Huiskamer
oudmaarnognietkoud
18-10-2023 om 18:07
Decibel88 schreef op 18-10-2023 om 17:57:
[..]
Jezus, wat een onbenullige ergernis in tegenstelling tot zijn ziekte.
En ja, ik weet wat voor topic dit is. Maar dit moest ik echt even zeggen.
Wees blij dat hij er nog is!
Ik erger mij aan jouw onaardige reactie. Het een sluit het ander toch niet uit? Chemo is kut en niet kunnen eten wat je lekker vindt is óók kut. Dat mag hoor.
Treurniet
voor je pa en neem er zelf ook eentje!
Tara82
18-10-2023 om 18:08
[..]
Volgens mij ergert ze zich niet aan haar vader, maar aan het feit dat ze probeert iets voor hem te doen en dat het hem niks helpt. Machteloosheid dus. Juist nu is het belangrijk dat hij goed eet en daar doe je dan je best voor en dan lukt het nog niet. Kan haar vader niks aan doen en zij ook niet, maar frustrerend is het natuurlijk wel.
Knuffel Treurniet!
Loulou39
18-10-2023 om 18:18
Treurniet schreef op 18-10-2023 om 15:37:
Mijn vader krijgt chemo.
Nou, hij kan dus niks gekruid meer eten.
Ik heb al verschillende keren iets voor hem gemaakt, maar zijn maag verdraagt het niet.
Juist nu hij al moe is van de chemo, kan hij ook nog meeste dingen niet eten.
Echt waardeloos!
En ik vind het lief dat je voor hem zorgt, en ik snap dat het heel sneu is dat dit soort dingen dan ook nog voor hem wegvallen. De ziekte is al akelig, maar de kleine dingen die het leven ietsje leuker kunnen maken vallen dan ook nog weg…
Dikke knuffel voor je vader en jou!
Bakblik
18-10-2023 om 18:18
[..]
Jezus zeg, effe dimmen. Wat een felle reactie, nergens voor nodig. Iedereen mag zich overal aan ergeren zonder zo'n oordeel over zich heen te krijgen.
Treurniet, knuffel.
Loulou39
18-10-2023 om 18:21
[..]
Ik denk dat Treurniet juist blij is dat hij er nog is, anders zou ze niet zo lief voor hem zorgen.
Auwereel
18-10-2023 om 18:43
Ik vind het hartstikke verdrietig voor Treurniet die wel mag treuren. Niets verdrietiger dan je ouders weg te zien teren en niets er meer lekker in gaat. De levenslust die door de chemo en tekort aan energie verloren gaat.
Ik was zo blij toen de chemo bij mijn zoon aansloeg en dat hij daarna weer lekker ging eten, de weg naar het herstel was ingezet, hij gaat leven! Dat hoop ik ook voor je vader, Treurniet.
SuzyQFive
18-10-2023 om 18:52
Treurniet schreef op 18-10-2023 om 15:37:
Mijn vader krijgt chemo.
Nou, hij kan dus niks gekruid meer eten.
Ik heb al verschillende keren iets voor hem gemaakt, maar zijn maag verdraagt het niet.
Juist nu hij al moe is van de chemo, kan hij ook nog meeste dingen niet eten.
Echt waardeloos!
Mijn moeder at veel zoete dingen toen, ze kon idd kruiden niet verdragen maar veel zoete gerechten gingen beter. Al heeft ze er op gegeven moment wel van die nutridrankjes bij moeten nemen (nou ja, het werd van die vla).
Dees!
18-10-2023 om 21:08
Treurniet schreef op 18-10-2023 om 19:58:
Bedankt voor de lieve reacties
![]()
Probeer misschien inderdaad eerst eens wat vloeibaar voedsel.
Dolfje
19-10-2023 om 08:24
Bah eng gedroomd vannacht. Wat precies weet ik nog niet maar ik werd er naar wakker van.
Bakblik
19-10-2023 om 08:28
Aan de voordeeldoos theezakjes (60 stuks) die ik nu open heb. Elke keer als ik het zakje uit de pot wil halen blijkt het koordje eraf te zijn. Moet ik weer vissen met een lepel. Vandaag een vork, want alle lepels in de vaatwasser, zakje stuk dus allemaal prut in de thee.
En het erge is: waarschijnlijk staat er nog zo'n doos in de voorraadkast. Was een aanbieding 1 plus 1 gratis van de Jumbo.
oudmaarnognietkoud
19-10-2023 om 09:12
Bakblik schreef op 19-10-2023 om 08:28:
Aan de voordeeldoos theezakjes (60 stuks) die ik nu open heb. Elke keer als ik het zakje uit de pot wil halen blijkt het koordje eraf te zijn. Moet ik weer vissen met een lepel. Vandaag een vork, want alle lepels in de vaatwasser, zakje stuk dus allemaal prut in de thee.
En het erge is: waarschijnlijk staat er nog zo'n doos in de voorraadkast. Was een aanbieding 1 plus 1 gratis van de Jumbo.
Kun je het theezakje in een thee-ei doen? Als voorlopige oplossing.
Bakblik
19-10-2023 om 09:15
oudmaarnognietkoud schreef op 19-10-2023 om 09:12:
[..]
Kun je het theezakje in een thee-ei doen? Als voorlopige oplossing.
Zou een oplossing kunnen zijn ja. Als ik zelf de thee maak. Denk niet dat man en kinderen dat gaan doen als zij als eerste beneden zijn en de ontbijtthee maken.