Huiskamer
_Audrey
06-10-2023 om 20:15
Moirmel schreef op 06-10-2023 om 19:47:
Kut mensen met wagens.
Daarnet omver gereden.
Ik reed op fietspad naast een wagen (zone dertig) en plots sloeg die rechtsaf waardoor ik er pal tegen knalde. Wagen is doorgereden terwijl ik achterbleef met een kapotte fiets, linkerbeen en ellenboog liggen open en mijn linker ribben zijn waarschijnlijk gekneusd.
Bedankt aan de mensen die stopten om me recht te helpen en dat ze maar snel herexamens invoeren voor diegene die al een rijbewijs hebben.
Edit: een stuk van mij vraagt zich nu af of ik niet naar de dokter van wacht moet. Ellenboog is al redelijk gezwollen en ademen is pijnlijk.
Ah kut man! Zoveel idioten op de weg overal.
Ik zou wel de dokter in ieder geval bellen hoor.
Loulou39
06-10-2023 om 20:44
Dolfje schreef op 06-10-2023 om 20:11:
[..]
Ja precies dit, en sterkte ermee.
Eens!
SuzyQFive
06-10-2023 om 22:00
Caroline80 schreef op 06-10-2023 om 14:25:
[..]
Daar had ik ook last van. Bij mij werkte het om te kiezen voor de optie dat je binnen 2 dagen vertrekt en dan terug laten bellen. Ik werd dezelfde dag terug gebeld (en zou pas over 2 weken op vakantie gaan). Blijkbaar gaan mensen die binnen 2 dagen vertrekken voor.
Ok! Bedankt! Probeer het morgen meteen wel even weer 😅
redbulletje
06-10-2023 om 22:31
Moirmel schreef op 06-10-2023 om 19:47:
Kut mensen met wagens.
Daarnet omver gereden.
Ik reed op fietspad naast een wagen (zone dertig) en plots sloeg die rechtsaf waardoor ik er pal tegen knalde. Wagen is doorgereden terwijl ik achterbleef met een kapotte fiets, linkerbeen en ellenboog liggen open en mijn linker ribben zijn waarschijnlijk gekneusd.
Bedankt aan de mensen die stopten om me recht te helpen en dat ze maar snel herexamens invoeren voor diegene die al een rijbewijs hebben.
Edit: een stuk van mij vraagt zich nu af of ik niet naar de dokter van wacht moet. Ellenboog is al redelijk gezwollen en ademen is pijnlijk.
Jezus wat kut! En aso!
Zeker naar de dokter gaan en de politie bellen. Zet op de buurtapp een oproep voor mensen in de straat die wellicht een camera hebben hangen en het nummerbord kunnen achterhalen zodat je gericht aangifte kunt doen.
Yumi
06-10-2023 om 22:44
bestelling ontvangen, lang op gewacht heel erg mooi maar dan blijkt dat het totaal niet bruikbaar is
Contact met de leverancier, tja mevrouw natuur product is erg kwetsbaar.... waarom beeld je het af als gebruiksartikel terwijl het alleen voor "het mooi" is? 😭
Netherfield
06-10-2023 om 23:02
Ik ben hypermobiel en verkouden. Dus nu het gevoel dat al mijn botten los zitten. Hopen dat het morgen beter is.
Moederkareltje
06-10-2023 om 23:44
Als mensen die alleen zijn met zichzelf (zonder buggy, kinderwagen, fiets, rollater, rolstoel, hond, baby in draagzak of buik) dan in de gang van een trein gaan zitten zodat ik met buggy kan gaan staan. Ik heb niet de mogelijkheid om in een coupe te gaan zitten. Ga gewoon weg en laat mij zitten.
Moirmel
07-10-2023 om 00:15
redbulletje schreef op 06-10-2023 om 22:31:
[..]
Jezus wat kut! En aso!
Zeker naar de dokter gaan en de politie bellen. Zet op de buurtapp een oproep voor mensen in de straat die wellicht een camera hebben hangen en het nummerbord kunnen achterhalen zodat je gericht aangifte kunt doen.
Koppige ik ben niet naar de dokter geweest, wel contact opgenomen met de politie en morgen is een lokaal bureau open om pv te laten opstellen.
Ben nogal stevig gebouwd en kan wat pijn verdragen, dus op dat vlak valt de schade mee; maar fuck die ribben, elke keer als ik adem of me draai in bed is het vrij fel.
Mijn geluk: denk dat de fiets terug in orde is, maar dat de schade aan de wagen wat kostelijker zal zijn; ben er echt tegen 25/uur ingevlogen.
Snap niet waarom de bestuurder niet zelf stopte, paniek?
SombraOnline
07-10-2023 om 01:02
Waarom kan zo'n groot bedrijf als H&M niet eens snel verzenden? ik heb het dinsdag besteld, en het is nu pas verzonden. Dat verbaast me eerlijk gezegd wel een beetje.
Caroline80
07-10-2023 om 06:37
Een moeder die de dag voor de voetbalwedstrijd zonder reden te vermelden aangeeft dat haar zoontje niet bij de voetbalwedstrijd is terwijl ze ook nog ingedeeld waren om mee te rijden, maar daar met geen woord over begint.
Herfstappeltaart
07-10-2023 om 07:50
Dat de lunch bij Intratuin wéér niet te eten was. Waarom trap ik er steeds weer in..
Tuinfluiter
07-10-2023 om 07:59
Moederkareltje schreef op 06-10-2023 om 23:44:
Als mensen die alleen zijn met zichzelf (zonder buggy, kinderwagen, fiets, rollater, rolstoel, hond, baby in draagzak of buik) dan in de gang van een trein gaan zitten zodat ik met buggy kan gaan staan. Ik heb niet de mogelijkheid om in een coupe te gaan zitten. Ga gewoon weg en laat mij zitten.
Niet leuk maar heb je al eens gevraagd of jij daar mag zitten. Ik denk dat mensen zich dat niet realiseren. Ik zou inieder geval verkassen als er in een coupe ruimte zou zijn.
Moederkareltje
07-10-2023 om 08:58
Tuinfluiter schreef op 07-10-2023 om 07:59:
[..]
Niet leuk maar heb je al eens gevraagd of jij daar mag zitten. Ik denk dat mensen zich dat niet realiseren. Ik zou inieder geval verkassen als er in een coupe ruimte zou zijn.
Nee, ik ga ervanuit dat mensen dat zelf kunnen bedenken. Ik ben fysiek een gezonde dertiger. Dus in principe niet nodig maar stukje fatsoen in de trein. Alleen toen ik zwanger was of met baby in draagzak liep heb ik het wel eens gevraagd omdat het anders fysiek teveel pijn deed om zolang te staan.
SombraOnline
07-10-2023 om 09:11
Moederkareltje schreef op 07-10-2023 om 08:58:
[..]
Nee, ik ga ervanuit dat mensen dat zelf kunnen bedenken. Ik ben fysiek een gezonde dertiger. Dus in principe niet nodig maar stukje fatsoen in de trein. Alleen toen ik zwanger was of met baby in draagzak liep heb ik het wel eens gevraagd omdat het anders fysiek teveel pijn deed om zolang te staan.
Net als met autorijden, altijd denken dat de mensen om je heen idioot zijn.