Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Die gekken van hamas, die mensen afslachten.

Moederkareltje schreef op 07-10-2023 om 08:58:

[..]

Nee, ik ga ervanuit dat mensen dat zelf kunnen bedenken. Ik ben fysiek een gezonde dertiger. Dus in principe niet nodig maar stukje fatsoen in de trein. Alleen toen ik zwanger was of met baby in draagzak liep heb ik het wel eens gevraagd omdat het anders fysiek teveel pijn deed om zolang te staan.

Waarom moet jij zitten als jij een gezonde 30er bent? Je kind zit in de buggy dus daar hoef je ook geen zitplaats voor te hebben. 

Poezie schreef op 07-10-2023 om 23:18:

[..]

Waarom moet jij zitten als jij een gezonde 30er bent? Je kind zit in de buggy dus daar hoef je ook geen zitplaats voor te hebben.

Kijk het is prettig om te zitten als ik zo lang met de trein reis dat ten eerste maar dat klopt is niet vereist want ik bent gezond.  Maar ik heb minder keuze in een plek zoeken, ik kan niet in de coupes met een buggy. Bovendien, een kind van 1, is mijn ervaring, in de buggy houd ook geen twee uur kalm zijn mond, behalve als hij slaapt. Soms vereist het wat gerustelling, even met hem spelen of eten geven. Dan is het fijn als ik dan op ooghoogte zit en niet steeds moet bukken of hurken in een rijdende trein. 

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

08-10-2023 om 08:13

mijn kater moet weer eens medicijnen. Doe ik met liefde, een week langs 's ochtends en 's avonds. Maar dan moet meneer wel thuis zijn! Door de pijnstillers voelt hij zich prima, en is hij weer uren de hort op. Zit ik hier met zijn pillen klaar...

En binnenhouden doen we in overleg met de da niet. Daar wordt hij zo boos van, hij heeft al een paar kattenluikjes gesloopt.

Als mensen "verlening" schrijven in plaats van "verlenging". 

Poezie schreef op 08-10-2023 om 10:03:

Als mensen "verlening" schrijven in plaats van "verlenging".

Dat lijkt me nou een typisch geval van een typfoutje?

Poezel_en_Wip schreef op 08-10-2023 om 10:07:

[..]

Dat lijkt me nou een typisch geval van een typfoutje?

Een typefout die voortdurend wordt gemaakt. Ik lees vaker "verlening" dan "verlenging" terwijl er "verlenging" wordt bedoeld. 

Herfstappeltaart schreef op 07-10-2023 om 07:50:

Dat de lunch bij Intratuin wéér niet te eten was. Waarom trap ik er steeds weer in..

Onze Intratuin is ook verslechterd. Vorig jaar portie poffertjes met roomboter, kwam er een pakje deugboter bij (margarine met een vleugje roomboter) Ik heb daar over geklaagd maar ze doen er niks mee. Dan hoef ik er dus ook niks meer.

redbulletje schreef op 08-10-2023 om 10:27:

[..]

Onze Intratuin is ook verslechterd. Vorig jaar portie poffertjes met roomboter, kwam er een pakje deugboter bij (margarine met een vleugje roomboter) Ik heb daar over geklaagd maar ze doen er niks mee. Dan hoef ik er dus ook niks meer.

Ik heb al tijdje niks meer gegeten bij intratuin maar in verleden was intrtuin goed qua eten. Maar weet niet of het ook per vestiging kan verschillen

Moederkareltje schreef op 08-10-2023 om 07:51:

[..]

Kijk het is prettig om te zitten als ik zo lang met de trein reis dat ten eerste maar dat klopt is niet vereist want ik bent gezond. Maar ik heb minder keuze in een plek zoeken, ik kan niet in de coupes met een buggy. Bovendien, een kind van 1, is mijn ervaring, in de buggy houd ook geen twee uur kalm zijn mond, behalve als hij slaapt. Soms vereist het wat gerustelling, even met hem spelen of eten geven. Dan is het fijn als ik dan op ooghoogte zit en niet steeds moet bukken of hurken in een rijdende trein.

Als je twee uur in de trein moet, dan is het toch veel prettiger om die buggy in te klappen en lekker in de coupe te gaan zitten ipv in een tochtig halletje? Tasje met speelgoed mee. Lekker uit het raam kijken enz. Als je niet in een stiltecoupé zit is er niets mis met een brabbelende peuter. 

Ik doe een of ander dom spelletje met balletjes op mijn telefoon. Maar dat is nu stuk waardoor de balletjes steeds over de rand vliegen en ik het spelletje niet meer kan doen!

Stel kinderen hier uit de straat die denken dat de hele straat alleen van hun is.
Hondsbrutaal, schelden en andere kinderen weg jagen
Maar ook niet netjes naar volwassenen 

Ikbengek schreef op 08-10-2023 om 10:46:

[..]

Ik heb al tijdje niks meer gegeten bij intratuin maar in verleden was intrtuin goed qua eten. Maar weet niet of het ook per vestiging kan verschillen

Ja het verschilt heel erg per vestiging. Van de zomer gegeten bij Intratuin Halsteren en die was toen prima. Koudekerke is waardeloos. Tonijnsalade (ben ik normaal dol op) was echt niet te eten, zuur van de vele kappertjes. Twee boerenboterhammen met roomboter en 2 kroketten: de kroketten waren zurig en lagen volgens mij al twee uur warm te blijven op een plaatje en een kartonnetje. De koffie was goed, dat dan weer wel.

Het restaurant is ook veranderd van uiterlijk, andere banken e.d. Misschien ook een andere kok/keukenpersoneel.

Dat Lidl vandaag geen biologische eieren had en ik ze toen bij Jumbo heb gekocht. Na vergelijken bleek dat ze daar 1.60 duurder waren. Dat is 16 cent per ei duurder

Herfstappeltaart schreef op 08-10-2023 om 18:30:

[..]

Ja het verschilt heel erg per vestiging. Van de zomer gegeten bij Intratuin Halsteren en die was toen prima. Koudekerke is waardeloos. Tonijnsalade (ben ik normaal dol op) was echt niet te eten, zuur van de vele kappertjes. Twee boerenboterhammen met roomboter en 2 kroketten: de kroketten waren zurig en lagen volgens mij al twee uur warm te blijven op een plaatje en een kartonnetje. De koffie was goed, dat dan weer wel.

Het restaurant is ook veranderd van uiterlijk, andere banken e.d. Misschien ook een andere kok/keukenpersoneel.

Koudekerke nog nooit geweest. 

Halsteren intratuin is voor mij 20 minuten lopen en tot nu toe daar goed gegeten .

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.