Huiskamer
oudmaarnognietkoud
19-10-2023 om 19:52
vandaag een afspraak gemaakt voor Corona vaccinatie. Moet via Digid. Maar dat werkte niet want moet eerst updaten? Oke, dan postcode invullen voor dichts bijzijnde locatie. Kom ik mijlen ver uit de buurt uit en daarna wilden de locaties niet meer in laden. Uitgelogd, ingelogd en de postcode van de dichts bijzijnde priklocatie ingevuld. Man man man, je zou voor minder van het balkon afspringen 
oudmaarnognietkoud
19-10-2023 om 20:00
en oh ja, ook nog geprobeerd te bellen met de GGD. Dat is helemaal een drama.
Tuinfluiter
19-10-2023 om 20:13
Ik heb vandaag mijn prik gehaald moest er wel 40 min voor rijden want in eigen woonplaats wordt één keer per week twee uur geprikt. Daar was pas in december plek.
Treurniet
19-10-2023 om 20:59
Ik kan een korting op een koelvrieskombi kijken, en het schijnt energiezuiniger te zijn een nieuwe te kopen.Maar wat een grote koelvrieskombi's! Zo wordt mijn keuze wel enorm beperkt.Mijn oude koelvrieskombi is maar 140 cm , en er moet ook nog een magnetron op kunnen staan. Zelf ben ik ook maar 1.66 cm.
Yumi
19-10-2023 om 22:21
Treurniet schreef op 19-10-2023 om 20:59:
Ik kan een korting op een koelvrieskombi kijken, en het schijnt energiezuiniger te zijn een nieuwe te kopen.Maar wat een grote koelvrieskombi's! Zo wordt mijn keuze wel enorm beperkt.Mijn oude koelvrieskombi is maar 140 cm , en er moet ook nog een magnetron op kunnen staan. Zelf ben ik ook maar 1.66 cm.
Dat klopt, maar ze zijn er wel coolblue
Treurniet
20-10-2023 om 09:19
Gisteren was de leidster workshop flink aan het hoesten en heeft mij lekker aangestoken 
Decibel88
20-10-2023 om 13:07
Het slavernijverleden.
Nu weer demonstranten in Zuid-Afrika die het nodig vonden het koningspaar lastig te vallen
Kap eens met al dat gezeik!
Evaluna
20-10-2023 om 14:01
Ben aan het opruimen, ben aardig in de mood, maar de kinderen zijn thuis en telkens hebben ze me nodig of wordt er weer het volgende op touw gezet. Pfff waar is mijn me-time? Ik ga me straks maar opsluiten in de badkamer denk ik.
En de hele week al gemail met advocaat/ hulpverlening over wat er moet gebeuren. Binnenkort weer naar de rechtbank en de advocaat wordt zenuwachtig en de hulpverlening gaat opeens aan het werk.
Met als resultaat het bericht dat ze een coach hebben gevonden voor de kinderen die geen wachtlijst heeft (geschiktheid???) En de ouderschapsbemiddeling kan starten. Het geeft allemaal stress, helpt niet voor een ontspannen vakantie 
Dolfje
20-10-2023 om 14:04
Rogue schreef op 20-10-2023 om 01:39:
dat ik klaar wakker ben en me dood verveel...
Jetlag?
Dolfje
20-10-2023 om 14:04
Ik weet dat het nutteloos is maar ik erger me aan de regen vandaag. Echt geen lol aan.