Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

PMS..... gatver, wat word ik toch een vreselijke draak van een mens elke maand   

Morgan weer werken, mehhh

Het is niet mijn dag vandaag. Een paar near-misses in het verkeer. Werk schiet niet op. Kind wil niet wat ik wil. Blegh. 

PhoebeHolmesreturns schreef op 13-11-2023 om 13:17:

Jaaaaaaaaa schroef gevonden!!!

Waar lag hij uiteindelijj?

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

13-11-2023 om 17:07

ik schrok me vanochtend een hoedje. Reed naar mijn werk, tegenligger kwam er aan met een kar, waar een grote ijzeren plaat afviel. Raakte mij gelukkig net niet, maar mehn, je schrikt je rot. 

Dolfje schreef op 13-11-2023 om 08:44:

Ik check net online in voor onze vlucht morgen en heb de boarding passen via de mail binnen gekregen maar in de app blijft hij zeggen " eerst inchecken voor mobiele passen beschikbaar zijn ", ja dat heb ik gedaan.
Nou ja zal wel goedkomen maar ik vind het irritant dat zulke dingen vaak niet goed werken.

Ja, onrustig ook dat soort dingen. 
Wij moesten per se online inchecken. Proberen, proberen, proberen. Vervolgens bleek dat het vanaf Eelde bij die maatschappij helemaal niet kon 🤦🏼‍♀️. 

Friezinnetje schreef op 13-11-2023 om 17:07:

ik schrok me vanochtend een hoedje. Reed naar mijn werk, tegenligger kwam er aan met een kar, waar een grote ijzeren plaat afviel. Raakte mij gelukkig net niet, maar mehn, je schrikt je rot.

Poeh! Gevaarlijk ook! 

Zo reed ik eens achter een vrachtwagen op de snelweg die allemaal tuinstoelen (opklap) verloor. Kon ik niet meer ontwijken dus eroverheen… 

Waarom wordt er door de media steeds gemeld als er weer een paar Nederlanders uit Gaza zijn? Interessant alleen voor diegenen die ze kennen lijkt mij.

Oh en ik wilde dat het januari was en de dagen weer gaan lengen. Wat mij betreft slaan we de maand december over.

SuzyQFive schreef op 13-11-2023 om 17:15:

[..]

Ja, onrustig ook dat soort dingen.
Wij moesten per se online inchecken. Proberen, proberen, proberen. Vervolgens bleek dat het vanaf Eelde bij die maatschappij helemaal niet kon 🤦🏼‍♀️.

Dat hebben wij inderdaad ook weleens gehad. 

In de app blijft hij zeggen " inchecken" maar klik ik door staat er alle reizigers zijn ingecheckt maar ik kan de mobiele passen niet downloaden in de app. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

13-11-2023 om 17:25

Lollypopje schreef op 13-11-2023 om 17:00:

[..]

Waar lag hij uiteindelijj?

Waar mijn vriend zei en waar ik al 2 x gekeken had , hier in de straat op de plek waar de auto geparkeerd stond tijdens het klussen... En ik had daar al 2 x gekeken. Vriend bleef erover zeuren dus ik met camera aan zodat hij mee kon kijken. Hij lag echt tussen 2 bakstenen waar ook nog onkruid en gras was dus lastig te zien maar hij zag hem dus door de telefoon-camera. (En dat is heel erg want ik ben juist een Sherlock Holmes... ik vind vrijwel alles wat kwijt is... Ja spullen van anderen vooral, wanneer ik iets kwijt ben is het op een of andere manier een stuk lastiger)

Aan dat ik nu al weken extreme hoofdpijn heb, en sinds zaterdagnacht keelontsteking en last van m’n holtes…
Maar die hoofdpijn 😫

Loulou39 schreef op 13-11-2023 om 17:58:

Aan dat ik nu al weken extreme hoofdpijn heb, en sinds zaterdagnacht keelontsteking en last van m’n holtes…
Maar die hoofdpijn 😫

Beterschap!

Loulou39 schreef op 13-11-2023 om 17:58:

Maar die hoofdpijn 😫

Corona?

Dolfje schreef op 13-11-2023 om 18:14:

[..]

Beterschap!

Dank! En fijne vakantie! 😁

SuzyQFive schreef op 13-11-2023 om 18:42:

[..]

Corona?

Ben er een beetje bang voor.. ik ga morgen voor mijn eigen nieuwsgierigheid even een test doen (gelukkig thuis werken deze week, als werken lukt 👍🏻).

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.