Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Beterlaat2021! schreef op 11-11-2023 om 08:37:

[..]

Dat is niet normaal zeg....je gaat toch naar de fysio om er béter van te worden?

Hij heeft z'n knokkels en elleboog gebruikt dus deze reactie erop is denk ik wel normaal hoor 😉 Super pijnlijke behandeling altijd maar met als doel dat het uiteindelijk beter wordt 😊 Ik heb alles vastzitten met uitstraling naar m'n kuit dus het is even nodig 

Na een fikse verkoudheid die 2 weken duurde loop ik een dag of 10 later, opnieuw te hoesten als een zeehond 

Dat liedje van Roxanne Hazes " de tijd kan mooie dingen doen" is een echte oorwurm. Blijft iedere keer dat ik het hoor maar in mijn hoofd hangen

Dochter staat met  pech langs de snelweg. Helemaal  over de zeik. Anwb kan 1,5 uur duren. Nu is ze net door de sleepwagen weggehaald  van de snelweg naar een veilige  plek, maar deze kan haar en de auto niet naar onze garage brengen. Eerst moet de anwb kijken  of hij gerepareerd  kan, zo niet komt dezelfde  sleepwagen weer terug om de auto naar een depot van hun te brengen.  Zo onlogisch...  en zo zonde van de tijd.

Wat omslachtig allemaal Lientje. 

Grindelwald schreef op 12-11-2023 om 20:59:

Wat omslachtig allemaal Lientje.

Ja. We hebben het nu maar anders opgelost. Auto staat nu veilig in parkeervak bij tankstation. Man gaat dinsdag wel kijken hoe hem op te halen. Hij komt morgenavond  weer thuis na 14 dagen weggeweest te zijn voor werk. Pleegkind haalt dochter nu op. Weinig zin om daar nog 2 uur in het donker en de kou te wachten tot de anwb eens komt.

Jeetje, waarom moet dat zo lang duren? 
Had ze enige idee wat er met de auto is? 

ik erger mij aan t feit dat ik blijkbaar een module opdracht niet goed begrepen heb. Kreeg t eerst terug met de melding, lees de instructie goed en waar ik op moest letten. Nogmaals doorgelezen
 en aangepast, nu kreeg ik toch een onvoldoende terug. Maar nu wel met een begrijpelijk ander voorbeeld. Nu mag ik het waarschijnlijk tegen een hoop geld als herexamen nogmaals proberen. Of stoppen met opleiding, aangezien alle opdrachten voldoende moeten scoren.
Geef dan gelijk andere uitleg als je denkt dat ik t verkeerd begrijp, 
Nu moet ik daar weer achter aan bij instituut en werk en de rest van de studie opdrachten lopen ook gewoon door natuurlijk.

Lastige familie(situaties). Ik heb 2 zussen en 1 broer en de 1 heeft weer moeite met onze moeder en de ander met onze vader en ook met de vrouw van broer loopt het stroef.. 
Op de 1 of andere manier ben ik als jongste omgedoopt tot vertrouwenspersoon want ze komen allemaal bij mij klagen en persoonlijke dingen droppen..
En dan moet ik onthouden wat ik allemaal voor me moet houden. 
Ergens voel ik me gevleid dat ik met ze allemaal zo'n band heb maar aan de andere kant kost het ook veel energie en die heb ik helemaal niet

lientje69 schreef op 12-11-2023 om 19:46:

Dochter staat met pech langs de snelweg. Helemaal over de zeik. Anwb kan 1,5 uur duren. Nu is ze net door de sleepwagen weggehaald van de snelweg naar een veilige plek, maar deze kan haar en de auto niet naar onze garage brengen. Eerst moet de anwb kijken of hij gerepareerd kan, zo niet komt dezelfde sleepwagen weer terug om de auto naar een depot van hun te brengen. Zo onlogisch... en zo zonde van de tijd.

Pff wat een gedoe! 

SuzyQFive schreef op 12-11-2023 om 22:33:

Jeetje, waarom moet dat zo lang duren?
Had ze enige idee wat er met de auto is?

Nee geen idee. Kan van alles zijn zo ongeveer. Motor opgeblazen, turbo kapot, oliedruksensor kapot,   bobine stuk. We weten het niet. Klusje voor man als hij weer thuis is. De auto staat nu nog  bij het tankstation  langs de A7.

Balen Lientje!

De nieuwe week begint weer, maar niet echt uitgerust van het weekend en weer dingen die geregeld moeten worden en energie kosten. 
Te weinig me time, een ex die weer eens op zijn kop gaat staan, dan mail ik naar de GI en krijg ik als autorepley dat ze ziek is. Pfff hoop maar dat ze beter is vandaag, want ze moet wel dingen gaan regelen. Dat idee van met een goed gesprek er uit komen heeft uiteraard niet gewerkt bij ex. Ze zal andere stappen moeten zetten.

Wat een gedoe met je ex steeds Eva-luna. Lijkt wel of hij aan het dwarsliggen is puur om te sarren als ik je lees.
Lastig zulke personen.  Vanwege  je kinderen  zit je er  helaas  nog lang aan vast. Ik gun je zo wat rust op dat gebied. 

Ik check net online in voor onze vlucht morgen en heb de boarding passen via de mail binnen gekregen maar in de app blijft hij zeggen " eerst inchecken voor mobiele passen beschikbaar zijn ", ja dat heb ik gedaan. 
Nou ja zal wel goedkomen maar ik vind het irritant dat zulke dingen vaak niet goed werken.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

13-11-2023 om 09:00

Iets van de laatste paar dagen; ik erger mij aan mensen/bedrijven die niet terugmailen... 
Zo irritant want dan moet ik er de hele tijd achteraan en 3 x raden waar ik nou juist geen zin in heb... 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.