Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Ik erger me aan de gemeente.
Hier in de straat al jaren problemen met de riolering, of het zit verstopt, of zoals nu zakt de put ineens weg door de vele regen. Steeds maar noodreparaties met de belofte dat het binnenkort echt gerepareerd gaat worden.
Binnenkort dat is volgens mij binnen een week of 6 of misschien 8. Dit duurt als jaren! Minstens 4 jaar wacht onze straat al op renovatie van het riool. Gelukkig zakt de boel nu weg en staat het niet tot (over) de rand van de wc-pot.
Doe iets! Ik ben het zat! Laat die jongens die nu de 5.000.000e spoedreparatie uitvoeren doorgraven en het definitief oplossen!!!

Koettie schreef op 10-11-2023 om 14:45:

[..]

Nee. Geen idee wat ie doet, stel alles steeds in op alles ingelogd laten en wachtwoord onthouden maar toch gaat het mis.

[..]

Hangt al op de koelkast, staat in zijn WhatsApp en messenger. Hij vraagt het ook via WhatsApp terwijl het bericht ervoor dan letterlijk het wachtwoord is.

Een voorzichtig duwtje richting huisarts?

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

10-11-2023 om 16:48

dat men soms zo slecht leest en daardoor al weer (foute) conclusies trekt

Naar mijn zin tekort  produktief geweest  vandaag omdat ik geestelijk  even niet zo goed ga.

Moirmel schreef op 10-11-2023 om 16:41:

[..]

Een voorzichtig duwtje richting huisarts?

Al regelmatig onvoorzichtig aan het schoppen maar hij wil niet. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

10-11-2023 om 17:58

Koettie schreef op 10-11-2023 om 17:26:

[..]

Al regelmatig onvoorzichtig aan het schoppen maar hij wil niet.

weet niet of je huisarts het doet hoor, maar evt vragen of hij een keer 'zomaar' langs komt. Heeft onze huisarts wel gedaan bij mijn moeder. 

Friezinnetje schreef op 10-11-2023 om 17:58:

[..]

weet niet of je huisarts het doet hoor, maar evt vragen of hij een keer 'zomaar' langs komt. Heeft onze huisarts wel gedaan bij mijn moeder.

Wil de huisarts niet als m'n vader er niet mee instemt. Heb ik vorig jaar ook gevraagd 

ik erger me aan het feit dat ik belangrijk nieuws allemaal via via moet horen. En dat terwijl diegene  waar het oorspronkelijke  nieuws vandaan komt zegt, eerlijk zijn tegen elkaar is belangrijk  waarom moet ik dit via via horen? Ik ben er even klaar mee. 

Ik haat third shift. Hoezo moet ik hier verdorie alles doen? “Ik ben moe van de hele week werken” ach flikker toch een eind op, ik heb ook de hele week gewerkt. 

Netherfield schreef op 09-11-2023 om 17:06:

”SGP-leider Chris Stoffer gaat vandaag protesteren bij een abortuskliniek”

Is die man nou helemaal van de pot gerukt? Ik was al niet van plan om SGP te stemmen maar hier word ik toch wel enorm boos van. Zouden er tegendemonstranten zijn geweest? Tis dat het niet in de buurt was en ik het nu pas lees, maar dan had ik wel mensen willen mobiliseren voor een tegendemonstratie. Wat een stelletje [scheldwoord naar keuze]

mijn bloed kookt, ik heb niet veel haat voor mensen maar voor dit soort mensen echt wel [scheldwoorden naar keuze schieten me tekort]

ergernis: dat achterlijke schijt OV het is iedere keer weer Russisch roulette welke lijn valt vandaag uit

en mijn kat is weer vervelend

Ik ben vanmiddag bij de fysio geweest en hij heeft m'n bil/heup nogal onder handen genomen 😟 is nu helemaal dik/warm en blauw, au.. Erop zitten en liggen is even niet zo fijn 😅

Dat ik nu al twee weken stoofperen heb liggen en er gewoon de tijd niet voor kan vinden. 

ik laat ze door man schillen vanmiddag.

Rogue schreef op 10-11-2023 om 22:49:

[..]

mijn bloed kookt, ik heb niet veel haat voor mensen maar voor dit soort mensen echt wel [scheldwoorden naar keuze schieten me tekort]

ergernis: dat achterlijke schijt OV het is iedere keer weer Russisch roulette welke lijn valt vandaag uit

en mijn kat is weer vervelend

SGP ziet af van steunactie bij abortuskliniek in Utrecht na tegenprotest
https://www.ad.nl/utrecht/sgp-ziet-af-van-steunactie-bij-abortuskliniek-in-utrecht-na-tegenprotest~a60d7c065/

Politici van andere partijen waren ook bij het tegenprotest las ik. Eigenlijk hoort dit in het blij-topic. 

Netherfield schreef op 11-11-2023 om 08:04:

[..]

SGP ziet af van steunactie bij abortuskliniek in Utrecht na tegenprotest
https://www.ad.nl/utrecht/sgp-ziet-af-van-steunactie-bij-abortuskliniek-in-utrecht-na-tegenprotest~a60d7c065/

Politici van andere partijen waren ook bij het tegenprotest las ik. Eigenlijk hoort dit in het blij-topic.

Wat de fuck. Noemen ze dit “demonstreren” echt een steunactie? Bah bah bah wat walgelijk. Nou, dat is direct mijn irritatie. Wat een hypocrisie weer. 😤

HAHA!wait..what schreef op 10-11-2023 om 23:13:

Ik ben vanmiddag bij de fysio geweest en hij heeft m'n bil/heup nogal onder handen genomen 😟 is nu helemaal dik/warm en blauw, au.. Erop zitten en liggen is even niet zo fijn 😅

Dat is niet normaal zeg....je gaat toch naar de fysio om er béter van te worden?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.