Huiskamer
watertoren
13-11-2023 om 10:37
Dolfje schreef op 13-11-2023 om 08:44:
Ik check net online in voor onze vlucht morgen en heb de boarding passen via de mail binnen gekregen maar in de app blijft hij zeggen " eerst inchecken voor mobiele passen beschikbaar zijn ", ja dat heb ik gedaan.
Nou ja zal wel goedkomen maar ik vind het irritant dat zulke dingen vaak niet goed werken.
Fijne vakantie Dolfje! ik vertrek zaterdag naar Egypte. Lekker naar de zon allebei!
Moirmel
13-11-2023 om 10:52
Bijna vier jaar geleden dat ik stopte bij mijn vorige werkgever en nog steeds denk ik erover en droom ik ervan meermaals per week.
Heb er tienduizenden uren ingestoken, maar waarom blijft dit mij toch achtervolgen.
Grindelwald
13-11-2023 om 11:29
Moirmel schreef op 13-11-2023 om 10:52:
Bijna vier jaar geleden dat ik stopte bij mijn vorige werkgever en nog steeds denk ik erover en droom ik ervan meermaals per week.
Heb er tienduizenden uren ingestoken, maar waarom blijft dit mij toch achtervolgen.
Ik droom ook veel over mijn werk. Mijn man daarintegen nooit. Ik snap je ergenis want deze dromen zijn bij mij nooit leuk.
Grindelwald
13-11-2023 om 11:31
Ik erger mij aan het huishouden. Waarom gaat daar altijd zoveel tijd inzitten. Ben er soms zo klaar mee!
Netherfield
13-11-2023 om 11:31
Schooldirecteur gemaild. Anderhalve week geleden. Ik erger me eraan dat hij niet terugmailt.
Beterlaat2021!
13-11-2023 om 11:32
@ Grindelwald en Moirmel : ik droom na 19 jaar nog steeds over die baan........ Dat zijn meestal nare dromen en dan word ik boos wakker! 
Moirmel
13-11-2023 om 11:37
Die dromen over je werk zijn nooit leuk. Ben allang blij dat ze niet meer zo intensief zijn als toen ik er nog werkte. Was bakker en toen lag ik tijdens mijn slaap echt mijn kussen te kneden alsof het een stuk deeg was. Heb daar veel te veel van mezelf gegeven.
_Audrey
13-11-2023 om 11:38
Grindelwald schreef op 13-11-2023 om 11:31:
Ik erger mij aan het huishouden. Waarom gaat daar altijd zoveel tijd inzitten. Ben er soms zo klaar mee!
Eens! Irritant is het. En zo zinloos. Dan heb je alles opgeruimd en aan kant en kun je gewoon weer van voorafaan beginnen.
Auwereel
13-11-2023 om 11:52
Ik erger me aan een student die mij mailt via privé-mail, maar dat mijn antwoord niet geleverd kan worden op dat mailadres. Ik ben de beroerdste niet, zoek de universiteits-mail van deze student op, maar die wordt kennelijk niet gelezen en nu is student is heel verontwaardigd is dat ik niet reageer, want student kan wel mailen alleen niet ontvangen.
Dus, student, als je op dit forum zit, ik reageer wel, jij leest niet!
Layka.12
13-11-2023 om 12:47
lientje69 schreef op 13-11-2023 om 07:25:
[..]
Nee geen idee. Kan van alles zijn zo ongeveer. Motor opgeblazen, turbo kapot, oliedruksensor kapot, bobine stuk. We weten het niet. Klusje voor man als hij weer thuis is. De auto staat nu nog bij het tankstation langs de A7.
Herkenbaar Lientje.
Word je ook zo gestresst van als de pieten als je kind belt. Mijn kind ook zo al een paar kind langs de weg gestaan. In de avond, in het donker, op de meest rare plaatsen.
MellowTurkey78
13-11-2023 om 12:58
Een dooddoener I know maar ik erger mij aan dit sch**weer, ik word er echt deprie van. En ik erger mij ook aan vriend, ik moet iets zoeken wat kwijt is, heb al 2 x gekeken op de plek waar hij zegt dat het ligt. Daar ligt het niet maar hij blijft zeiken dat het daar moet liggen. (Een schroef, buiten op de parkeerplek. Vriend was gister aan het klussen met auto en toen viel het op de grond en nu is het dus kwijt en het ligt daar waar het viel dus niet. En het is kutweer, ik wil niet naar buiten maar hij blijft zeiken... Echt ik ben blij met hem hoor maar het is ook gedoe en in een relatie heb je problemen die je als single simpelweg niet hebt...)
Dolfje
13-11-2023 om 13:05
watertoren schreef op 13-11-2023 om 10:37:
[..]
Fijne vakantie Dolfje! ik vertrek zaterdag naar Egypte. Lekker naar de zon allebei!
Fijne vakantie ook!
Weg uit deze regen!