Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Dat als ik via Google zoek naar een winkel waar ik een bepaald artikel an kopen, veel van die chinese websites te voorschijn komen (o.a. Shein en Temu) waar ik niet wil kopen.

Herfstappeltaart schreef op 08-10-2023 om 18:30:

[..]

Ja het verschilt heel erg per vestiging. Van de zomer gegeten bij Intratuin Halsteren en die was toen prima. Koudekerke is waardeloos. Tonijnsalade (ben ik normaal dol op) was echt niet te eten, zuur van de vele kappertjes. Twee boerenboterhammen met roomboter en 2 kroketten: de kroketten waren zurig en lagen volgens mij al twee uur warm te blijven op een plaatje en een kartonnetje. De koffie was goed, dat dan weer wel.

Het restaurant is ook veranderd van uiterlijk, andere banken e.d. Misschien ook een andere kok/keukenpersoneel.

Oh grappig, ik had het namelijk ook over Halsteren waar de roomboter plaats heeft moeten maken voor een nepvariant.

redbulletje schreef op 08-10-2023 om 20:30:

[..]

Oh grappig, ik had het namelijk ook over Halsteren waar de roomboter plaats heeft moeten maken voor een nepvariant.

In Koudekerke lag het kuipje roomboter bij de boerenboterhammen (maar de kroketten waren dus niet te eten).

Aan mezelf en aan date. Beetje ingewikkelde situatie en snap hem heel goed maar ook helemaal niet. En voor nu is het gewoon prima dus erger me aan mezelf dat ik me erger. 

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

09-10-2023 om 08:03

Koettie schreef op 09-10-2023 om 07:21:

Aan mezelf en aan date. Beetje ingewikkelde situatie en snap hem heel goed maar ook helemaal niet. En voor nu is het gewoon prima dus erger me aan mezelf dat ik me erger.

Dat klinkt knap ingewikkeld!

Het is vandaag verdorie 9 oktober en mijn ogen jeuken van de hooikoorts 

Aan kinderen die takken in de kastanjeboom gooien om de kastanjes eruit te krijgen. Ik vind dat een beetje heel erg asociaal.

Wandelvrouwtje schreef op 09-10-2023 om 08:03:

[..]

Dat klinkt knap ingewikkeld!

Haha. En irritant! 

SombraOnline schreef op 09-10-2023 om 09:57:

Aan kinderen die takken in de kastanjeboom gooien om de kastanjes eruit te krijgen. Ik vind dat een beetje heel erg asociaal.

Hier in de buurt kinderen die takken van de bomen breken, ook zo asociaal 

Bij mij in de buut zijn de kastanjebomen al leeg, ik heb de indruk dat er minder kastanjes zijn dan voorgaande jaren.

Het geluid....
Wat een vergezochte hints!

Zojuist is het geluid geraden, iemand ook geluisterd?

noas_1993 schreef op 09-10-2023 om 13:47:

Het geluid....

Nee, dat vind ik zo'n  ergerniswekkend spel, daarvoor zet ik Qmusic uit

noas_1993 schreef op 09-10-2023 om 13:47:

Het geluid....

Nee, wat was het geluid? Ik ben nu wel benieuwd 

Die hints zijn nog cryptischer dan het geluid zelf. 

_Audrey schreef op 09-10-2023 om 13:59:

[..]

Nee, wat was het geluid? Ik ben nu wel benieuwd

Het vloeistofbuisje van een coronatest in de kartonnen houder duwen

Je moet er maar opkomen..

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.