Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

lientje69 schreef op 13-11-2023 om 20:20:

Nou, probleem van de gestrande auto is ook getackeld hoor...
Geen benzine meer.
Tankmeter doet 't niet en dan moet je je kilometerstand wel op nul drukken als je getankt heb. Dan weet je nl dat je bij 550 weer moet tanken ongeveer.
Dochter: maar hij stond op 140...
Ja . Na 1000 begint hij weer op nul. En 550 plus 550 is 1100
Dus 40 km nog op de reserve gereden.....

Man was boos. Ik heb echt héél héél hard gelachen.

Dat wordt echt zo'n anekdote voor op feestjes en familiebijeenkomsten. Denk dat dochter dat nog vaak moet aanhoren

SuzyQFive schreef op 14-11-2023 om 10:26:

[..]

Kan je gaatjes aan de zijkant boren?

Weet ik niet, beetje eng met de hoeveelheid water die nu in die bak staat  

Het is een grote pot van kunststof, kan ik daar in boren? Barst ie niet en dan nog blijft het water waarschijnlijk onderin staan, waardoor de boel bevriest 🤔

SuzyQFive schreef op 14-11-2023 om 10:26:

[..]

Kan je gaatjes aan de zijkant boren?

Bedankt SyzyQFive, stoute schoenen aan en het is gelukt, water zakt  Hoop dat ik nog op tijd was!

Wel een nieuwe ergernis, boormachine is pas terug nadat ik hem (weer) had uitgeleend... meeste boortjes zijn niet terug en bij welke lener zijn ze blijven liggen? 

Zucht, ik krijg mijn huiskamer niet goed ingericht, het staat nooit goed naar mijn zin. Heeft iemand weleens een interieurstylist ofzo ingehuurd? 

_Audrey schreef op 14-11-2023 om 16:20:

Zucht, ik krijg mijn huiskamer niet goed ingericht, het staat nooit goed naar mijn zin. Heeft iemand weleens een interieurstylist ofzo ingehuurd?

Ik heb er destijds wel over nagedacht, maar vond het nogal duur. Ik heb veel you tube filmpjes gekeken van Stylistes, en Pinterest. Ik had wel het geluk dat ik een comleet nieuwe inboedel kon kopen en dus was het makkelijk om alles op elkaar af te stemmen kwa kleur. Veel rongelopen woonboulevards etc. Wel leuk!

Wachttijd voor speciale fysio voor lichte blaasverzakking is 8 weken 

Zilver_gray schreef op 14-11-2023 om 16:30:

[..]

Ik heb er destijds wel over nagedacht, maar vond het nogal duur. Ik heb veel you tube filmpjes gekeken van Stylistes, en Pinterest. Ik had wel het geluk dat ik een comleet nieuwe inboedel kon kopen en dus was het makkelijk om alles op elkaar af te stemmen kwa kleur. Veel rongelopen woonboulevards etc. Wel leuk!

Och ja, Pinterest etc kan ik natuurlijk ook kijken. Goed idee. 

Mijn bank is aan vervanging toe en de eettafel en stoelen mogen ook weg. Tijd om te gaan shoppen en de boel vernieuwen 

_Audrey schreef op 14-11-2023 om 16:51:

[..]

Och ja, Pinterest etc kan ik natuurlijk ook kijken. Goed idee.

Mijn bank is aan vervanging toe en de eettafel en stoelen mogen ook weg. Tijd om te gaan shoppen en de boel vernieuwen

Ja altijd leuk! Succes met shoppen!

Aan de te korte snoeren van apparaten.

Fietsers die donker gekleed zijn en geen licht hebben 😤

Zelf niet, kennissen van ons hebben dat wel gedaan bij hun nieuw gebouwde huis en het resultaat was erg mooi. Het waren wel hele dure meubels maar wel kleuren combinaties en mooi gecombineerde items waar je zelf niet zo snel aan zou denken.

Zelf zoek ik het zelf uit en bij mij maakte het omdraaien van de 2 en 3 zits bank al een groot verschil om een fijne knusse zit hoek te maken en een paar mooie lampen kunnen ook een groot verschil maken.

De grote woonwinkels geven gratis of tegen een vergoeding (die je terugkrijgt bij aankoop boven een x bedrag) een interieuradvies, op afspraak o.a. bij:

Interieuradvies & Woonadvies | Eijerkamp Wonen
Interieuradvies in meer dan 20 winkels | Goossens (goossenswonen.nl)

Yumi schreef op 14-11-2023 om 18:40:

[..]

De grote woonwinkels geven gratis of tegen een vergoeding (die je terugkrijgt bij aankoop boven een x bedrag) een interieuradvies, op afspraak o.a. bij:

Interieuradvies & Woonadvies | Eijerkamp Wonen
Interieuradvies in meer dan 20 winkels | Goossens (goossenswonen.nl)

Oh inderdaad dat ook! 

Wij hebben bij Goossens (gratis) advies gekregen. Ze hebben toen een 3d schets gemaakt en de meubels die we daar hadden gekocht in de ruimte geplaatst. Zo krijg je een goed beeld.

Ik erger mij aan dit k*tweer. Auto rijden in het donker, in de regen. Mijn huis is een zooitje. Volgende maand krijg ik een nieuwe keuken (dat is dan wel fijn, maar een hoop geregel.) Afgelopen zondag heeft een bovenbuur in de waterleiding geboord en stond een deel van mijn flat onder water, nog meer geregel.
1 december stopt mijn werk want dit deel van mijn bedrijf verhuisd naar omgeving Rotterdam en ik woon vlakbij Amsterdam dus ik wil niet mee. Op zoek naar ander werk, nog meer geregel.
Mijn zoon heeft de sleutel van zijn nieuwe flat gekregen, ook fijn, maar nog meer zooi en geregel.
Ik zal zó blij zijn als het januari is want ik ben wel een beetje uitgeregeld. 
Ik wil gewoon rust in de tent. 

Ik heb destijds voor mijn verhuizing mijn nieuwe woning op schaal op ruitjespapier getekend. Meubels ook op schaal en schuiven maar. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.