Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

ik heb mij geërgerd aan mijn was vandaag. Die had ik buiten hangen, de stoep was droog en het was mooi weer buiten. Zit ik toch nog met een vol wasrek in de huiskamer,  mopper de mopper. Wel wat beters te doen dan 2 x dezelfde was ophangen mopper de mopper.

Andere tas mee en dus mijn toegangspas voor het werk vergeten… en vandaag op weg naar een ander kantoor 2 uur van huis dus kan hem ook niet ff ophalen. 

_Audrey schreef op 22-10-2023 om 17:25:

Ik keek vandaag eens in de kruipruimte: helemaal zeiknat en vol met schimmels. Gadverdarrie, dat moet echt worden opgelost.

Zucht, soms wilde ik dat ik in een huurhuis woonde, dan hoef je niet alles zelf te doen.

Ja, daarom bekruipt mij ook steeds vaker dat gevoel… Ik kocht mijn woning waarbij ik flink maandelijks over zou houden. Vervolgens werd ik ziek en afgekeurd en nu hou ik geen reserves over … Dus en de financiële middelen zijn matig en de puf om dat soort dingen zelf te regelen ook niet. 

Doemijdieglazenbol schreef op 23-10-2023 om 00:11:

https://nos.nl/artikel/2495011-homofobe-spreekkoren-bij-heracles-twente-maar-er-wordt-niet-ingegrepen

ik zat ruim 20 jaar geleden al bij ze aan tafel om na te denken hoe de knvb een einde kon maken in amateur en proftak aan agressie en discriminatie (waarbij homofobie expliciet genoemd werd). En er is nog geen zak veranderd. Het lijkt wel erger te zijn geworden. En ze weigeren gewoon zelf om in te grijpen. Wat een ellendig slap zooitje is dat toch.

Ik heb ook de indruk dat homofobie steeds erger wordt weer… Niet alleen in het voetbal overigens. 

Met drie puberdochters op vakantie, elke dag is wel een van de drie chagrijnig 😅. Maar goed, dat weet je van tevoren, toch overvalt het me een beetje Dus erger ik me aan mijzelf. 

Dat vanmorgen, tijdens mijn eerste uitlaatwandeling vóór 08.00 uur de straatverlichting al uit ging!  Het was pikkedonker.
Mijn hond ziet slecht in het donker, die mist dan paaltjes, putten en stoepjes dus ik moest heel voorzichtig lopen.   Ook kon ik zijn drollen niet vinden in het donker.

Daarnet wat hondenfilmpjes gezien en vervolgens info gaan opzoeken. Volgens het asiel hebben we een American Staffordshire terriër geadopteerd, maar als ik die honden zie zijn ze een stuk gedrongener dan onze hond. Onze lijkt meer op een American Pit Bull terriër. En omdat ze zo veel op elkaar lijken, geraak ik er nu met tekst en uitleg ook niet meer aan uit. Grr. 
Enfin het blijft mijn grote knuffel/likkebeest. 

JtM

JtM

24-10-2023 om 13:00 Topicstarter

Ik wilde vanavond weer eens een groepsles in de sportschool volgen. Had me zondag al ingeschreven (dacht ik). Kijk ik toevallig net, is er iets mis gegaan met mijn inschrijving en zit de les al vol. Ik vind het 's avonds eigenlijk te druk om zelf te gaan trainen, helaas.

Beterlaat2021! schreef op 23-10-2023 om 12:56:

Aan automobilisten die in het donker alleen de 'dagrijverlichting' van hun auto aanhebben, dus géén achterlichten.
Wie dat toch uitgevonden heeft.... heel gevaarlijk!

Ik denk dat ze vaak denken dat de lichten achteraan de auto dan ook branden.

Moirmel schreef op 24-10-2023 om 11:15:

Daarnet wat hondenfilmpjes gezien en vervolgens info gaan opzoeken. Volgens het asiel hebben we een American Staffordshire terriër geadopteerd, maar als ik die honden zie zijn ze een stuk gedrongener dan onze hond. Onze lijkt meer op een American Pit Bull terriër. En omdat ze zo veel op elkaar lijken, geraak ik er nu met tekst en uitleg ook niet meer aan uit. Grr.
Enfin het blijft mijn grote knuffel/likkebeest.

Contact opnemen met een erkende fokker en daar eens langs gaan of een rasvereniging?

Tandarts belde vanmorgen om half 9 ; of ik ook een week eerder kon. Nee, de afspraak week daarna kon gewoon doorgaan, maar ze had volgende week nog lege plekjes
Op de meest onmogelijke tijd uiteraard..

Ik zit niet echt lekker in m'n vel. Er spelen veel dingen waar ik weinig controle over heb, vreselijk vind ik dat!   
Maar.. Wat ik helemaal naar vind, is dat ik blijkbaar ook uitstraal dat het niet lekker gaat, terwijl ik dat normaal gesproken redelijk kan verbergen.
Werkgever vroeg gister met een bepaalde blik/toon hoe het met me ging, dat doet hij ook niet zomaar 

Klachten over Geldmaat horen niet bij de bank. Die horen bij Geldmaat. Wanneer gaan klanten dat eens begrijpen.

SombraOnline schreef op 25-10-2023 om 17:27:

Klachten over Geldmaat horen niet bij de bank. Die horen bij Geldmaat. Wanneer gaan klanten dat eens begrijpen.

Geldmaat is toch een initiatief van de gezamenlijke grote banken?  Dus als beeldmateriaal het niet op orde krijgt,  veel kapotte automaten dan klagen mensen bij de bank. 

Bakblik schreef op 25-10-2023 om 17:31:

[..]

Geldmaat is toch een initiatief van de gezamenlijke grote banken? Dus als beeldmateriaal het niet op orde krijgt, veel kapotte automaten dan klagen mensen bij de bank.

Ja, maar Geldmaat is een bedrijf op zich. Als bank kunnen wij er letterlijk niets aan doen als een automaat leeg is, of als deze buiten werking is… En ik meld het gewoon netjes aan de klant dat ze bij Geldmaat terecht kunnen, ik wil ze zelfs het nummer doorgeven. Allemaal geen probleem! Maar heel veel klanten willen dat niet aannemen. En dat is gewoon heel vervelend, want ik krijg wel al die bullshit over me heen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.