Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Bakblik schreef op 03-11-2023 om 20:03:

[..]

Bestaan die nog? In een straal van 8 km om mijn huis zou ik er geen een met weten te staan.

Ik ook niet .

Ik erger me aan dat domme getoeter net toen de moeder van buren weer vertrok. Waarom moet de hele flat dat weer weten

Oh en dat vuurwerk grr.

SuzyQFive schreef op 03-11-2023 om 18:30:

[..]

Officieel is hier geen pauze bij geroosterd. Het is gewoon drie uur doorwerken (officieel mag je in NL 5,5u werken zonder pauze).

Volgens de Belgische wetgeving heb je pas recht op een pauze na zes uur werken. Weet niet wat anderen daarvan denken, maar ik vind dit compleet absurd en verouderd. 

Moirmel schreef op 03-11-2023 om 22:10:

[..]

Volgens de Belgische wetgeving heb je pas recht op een pauze na zes uur werken. Weet niet wat anderen daarvan denken, maar ik vind dit compleet absurd en verouderd.

In vind 5,5 uur al idioot. Gelukkig heb ik dat maar 1 x in de 4 weken een keer en kan ik tussendoor wel even zitten maar dan nog. Echt productief ben ik dan niet meer.

Dolfje schreef op 03-11-2023 om 22:30:

[..]

In vind 5,5 uur al idioot. ...

Gelukkig is er in de praktijk quasi niemand meer dat dit vraagt. 

Mijn slimme  meter  geeft de gasstand niet meer door blijkbaar.  Zien de app niks meer staan na 16 oktober.  Dat wordt bellen  maandag 

Ik word door niemand gehoord, ik weet niet eens waarom ik het nog probeer.

SombraOnline schreef op 03-11-2023 om 22:52:

Dolfje schreef op 03-11-2023 om 17:08:

[..]

Uiteraard . Maar dat wil niet zeggen dat het makkelijk is om dat te zeggen maar het is jouw huis dus ze moet zich aanpassen aan jou en niet andersom.

Klopt ik vind het echt niet makkelijk, maar bedankt voor het advies en ik ga er ook echt iets mee doen. 

En alweer zo vroeg wakker 

Hier nog één. Lag om half zes alweer naar het plafond te staren. Ben maar koffie gaan zetten en heb besloten er een productieve dag van te maken. 

Ik baal er wel van vooral omdat we naar een feestje bij vrienden gaan en het waarschijnlijk laat wordt. 

Bakblik schreef op 03-11-2023 om 20:03:

[..]

Bestaan die nog? In een straal van 8 km om mijn huis zou ik er geen een met weten te staan.

Volgens mij niet. Ze vroeg hoe ze dat vroeger deed, ik gokte dat ze bedoelde voor de mobieltjes, vandaar. 

Netherfield schreef op 04-11-2023 om 08:54:

[..]

Volgens mij niet. Ze vroeg hoe ze dat vroeger deed, ik gokte dat ze bedoelde voor de mobieltjes, vandaar.

Idd, de pre-mobieltjestijd. Ik kan me niet herinneren ooit naar iemand gebeld te hebben als ik met de trein onderweg was. Wel bij langere fietstochten, als het veel meer tijd kostte dan gepland.

En bij treinuitval proberen wijs te worden uit de mededelingen...

SombraOnline schreef op 03-11-2023 om 22:52:

Hier of thuis?

lientje69 schreef op 03-11-2023 om 22:51:

Mijn slimme meter geeft de gasstand niet meer door blijkbaar. Zien de app niks meer staan na 16 oktober. Dat wordt bellen maandag

Heeft je man een ander apparaat in de buurt gezet? Modem verplaatst oid? 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.