Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Moederkareltje schreef op 21-10-2023 om 12:00:

[..]

Dit doet mijn zoon ook. Heel vervelend is dat.

Jouw zoon drinkt ook de  chloorfles leeg en eet de wasmiddel pods op? Ik zou toch maar eens wat beter op je kind gaan letten als dat schering en inslag is.

Poezie schreef op 21-10-2023 om 13:30:

[..]

Jouw zoon drinkt ook de chloorfles leeg en eet de wasmiddel pods op? Ik zou toch maar eens wat beter op je kind gaan letten als dat schering en inslag is.

Waar is dit nou weer voor nodig.. Mijn poetsmiddelen staan in de badkamerkastjes aan de muur, daar kan hij niet bij. 

Een wc rol is onschuldig en hij ontdekt de dingen nu hij leert lopen.. ik vond het gewoon grappig dit te delen aan de hand van een ander bericht.

Een ander betichten van slecht moederschap is echt laag en zuurpruimengedrag. Ga een rondje lopen. En die mensen die vinden dat poezie lekker bezig met haar sneer ook. 

Hemke schreef op 21-10-2023 om 12:15:

[..]

Ik ben van t’kanaal, wij zeggen puuzelen.

Puuzeln

Poezie schreef op 21-10-2023 om 13:30:

[..]

Jouw zoon drinkt ook de chloorfles leeg en eet de wasmiddel pods op? Ik zou toch maar eens wat beter op je kind gaan letten als dat schering en inslag is.

?

Loulou39 schreef op 21-10-2023 om 16:52:

[..]

?

Wat vriendelijk weer maar niet heus. Daar erger ik me dus aan nu.

Bah, maandag Apk auto. 
Voor je het weet is er weer een jaar voorbij.

Dubbel

Heb het bericht verwijderd omdat ik zo boos ben!

@Lientje: ik plaats een vraagteken en ik krijg deze reactie van jou? Sorry, maar m’n helderziendheidsknop stond even uit!
Ik weet niet of deze poster een eerder bericht heeft gestuurd met dat haar kind dit allemaal gegeten heeft. Vandaar mijn reactie.

Ik voelde me altijd thuis op deze site, maar jouw reactie snap ik totaal niet. Deze schiet totaal in m’n verkeerde keelgat, ik heb nooit lullig gedaan of op de persoon gespeeld, weet niet wat er wat er aan de hand is, maar ik ben weg.

@loulou; ik las lientjes reactie anders. Ook al quotte ze jou, dacht ik dat ze de reactie met het chloor drinken (of iets in die richting) niet vriendelijk vond.

misschien even wachten voor je echt gaat? Kon wel eens een misverstand zijn. 

Ik zal me er verder niet mee bemoeien, zou het gewoon zonde vinden als een misverstand zulke emoties oproept. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

21-10-2023 om 20:19

Doemijdieglazenbol schreef op 21-10-2023 om 20:12:

@loulou; ik las lientjes reactie anders. Ook al quotte ze jou, dacht ik dat ze de reactie met het chloor drinken (of iets in die richting) niet vriendelijk vond.

Ik zal me er verder niet mee bemoeien, zou het gewoon zonde vinden als een misverstand zulke emoties oproept.

zo las ik het ook hoor

Friezinnetje schreef op 21-10-2023 om 20:19:

[..]

zo las ik het ook hoor

Prima, maar ik heb niet gelezen dat dat kindje ook chloor drinkt en waspods eet etc?
Ik heb een vraagteken gepost, omdat ik het niet snapte. Deze reactie (van lientje69) vind ik daarom te heftig vwb een vraagteken. Maar als jij het misschien uit kunt leggen?

Loulou39 schreef op 21-10-2023 om 20:02:

@Lientje: ik plaats een vraagteken en ik krijg deze reactie van jou? Sorry, maar m’n helderziendheidsknop stond even uit!
Ik weet niet of deze poster een eerder bericht heeft gestuurd met dat haar kind dit allemaal gegeten heeft. Vandaar mijn reactie.

Ik voelde me altijd thuis op deze site, maar jouw reactie snap ik totaal niet. Deze schiet totaal in m’n verkeerde keelgat, ik heb nooit lullig gedaan of op de persoon gespeeld, weet niet wat er wat er aan de hand is, maar ik ben weg.

Sorry Loulou, ik bedoelde de reactie van poëzie uiteraard.

Mea culpa. Zware werkdag , moe en niet goed gequote. 

Loulou39 schreef op 21-10-2023 om 20:36:

[..]

Prima, maar ik heb niet gelezen dat dat kindje ook chloor drinkt en waspods eet etc?
Ik heb een vraagteken gepost, omdat ik het niet snapte. Deze reactie (van lijntje69) vind ik daarom te heftig. Maar als je het uit kunt leggen?

Mijn 🔮 snapte ook niet helemaal waar dat vandaan kwam. Dus dat laat ik sowieso aan anderen over. 

Doemijdieglazenbol schreef op 21-10-2023 om 20:12:

Klopt. Foute quote  van mij. Ik bedoelde  de post over chloor drinken. Die vond ik niet erg vriendelijk. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.