Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Malibu2 schreef op 29-10-2023 om 08:58:

[..]

Ik lag gisteravond laat op bed in de wetenschap dat ik een uur langer kon blijven liggen. Helaas laat mijn biologische klok zich niet zo makkelijk manipuleren..

De mijne ook niet.

Afschaffen die zomertijd!!

Ik wist niet dat het wintertijd was vannacht, totaal niet aan gedacht. Heb vreselijk slecht geslapen en dacht vanmorgen, ik blijf even wat langer liggen en toen ik opstond was het evengoed nog 07:30 
(Dus eigenlijk hoort dit berichtje in “waar werd je blij van” topic)

Ik at net te gulzig een kom noedelsoep en nu heb ik mijn tong verbrand. Stomme ik.

Een kind dat hard door de supermarkt skate. Niet dat ik er last van heb, maar vind dat niet kunnen.

Caroline80 schreef op 29-10-2023 om 14:00:

Een kind dat hard door de supermarkt skate. Niet dat ik er last van heb, maar vind dat niet kunnen.

Sowieso het rennen door de supermarkt.

Aan mijn broertje.
Altijd als hij komt eten bij mijn ouders (en mij) komt hij pas eens rond 16.30 uur aanzetten. Helemaal prima als dat eens gebeurt, maar structureel vind ik gewoon lullig.
Net alsof je alleen voor het eten komt..

Aan dat iemand die mij ergens mee zou komen helpen, maar ziek is geworden. Hele dag geappt, tot halverwege middag. Hij zou voor 17:00 komen. App ik om 16:50 is hij ineens ziek geworden. Heel vervelend voor hem en ik hoop dat hij snel beter wordt, maar gelukkig zag ik hem een half uur daarvoor met boodschappen lopen (dus het is fijn dat hij die binnen had  👍🏻) maar ik had ondertussen ook boodschappen kunnen doen en verf kunnen halen…

Vanavond eten besteld zou om 17.30 komen en uiteindelijk kwam het om 19.10 we hadden alle drie flinke honger dus waren uiteindelijk flink geïrriteerd. 
Gelukkig was het eten wel erg lekker. Was bij een Indiaans restaurant die er sinds paar weken zit. Voor het eerst dat we in onze woonplaats een Indiaans restaurant hebben daar zijn we dus wel blij mee. Volgende x maar zelf halen want las in de recensies bij iedereen dat ze te lang moesten wachten 

Dochter heeft luizen…

Netherfield schreef op 29-10-2023 om 21:11:

Dochter heeft luizen…

Sterkte!  Altijd leuk als je dat op zondag ontdekt, not dus.

Willem Engel kan ook op de nominatie voor ‘how can I make this about me’ 
Matthew Perry is uiteraard doodgegaan door de covidvaccinatie want hij is was immers pro-vac…

Pooh-Bear schreef op 29-10-2023 om 19:53:

Vanavond eten besteld zou om 17.30 komen en uiteindelijk kwam het om 19.10 we hadden alle drie flinke honger dus waren uiteindelijk flink geïrriteerd.
Gelukkig was het eten wel erg lekker. Was bij een Indiaans restaurant die er sinds paar weken zit. Voor het eerst dat we in onze woonplaats een Indiaans restaurant hebben daar zijn we dus wel blij mee. Volgende x maar zelf halen want las in de recensies bij iedereen dat ze te lang moesten wachten

Ik denk dat je Indiaas bedoelt

Het Indiaas restaurant hier is ook standaard minimaal 'n uur te laat. 

Dat ik niet meer kan slapen vanaf 3.30.
En een drukke dagdienst  voor de boeg. Baal ik van.

Er staat nu een of andere idioot met zijn auto voor de deur met de muziek keihard aan. Het is  dat ik dus al net wakker was maar dan spoor je toch niet.

SuzyQFive schreef op 29-10-2023 om 23:10:

Willem Engel kan ook op de nominatie voor ‘how can I make this about me’
Matthew Perry is uiteraard doodgegaan door de covidvaccinatie want hij is was immers pro-vac…

Ik heb het ook gelezen.....

Tuurlijk!  Alle overlijdens na covid zijn toe te schrijven aan vaccinatie!  En niet-gevaccineerden hebben het eeuwige leven.

Aaaaahrgggg

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.