Huiskamer
FaithfulDuck87
22-10-2023 om 18:25
net verslikt en ws een slablaadje wat in de luchtpijp bleef hangen. Goffer, wat had ik het benauwd zeg. En dan baal ik er enorm van dat ik alleen ben, en niemand je kan helpen.
Poison
22-10-2023 om 20:40
knuffel Friezinnetje. Dat klinkt inderdaad naar.
ik heb me aan mijn moeder geërgerd. Ze was ruim half jaar geleden ineens bij ons en ivm hitte en andere zaken vonden we t prima dat ze even hier verbleef, ook ivm oppas. Soort win-win situatie. Maar ze is er nog steeds en een gesprek erover voeren lukt niet want ze weert alles maar af. Het is ergens ook wel gezellig en fijn en handig dat ze er is, maar het irriteert met vlagen enorm. Zeker omdat dus onduidelijk is hoelang en waarom ze er is. Dat gesprek ga ik van de week maar weer eens proberen te voeren. Zo dubbel allemaal.
Broodjebrie
22-10-2023 om 21:30
Poison schreef op 22-10-2023 om 20:40:
knuffel Friezinnetje. Dat klinkt inderdaad naar.
ik heb me aan mijn moeder geërgerd. Ze was ruim half jaar geleden ineens bij ons en ivm hitte en andere zaken vonden we t prima dat ze even hier verbleef, ook ivm oppas. Soort win-win situatie. Maar ze is er nog steeds en een gesprek erover voeren lukt niet want ze weert alles maar af. Het is ergens ook wel gezellig en fijn en handig dat ze er is, maar het irriteert met vlagen enorm. Zeker omdat dus onduidelijk is hoelang en waarom ze er is. Dat gesprek ga ik van de week maar weer eens proberen te voeren. Zo dubbel allemaal.
Zo dat is al een tijd zeg! Zou ze iets verzwijgen? Hopelijk kun je een fijn en duidelijk gesprek met haar voeren.
MidasWolf
22-10-2023 om 21:51
_Audrey schreef op 22-10-2023 om 17:25:
Ik keek vandaag eens in de kruipruimte: helemaal zeiknat en vol met schimmels. Gadverdarrie, dat moet echt worden opgelost.
Zucht, soms wilde ik dat ik in een huurhuis woonde, dan hoef je niet alles zelf te doen.
Je zou er (gemalen) schelpen in kunnen gooien. Dat neemt goed vocht op.
_Audrey
22-10-2023 om 22:01
MidasWolf schreef op 22-10-2023 om 21:51:
[..]
Je zou er (gemalen) schelpen in kunnen gooien. Dat neemt goed vocht op.
Ah oké, daar zal ik eens naar kijken 👍️
Dolfje
22-10-2023 om 22:35
Netherfield schreef op 22-10-2023 om 22:34:
Man kijkt Formule 1. Damn wat duurt zo’n race fucking lang.
Ja, gelukkig hebben we 2 tv's..
Doemijdieglazenbol
23-10-2023 om 00:11
https://nos.nl/artikel/2495011-homofobe-spreekkoren-bij-heracles-twente-maar-er-wordt-niet-ingegrepen
ik zat ruim 20 jaar geleden al bij ze aan tafel om na te denken hoe de knvb een einde kon maken in amateur en proftak aan agressie en discriminatie (waarbij homofobie expliciet genoemd werd). En er is nog geen zak veranderd. Het lijkt wel erger te zijn geworden. En ze weigeren gewoon zelf om in te grijpen. Wat een ellendig slap zooitje is dat toch.
Bailey26
23-10-2023 om 07:30
Ik heb nu al ruim een week enorme hoofdpijn. Paracetamol alleen werkt niet. Zelfs als ik snachts wakker word dan is het aanwezig.
Ben er eigenlijk wel klaar mee.
Netherfield
23-10-2023 om 09:01
Bailey26 schreef op 23-10-2023 om 07:30:
Ik heb nu al ruim een week enorme hoofdpijn. Paracetamol alleen werkt niet. Zelfs als ik snachts wakker word dan is het aanwezig.
Go see the doctor…
Bailey26
23-10-2023 om 09:33
Netherfield schreef op 23-10-2023 om 09:01:
[..]
Go see the doctor…
Ja eigenlijk moet ik dat doen. Maar ik ben niet zo goed in voor mijzelf zorgen. Dan denk ik ben net weer een week thuis van mijn ziekenhuisopname en er staan nog wat afspraken met verschillende artsen gepland. Geef het dan wel aan, die mensen zijn al zo druk.
Terwijl ik dus ieder ander ook dit advies zou geven.
Treurniet
23-10-2023 om 10:25
Bailey26 schreef op 23-10-2023 om 07:30:
Naar de huisarts.
Tara82
23-10-2023 om 10:41
Aan mijn man, omdat hij mijn appjes niet leest. Ik moet iets regelen en wil nog even zeker weten of hij dat een goed idee vind. Hij moet nu toch echt wel wakker zijn samen met kleuter. Het is ook weer niet dringend genoeg om te gaan bellen.
dit is echt niet grappig meer tyfus jetlags