke herkenbaarheid. Voor vandaag wordt het hem niet meer.
Hebben een peuter met buikgriep in huis. Heel sneu voor hem maar jeetje zeg. Even een half uurtje op de bank zonder onderbreking zou fijn zijn.
Dat is niet een situatie die zich leent voor het schrijven van een sollicitatiebrief, met een zieke peuter! Sterkte ermee!
Moirmel
22-04-2024 om 00:31
Loulou39 schreef op 21-04-2024 om 12:29:
Dat mijn was ineens heel zuur ruikt
Te lang nat laten liggen?
Anders een kookwasje draaien (leeg) met wat baking soda. Doe dit zo'n vier keer per jaar en nooit problemen.
Netherfield
22-04-2024 om 07:51
Woensdag de Martinitoren beklommen en nu ligt mijn knie nog steeds te zeuren. Stom.
SuzyQFive
22-04-2024 om 07:53
Yumi schreef op 19-04-2024 om 17:05:
[..]
Nou lekker dan zoals ik vanmorgen al schreef was ik bang dat er schade zou ontstaan, en dat is inderdaad zo... voorgevoelens, komen bij mij al te vaak uit. Heb de schade meteen doorgegeven, maar de timmerman ontkent en nu is het een ja, nee verhaal. Ik denk dat het aan de woningstichting is om dit op te lossen, maar ik word van het kastje naar de muur... uren aan de telefoon gezeten en geen stap verder.
![]()
Niet om heel erg flauw te doen maar als je dit van tevoren had verwacht, waarom heb je dan zelf niet even iets neergelegd om je vloer te beschermen? Werklui kunnen (en mogen) niet hun schoenen steeds uitdoen.
SuzyQFive
22-04-2024 om 07:59
Broodjebrie schreef op 19-04-2024 om 18:46:
ik erger me eigenlijk de hele week al aan post nl. Het is heel rommelig met de bezorging. Ik vermoed dat ze bezorgers tekort hebben.
Ja, is ook zo. Pakjes sowieso. En voor de post snap ik dat niet zo goed. De vacatures zijn altijd voor max 16u per week. Maar er zijn genoeg mensen die wel meerdere straten (wijken) willen lopen en dus meer uren willen werken.
Toen ik nog bij de post werkte (bijbaan) had ik ook twee wijken. Waarvan 1 hele lange (Helperzoom in Groningen). Wel leuk ook. Moest ook aan Kempkensberg de post bezorgen, daar staat nu het Cruiseschip (gebouw van Duo en de belastingdienst) maar vroeger waren dat meerdere torens. Dan moest ik post van de belastingdienst bij de belastingdienst bezorgen 🫢. En er was 1 huisje, die staat er nog. Echt zo’n schattig huisje aan de rand van het bos. Daar woonde de familie Pannekoek. Hun naambordje was een pannenkoekenpan.
SuzyQFive
22-04-2024 om 08:02
Moirmel schreef op 20-04-2024 om 13:38:
Hier was het een moeilijke week. Stomme kuitblessure haalde me wat uit mijn ritme, stress voor een nieuwe baan, zie hier naast mijn bureau acht flessen whisky staan, dus weer alles gezopen dat ik kon en daarnaast allicht vergeten mijn medicatie te nemen.
Net zestien uur geslapen, dus hoofd is weer rustig. Vandaag wat lezen en op tijd bed in kruipen zodat ik morgen weer fris kan starten.
Laiverd, doe die whiskey weg joh.
Yumi
22-04-2024 om 08:07
SuzyQFive schreef op 22-04-2024 om 07:53:
[..]
Niet om heel erg flauw te doen maar als je dit van tevoren had verwacht, waarom heb je dan zelf niet even iets neergelegd om je vloer te beschermen? Werklui kunnen (en mogen) niet hun schoenen steeds uitdoen.
Dat had ik ook gedaan, maar ze hebben de deur laten vallen tegen de deurpost daardoor is mijn plissé rolhordeur ervan afgekomen. Zoals ik al schreef komen mijn voorgevoelens vaak uit... wat er dan precies misgaat weet ik niet maar ik kreeg helaas wel gelijk.
SuzyQFive
22-04-2024 om 10:47
Yumi schreef op 22-04-2024 om 08:07:
[..]
Dat had ik ook gedaan, maar ze hebben de deur laten vallen tegen de deurpost daardoor is mijn plissé rolhordeur ervan afgekomen. Zoals ik al schreef komen mijn voorgevoelens vaak uit... wat er dan precies misgaat weet ik niet maar ik kreeg helaas wel gelijk.
![]()
Oh dat zijn dure dingen … Ik dacht dat je je vloer bedoelde omdat je het daar eerder over had.
Heb je je inboedelverzekering al gebeld?