Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Poezie schreef op 01-11-2023 om 16:58:

[..]

Wat een onsmakelijke post

Tja, daar heb je gelijk in. Sorry,  ik heb mijn post intussen gewijzigd.

Poezie schreef op 01-11-2023 om 16:58:

[..]

Wat een onsmakelijke post

Wil je je quote met mijn onsmakelijk post ook verwijderen, alvast bedankt.

De wind begint hier al aardig aan te trekken. De storm die voorspeld is voor morgen zullen we ook gaan merken hier aan de kust. Gaan er nu al mensen hun zakken pmd afval aan de paal hangen. Ligt morgen mijn tuin weer vol met plastic, blik en andere zooi. 
Grrrrrrr

Treurniet schreef op 01-11-2023 om 17:37:

[..]

Wil je je quote met mijn onsmakelijk post ook verwijderen, alvast bedankt.

Zojuist aangepast.

Bakblik schreef op 01-11-2023 om 17:43:

De wind begint hier al aardig aan te trekken. De storm die voorspeld is voor morgen zullen we ook gaan merken hier aan de kust. Gaan er nu al mensen hun zakken pmd afval aan de paal hangen. Ligt morgen mijn tuin weer vol met plastic, blik en andere zooi.
Grrrrrrr

Ik moet morgen op de fiets naar mijn werk (7km) en zit eigenlijk op een bericht van mijn leidinggevende te wachten dat we thuis mogen werken....

Poezie schreef op 01-11-2023 om 17:46:

[..]

Ik moet morgen op de fiets naar mijn werk (7km) en zit eigenlijk op een bericht van mijn leidinggevende te wachten dat we thuis mogen werken....

Kun je het zelf niet voorstellen? 

[..]

Het wórdt landelijk geadviseerd. 

Ik werk gelukkig niet meer en het uitlaten van mijn en de buurhond lukt altijd wel.  Die zijn zó makkelijk, als het slecht weer is, doen ze direct hun behoefte en trekken ze terug naar huis.

Broodjebrie schreef op 01-11-2023 om 17:47:

[..]

Kun je het zelf niet voorstellen?

Thuiswerken is helaas nogal een 'ding' bij mijn leidinggevende. (Ook een ergernis van mij.)

Poezie schreef op 01-11-2023 om 18:00:

[..]

Thuiswerken is helaas nogal een 'ding' bij mijn leidinggevende. (Ook een ergernis van mij.)

Oh dat is knudde

[..]

O dat is knudde 7km in die storm. Ik fiets ook 7 km naar mijn werk op woensdag. Was vorige week ook vreselijk in de stortregen. Sterkte morgen. Is de bus nog een optie?

Decibel88 schreef op 01-11-2023 om 17:21:

[..]

[Quote verwijderd]

Waarom reageer jij telkens zo onvriendelijk, als je niks aardigs kan zeggen, hou dan alsjeblieft je mond.

Bakblik schreef op 01-11-2023 om 18:05:

[..]

O dat is knudde 7km in die storm. Ik fiets ook 7 km naar mijn werk op woensdag. Was vorige week ook vreselijk in de stortregen. Sterkte morgen. Is de bus nog een optie?

Ja, vorige week was idd mijn regenbestendige jas helemaal doorgelekt. (Gelukkig wel op de terugweg.) Morgenochtend lijkt het in eerste instantie nog wel mee te vallen op de weg, het wordt vooral in de middag nogal bar en boos. Nou ja, zie ik dan wel weer.

Ik erger me er aan dat je tegenwoordig niet snel meer een nieuwsberichtje kunt lezen. In plaats van 2 minuten lezen, moet je 6 minuten kijken en dan blijkt er nog niet echt iets belangrijks/leuks/goeds gezegd. En dan maar verbaasd zijn dat er hoe langer hoe meer analfabeten komen

@Broodjebrie (OT): als ik een post van jou lees krijg ik altijd zo'n zin in een broodje met honing en brie. Goh, hoe zou dat nou komen 

Bakblik schreef op 01-11-2023 om 16:00:

Zag een uur geleden een vrouw met haar linkerarm in een mitella aan de bestuurderskant in een auto stappen en wegrijden.
Waarom doet iemand zoiets? Richting aangeven zit er niet in zo. Sturen kan je ook niet echt goed als je maar 1 arm hebt en geen aangepast stuur. Hoe dom kan je zijn!!!!!!

Dat kan wel, ik doe dat ook (ivm handicap), maar ik rijd dan wel automaat, schakelen en sturen gaat niet met 1 hand.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.