Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Rogue schreef op 31-10-2023 om 21:29:

[..]

ik geef ze geen ongelijk want het slaat gvd nergens op,

mhja zal wel weer bedacht zijn door iemand die er niet woont en gebruik maakt van de andere snelweg

Zo gaat dat vaak. Is met meer dingen zo, leuk bedacht achter een bureau maar in de praktijk klopt het van geen kant

sporters die een sombrero op hun hoofd zetten als ze een wedstrijd in Mexico winnen. Eerder deze week was het Verstappen, nu weer een of andere fietser. Of mis ik iets en trekken niet-Nederlandse sporters ook altijd klompen aan als ze hier een wedstrijd winnen? (Al betwijfel ik of dat mijn sentiment beïnvloed). 

Aan de man schuin achter mij in de stadsbus. Hij heeft zijn schoenen uitgedaan en zit met zijn stinksokken op de (180° gedraaide) bank vóór hem. Kwam erachter door de penetrante geur  .

En ook een ergernis aan mijzelf. Want waarom zeg ik er niets van?
Heb hem pissig aangekeken maar hij keek gewoon arrogant terug. 

Update: hij stapt uit gelukkig. 

Zag een uur geleden een vrouw met haar linkerarm in een mitella aan de bestuurderskant in een auto stappen en wegrijden.
Waarom doet iemand zoiets?  Richting aangeven zit er niet in zo.  Sturen kan je ook niet echt goed als je maar 1 arm hebt en geen aangepast stuur.  Hoe dom kan je zijn!!!!!!

De 2e keer al deze week dat ik de klantenservice van twee verschillende bedrijven bel en de eerste persoon niet met een bruikbaar antwoord komt. Als ik dan nog een keer bel en een andere medewerker aan de lijn krijg krijg ik een ander antwoord. 

Bakblik schreef op 01-11-2023 om 16:00:

Zag een uur geleden een vrouw met haar linkerarm in een mitella aan de bestuurderskant in een auto stappen en wegrijden.
Waarom doet iemand zoiets? Richting aangeven zit er niet in zo. Sturen kan je ook niet echt goed als je maar 1 arm hebt en geen aangepast stuur. Hoe dom kan je zijn!!!!!!

Lekker link inderdaad. Laat de verzekering er maar niet achterkomen. 

Bakblik schreef op 01-11-2023 om 16:00:

Waarom doet iemand zoiets? Richting aangeven zit er niet in zo. Sturen kan je ook niet echt goed als je maar 1 arm hebt en geen aangepast stuur. Hoe dom kan je zijn!!!!!!

Gevaarlijke actie inderdaad.

Ik erger mij aan doorbraakbloeding die nu alweer 5 dagen duurt.

Treurniet schreef op 01-11-2023 om 16:46:

Ik erger mij aan doorbraakbloeding die nu alweer 5 dagen duurt. 

Wat een onsmakelijke post

Zo aangepast niet meer onsmakelijk.

Treurniet schreef op 01-11-2023 om 16:46:

Ik erger mij aan doorbraakbloeding die nu alweer 5 dagen duurt. ( op verzoek rest van de post verwijderd. 

Misschien eens langs de huisarts, je klaagt hier zo vaak over dit soort onderwerpen. 

Poezie schreef op 01-11-2023 om 16:58:

[..]

Wat een onsmakelijke post

- knip -

Kind is fietssleutel kwijt. Dus kon ik naar haar school fietsen om de reservesleutel te brengen. Ik hoop wel dat ze hem nog vinden, haar huissleutel en kluissleutel zitten er ook aan.

Decibel88 schreef op 01-11-2023 om 17:21:

[..]

[Quote verwijderd]

Waarom doe je telkens zo kattig? 

Decibel88 schreef op 01-11-2023 om 17:21:

[..]

[Quote verwijderd]

Ik heb iemand in mijn omgeving die ook tot in detail omschrijft wat er uit haar neus komt als ze verkouden is of hoe haar ontlasting eruit ziet en ruikt als ze last van haar darmen heeft 

Bakblik schreef op 01-11-2023 om 17:15:

[..]

Misschien eens langs de huisarts, je klaagt hier zo vaak over dit soort onderwerpen.

Ik loop al bij de gynaecologe, maar toch bedankt voor je tip.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.