Huiskamer
Koettie
19-04-2024 om 13:51
nlies schreef op 19-04-2024 om 11:59:
[..]
Had ik een paar weken geleden. Na een week dacht ik dat het minder werd, en toen begon het opnieuw. Kon me ook niet herinneren wanneer ik voor het laatst zo verkouden was. Het heerst, zeggen ze.
Beterschap
Was gisternacht heel erg, vanmorgen wel oke, ondanks maar vier uur slaap. Nu wel steeds ploppende oren en hoestbuien maar lijkt stabiel!!! Wel aan 't werk nu.
Yumi
19-04-2024 om 17:05
Yumi schreef op 19-04-2024 om 09:32:
Ik wil eigenlijk niet weer zeuren over het weer, maar er is een timmerman onderweg met een nieuwe deur voor het balkon. Het zou ongeveer 'n uur duren, lijkt me niet lekker met dit takkeweer
Zie het alweer helemaal gebeuren dat zo'n man op en neer gaat lopen en mijn vloer naar de knoppen helpt, omdat het balkon vol water ligt.
Nou lekker dan zoals ik vanmorgen al schreef was ik bang dat er schade zou ontstaan, en dat is inderdaad zo... voorgevoelens, komen bij mij al te vaak uit. Heb de schade meteen doorgegeven, maar de timmerman ontkent en nu is het een ja, nee verhaal. Ik denk dat het aan de woningstichting is om dit op te lossen, maar ik word van het kastje naar de muur... uren aan de telefoon gezeten en geen stap verder.
Bakblik
19-04-2024 om 17:50
Bakblik schreef op 17-04-2024 om 22:03:
[..]
Of wandelen langs de spoorbaan. Dochter had gisteren 90 minuten vertraging door wandelaars op het spoor.
En nu is zoon aan de beurt. Moest vanaf Rotterdam naar huis. Nu wel een aanrijding met een persoon.
Broodjebrie
19-04-2024 om 18:46
ik erger me eigenlijk de hele week al aan post nl. Het is heel rommelig met de bezorging. Ik vermoed dat ze bezorgers tekort hebben.
rionyriony
19-04-2024 om 19:41
Zit vandaag meer in de "ergernismodus" dan in de "blijheidsmodus". Heeft te maken met een aanschaf die niet de kwaliteit heeft die je voor die prijs mag verwachten en ook dat ik de hele dag met een klus bezig ben die qua omvang vreselijk tegenvalt. En ik weet niet waardoor. En ook dat ik de hele dag zonder rem loop te eten.
Ik heb gisteren wel mijn bril gevonden. Hij lag in een bakje met brieven en postzegels.
Netherfield
20-04-2024 om 13:22
Ik erger me aan kind. Had net jongste om 12 uur naar de stad gewild. Oudste wilde ook mee. Moest nog eten. En nu zijn we nog niet weg.
Moirmel
20-04-2024 om 13:38
Hier was het een moeilijke week. Stomme kuitblessure haalde me wat uit mijn ritme, stress voor een nieuwe baan, zie hier naast mijn bureau acht flessen whisky staan, dus weer alles gezopen dat ik kon en daarnaast allicht vergeten mijn medicatie te nemen.
Net zestien uur geslapen, dus hoofd is weer rustig. Vandaag wat lezen en op tijd bed in kruipen zodat ik morgen weer fris kan starten.
watertoren
20-04-2024 om 18:21
Moirmel schreef op 20-04-2024 om 13:38:
Hier was het een moeilijke week. Stomme kuitblessure haalde me wat uit mijn ritme, stress voor een nieuwe baan, zie hier naast mijn bureau acht flessen whisky staan, dus weer alles gezopen dat ik kon en daarnaast allicht vergeten mijn medicatie te nemen.
Net zestien uur geslapen, dus hoofd is weer rustig. Vandaag wat lezen en op tijd bed in kruipen zodat ik morgen weer fris kan starten.
En jij vind het gek dat jouw partner jou niet aantrekkelijk vind!!!! Kijk eens echt een keer in de spiegel. Ik ben verbaasd dat jij nog een partner hebt, Ik zie op een ander topic dat je vooral bezig bent met de lul in je broek. Jij wilt vreemd gaan. .
Moirmel
20-04-2024 om 18:35
watertoren schreef op 20-04-2024 om 18:21:
[..]
En jij vind het gek dat jouw partner jou niet aantrekkelijk vind!!!! Kijk eens echt een keer in de spiegel. Ik ben verbaasd dat jij nog een partner hebt, Ik zie op een ander topic dat je vooral bezig bent met de lul in je broek. Jij wilt vreemd gaan. .
Terechte opmerking en ik kan je compleet begrijpen. Voor buitenstaanders zijn wij een bizar huishouden, voor de mensen die ons kennen had het niet anders kunnen lopen.
rionyriony
20-04-2024 om 19:36
Ben niet blij met mijn afgescheurde nagels waardoor ik geen pistachenoten meer open kan maken. Moet ik een andere hobby zoeken.
Tot voor kort was er altijd op zaterdag een film om acht uur op SBS9 en nu is er niets meer.
Bailey26
21-04-2024 om 10:45
Ik wil een sollicitatiebrief schrijven maar ik kom maar niet in beweging.
Mama-Inge
21-04-2024 om 14:38
Dat we op verjaardagsvisite moeten en afgesproken hebben er tussen half 3 en 3 uur te zijn.
Maar dat we nog steeds thuis zijn omdat man dacht dat hij nog wel wat kon installeren op zijn laptop en dat dit niet opschiet en hij de laptop niet uit kan zetten
Waarom moet dit net voordat we weg moeten, had hij ook vanavond kunnen doen
HAHA!wait..what
21-04-2024 om 16:01
Ergeren is misschien een verkeerd woord.. Maar gister vierden we de verjaardag van dochter en de helft had afgezegd (kan gebeuren) en de helft van diegenen die er waren, waren ook nog ziekjes/moe. Wij waren ook niet echt fit dus het was ook helemaal niet zo gezellig. Hadden het beter kunnen cancelen, achteraf gezien