Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

ik erger me aan mijn menstruatie. Ik ben het gelukkig niet vaak meer, maar als ik het word.. bluh 

Regendrup. schreef op 08-11-2023 om 20:15:

[..]

Maar... op regen kun je je toch kleden? Of heb ik het mis

Sorry ik wil je ergernis niet bekritiseren maar ik vraag het me oprecht af. Als je dan graag wil gaan wandelen zou je toch regenpak kunnen aantrekken?

Ja dat kan en ik heb een goede jas maar het is en donker en regen  en wind en dan in zo'n klef pak wandelen vind ik echt niet fijn.

Regenpak vind ik een noodzakelijk kwaad als ik naar mijn werk moet, niet als ik voor de lol naar buiten ga.

Dolfje schreef op 08-11-2023 om 20:19:

[..]

Ja dat kan en ik heb een goede jas maar het is en donker en regen en wind en dan in zo'n klef pak wandelen vind ik echt niet fijn.

Regenpak vind ik een noodzakelijk kwaad als ik naar mijn werk moet, niet als ik voor de lol naar buiten ga.

Ja oké dat snap ik ook wel weer idd. 

Wandelvrouwtje schreef op 08-11-2023 om 20:06:

ik ben einde van de middag wat boodschappen gaan doen. Lopend. Goede jas aan met capuchon, dat ging prima. Alleen mijn bril bleef niet droog en een natte bril is irritant!

Ik kreeg deze getipt van een andere brildrager. Die heeft ze gekocht voor een wandelvakantie en is er helemaal blij mee: 

34460194_01_001.jpg?sw=1600&sfrm=png&bgcolor=FFFFFF

(ook in andere kleuren en niet glimmend zoals op het plaatje)

https://www.hema.nl/vrije-tijd-kantoor/vakantie-onderweg/regenjas-regenpak-paraplu/regenpet-donkergroen-34460194.html

Loulou39 schreef op 08-11-2023 om 18:53:

Sorry, maar ik ga hem weer noemen: het weer! Die k.. regen!
Weer zeiknat thuis 😫'

En regen én wind tegen op de fiets. Ik was vandaag niet met de auto gegaan want een grote beurs bij mijn werk. Maar eigenlijk had ik liever lekker droog in de auto in de file gestaan... achteraf 

oudmaarnognietkoud schreef op 08-11-2023 om 21:13:

[..]

En regen én wind tegen op de fiets. Ik was vandaag niet met de auto gegaan want een grote beurs bij mijn werk. Maar eigenlijk had ik liever lekker droog in de auto in de file gestaan... achteraf

Dit! Inderdaad ook nog wind tegen 😫.

Als ik op buienradar kijk, wordt die wind minder, maar die stomme regen blijft maar 😡

Dat het scherm van mijn laptop zwart blijft

Nog steeds koppijn en nog niet ongesteld. Sinds zondagnacht al af en aan verschrikkelijke koppijn. Ben het beu.

oudmaarnognietkoud schreef op 08-11-2023 om 21:13:

[..]

Dit. Ik ben brildragend. Als ik terug fiets van mijn werk is het al donker. In combinatie met de regendruppels en condens op mijn bril en de koplampen van tegenliggers zie ik geen klap. 

Dolfje schreef op 08-11-2023 om 21:30:

Nog steeds koppijn en nog niet ongesteld. Sinds zondagnacht al af en aan verschrikkelijke koppijn. Ben het beu.

Jij hebt veel hoofdpijn de laatste tijd... 

Date doet kortaf en erger me dat ik daar last van heb. Pff

Aan de reclame vanwege de week van het leven. 

Broodjebrie schreef op 08-11-2023 om 22:02:

[..]

Jij hebt veel hoofdpijn de laatste tijd...

Yep. Stopweek van de pil. En natuurlijk de situatie met ouder.

Dolfje schreef op 09-11-2023 om 07:10:

[..]

Yep. Stopweek van de pil. En natuurlijk de situatie met ouder.

En als je zou doorslikken?

SuzyQFive schreef op 09-11-2023 om 07:19:

[..]

En als je zou doorslikken?

Dat doe ik meestal ook ( op advies van de huisarts jaren geleden al) maar krijg regelmatig doorbraakbloedingen en omdat we volgende week op vakantie gaan nu dus stopweek ingelast. Na de vakantie ga ik stoppen om te kijken wat het met mijn lichaam doet. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.