Huiskamer
SuzyQFive
04-11-2023 om 12:08
Auwereel schreef op 04-11-2023 om 09:53:
[..]
Idd, de pre-mobieltjestijd. Ik kan me niet herinneren ooit naar iemand gebeld te hebben als ik met de trein onderweg was. Wel bij langere fietstochten, als het veel meer tijd kostte dan gepland.
En bij treinuitval proberen wijs te worden uit de mededelingen...
Toch was het allemaal simpeler voor mijn gevoel, minder druk ook.
Bakblik
04-11-2023 om 12:21
Aan verenigingen die de hele sporthal/ het hele zwembad huren van tijd x tot tijd y en dan denken dat ze na tijd y als de volgende vereniging de ruimte huurt nog kunnen opruimen.
In mijn ogen lever je de zaal/ het zwembad dan leeg op. In het vorige seizoen een aantal keer gebeurt in de sporthal waar ik dienst had en nu steeds bij het zwembad waar ik zelf zwem. Sta ik omgekleed aan de rand van het bad en kan ik er nog niet in, omdat de vorige huurder nog niet alles en iedereen uit het water heeft.
ToetieToover
04-11-2023 om 14:05
Bakblik schreef op 04-11-2023 om 12:21:
Aan verenigingen die de hele sporthal/ het hele zwembad huren van tijd x tot tijd y en dan denken dat ze na tijd y als de volgende vereniging de ruimte huurt nog kunnen opruimen.
In mijn ogen lever je de zaal/ het zwembad dan leeg op. In het vorige seizoen een aantal keer gebeurt in de sporthal waar ik dienst had en nu steeds bij het zwembad waar ik zelf zwem. Sta ik omgekleed aan de rand van het bad en kan ik er nog niet in, omdat de vorige huurder nog niet alles en iedereen uit het water heeft.
Die ergernis ken ik maar al te goed. Elk seizoen of bij wisseling van degene die alles regelt, mag je het weer gaan uitleggen. Zucht. Het scheelt wel dat het de laatste keer een badmintonvereniging was en wij met allemaal indrukwekkend uitziende Aikidoka’s in hakama kwamen binnenwandelen.
SombraOnline
04-11-2023 om 14:10
SuzyQFive schreef op 04-11-2023 om 12:04:
[..]
Hier of thuis?
Thuis, vooral. Of in m'n vriendengroep.
lientje69
04-11-2023 om 14:12
SuzyQFive schreef op 04-11-2023 om 12:07:
[..]
Heeft je man een ander apparaat in de buurt gezet? Modem verplaatst oid?
Nee niks van dat alles
Bakblik
04-11-2023 om 14:15
ToetieToover schreef op 04-11-2023 om 14:05:
[..]
Die ergernis ken ik maar al te goed. Elk seizoen of bij wisseling van degene die alles regelt, mag je het weer gaan uitleggen. Zucht. Het scheelt wel dat het de laatste keer een badmintonvereniging was en wij met allemaal indrukwekkend uitziende Aikidoka’s in hakama kwamen binnenwandelen.
![]()
Ja dan ben ik als zaalcommissaris verantwoordelijk voor het tijdsschema, dat de wedstrijden op tijd beginnen zodat we in de drieënhalf uur 3 wedstrijden van een uur kunnen afwerken. Kom je de zaal in om 5 minuten voor de gehuurde tijd en dan is er bij de turnclub nog geen actie te bespeuren die wijst op opruimen. Moeten wij de palen neerzetten en beginnen met warmlopen eninschieten als zij de matten nog moeten oprollen. De scheidsrechter wil insluiten om 10 over de gehuurde tijd maar niet als de balk en de ringen nog op de helft van het veld aanwezig zijn.
Loulou39
04-11-2023 om 15:50
_Audrey schreef op 03-11-2023 om 18:14:
[..]
😂 jij hebt veel gerend vandaag
😅
Heb nu een werktelefoon (sinds gisteren) dus even een back-up. Powerbank is wel een goed idee voor mijn privé mobiel 👍🏻
Poezel_en_Wip
04-11-2023 om 16:15
Poezie schreef op 04-11-2023 om 15:58:
Aaaaaalllllll die regen de hele tijd
Ja. Stom.
Auwereel
04-11-2023 om 16:57
Ik heb in juni een topic geopend over Regendans, of het als-je-blieft weer eens kon gaan regenen. Degene die op ergens half juli met die succesvolle regendans is begonnen; nu ophouden graag, het is wel even weer genoeg!!! ☔⛈
SuzyQFive
04-11-2023 om 17:12
Bakblik schreef op 04-11-2023 om 12:21:
Ja… Herkenbaar toen ik nog Volleybalde. De turnvereniging had daar ook een handje van. Argument: een uur is maar kort. Ja, precies!
_Audrey
04-11-2023 om 17:55
Auwereel schreef op 04-11-2023 om 16:57:
Ik heb in juni een topic geopend over Regendans, of het als-je-blieft weer eens kon gaan regenen. Degene die op ergens half juli met die succesvolle regendans is begonnen; nu ophouden graag, het is wel even weer genoeg!!! ☔⛈
Ja graag!! Klaar met dit weer
Treurniet
04-11-2023 om 19:07
En weer iemand die steeds moest hoesten in mijn gezelschap
Blijf alsjeblieft thuis als je veel moet hoesten of corona hebt .
Treurniet
04-11-2023 om 19:07
_Audrey schreef op 04-11-2023 om 17:55:
[..]
Ja graag!! Klaar met dit weer
Nee, morgen graag hele dag regen, dan kan ik lekker in mijn eentje met de paraplu in het park lopen
Treurniet
04-11-2023 om 19:12
SombraOnline schreef op 04-11-2023 om 14:10:
[..]
Thuis, vooral. Of in m'n vriendengroep.