Huiskamer
ToetieToover
09-11-2023 om 17:25
Netherfield schreef op 09-11-2023 om 17:06:
”SGP-leider Chris Stoffer gaat vandaag protesteren bij een abortuskliniek”
Is die man nou helemaal van de pot gerukt? Ik was al niet van plan om SGP te stemmen maar hier word ik toch wel enorm boos van. Zouden er tegendemonstranten zijn geweest? Tis dat het niet in de buurt was en ik het nu pas lees, maar dan had ik wel mensen willen mobiliseren voor een tegendemonstratie. Wat een stelletje [scheldwoord naar keuze]
Ik was gekomen voor de tegendemo
[godslasterlijk scheldwoord gekozen].
Mugske
09-11-2023 om 17:33
blijkbaar is het de week van het leven. Ook zo'n pro-life actie tegen abortus. Hoorde daar radioreclame over, zit ik ook niet op te wachten.
Netherfield
09-11-2023 om 17:40
NSC ook tegen abortus? Kan die van het lijstje.
Uit de Linda:
NSC noemt de huidige wetgeving over abortus evenwichtig, en vindt dat er geen wijziging nodig is.
Doemijdieglazenbol
09-11-2023 om 17:43
Netherfield schreef op 09-11-2023 om 17:40:
NSC ook tegen abortus? Kan die van het lijstje.
Het was wat kort door de bocht, maar voor genuanceerder gesprek misschien beter verder in het stemtopic.
EDIT: ik zie nu je edit.
dat heeft elkaar gekruist. In het kort; hij heeft zich op dit onderwerp vaak onthouden van stemming. Verder: Hij stemde wel tegen het verlagen van de 24 wekengrens, maar stemde vóór het behouden van de verplichte beraadtermijn.
Loulou39
09-11-2023 om 18:14
Moederkareltje schreef op 09-11-2023 om 16:25:
Probeer in de stromende regen in de tram te komen met buggy. Ben ik halverwege de deuropening gaat de deur dicht, ik trek mijn buggy terug omdat hij dicht blijft gaan. Rijdt hij weg. Ik kwaaaad. Wilde de chauffeur uitschelden maar dat is ook weer zo aso met kind. Dus liet het maar bij HEE.
Ooooh wat een …..! 😡
Knap dat je je in kon houden!
Dolfje
10-11-2023 om 07:16
Doemijdieglazenbol schreef op 09-11-2023 om 22:54:
Mezelf.
Mood:
Hahahaha herkenbaar die bui.
Koettie
10-11-2023 om 12:11
Mn vader belt me twee keer per week dat hij een nieuw email wachtwoord wil aanvragen want zn 'oude doet het niet'. Code komt bij mij binnen. Maar in de praktijk voert hij gewoon een verkeerd wachtwoord in of is het vergeten. Ik stuur twee keer pw zijn wachtwoord maar hij onthoudt niet dat het dan in de chat staat. En maar weigeren om eens hulp te zoeken. Hij doet het niet expres maar word er zo moe en chagrijnig van
Tara82
10-11-2023 om 12:24
Vandaag erger ik mij aan alles en iedereen. Kind die de hele tijd aandacht vraagt terwijl ik aan het werk moet (ik snap het ook en ik zou ook veel liever lekker spelletjes gaan spelen met haar). Aan mijzelf, omdat het dus niet lukt om aan het werk te gaan. Dat we straks weer een logeer hond hebben, omdat een familielid weer in het ziekenhuis ligt. We zijn de enige die de hond kunnen opvangen en laten hem natuurlijk niet aan zijn lot over, maar het gemak waarmee familielid er maar weer vanuit gaat dat mijn man meer dan een uur enkele reis gaat rijden om hem op te halen en dat ze ook maar verwacht dat wij eten voor hem regelen, want dat is natuurlijk ineens allemaal op
. Ik moet nu ook de hele speelhoek door om alles was de hond zou kunnen slopen weg te bergen. Ik ben ook een bench aan het regelen via marktplaats, zodat hij daar in kan als man kind naar school brengt. Dat schiet ook nog niet op, dus nog meer om mij aan te ergeren.
Dolfje
10-11-2023 om 12:26
Koettie schreef op 10-11-2023 om 12:11:
Mn vader belt me twee keer per week dat hij een nieuw email wachtwoord wil aanvragen want zn 'oude doet het niet'. Code komt bij mij binnen. Maar in de praktijk voert hij gewoon een verkeerd wachtwoord in of is het vergeten. Ik stuur twee keer pw zijn wachtwoord maar hij onthoudt niet dat het dan in de chat staat. En maar weigeren om eens hulp te zoeken. Hij doet het niet expres maar word er zo moe en chagrijnig van
Herkenbaar ( al is het gelukkig niet 2 keer per week).
PerfumedAlpaca84
10-11-2023 om 13:03
Is ingelogd laten geen optie?
Moyrrie
10-11-2023 om 13:10
Heel herkenbaar.
Plak een briefje met het wachtwoord op z'n tablet/telefoon oid. Zodat hij niet hoeft te zoeken.
Dolfje
10-11-2023 om 13:44
Moyrrie schreef op 10-11-2023 om 13:10:
[..]
Heel herkenbaar.
Plak een briefje met het wachtwoord op z'n tablet/telefoon oid. Zodat hij niet hoeft te zoeken.
Dan gaat het bij mijn moeder nog fout. Geen idee wat ze doet maar het gaat met alles wat ook maar naar digitaal lijkt zo. Alles gaat uitgelogd, kapot of weet ik wat maar zij doet het uiteraard niet verkeerd hoor. Nee echt niet.
noas_1993
10-11-2023 om 14:35
Nog steeds dat gezeik met glasvezel.
Ik heb eindelijk een datum waarom ze de kabels aan komen sluiten, tussen 12 en 17 uur!
Mensen hebben meer te doen dan 5 uur lang thuis te blijven, echt een grote ergernis!
Koettie
10-11-2023 om 14:45
Wandelvrouwtje schreef op 10-11-2023 om 13:03:
[..]
Is ingelogd laten geen optie?
Nee. Geen idee wat ie doet, stel alles steeds in op alles ingelogd laten en wachtwoord onthouden maar toch gaat het mis.
Moyrrie schreef op 10-11-2023 om 13:10:
[..]
Heel herkenbaar.
Hangt al op de koelkast, staat in zijn WhatsApp en messenger. Hij vraagt het ook via WhatsApp terwijl het bericht ervoor dan letterlijk het wachtwoord is.