Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Broodjebrie schreef op 27-09-2023 om 12:17:

mensen die geen richting aangeven!

Juist! 

En mensen die verkeerd richting aangeven. Richting naar rechts op de rotonde en dan niet eraf gaan   

_Audrey schreef op 27-09-2023 om 12:27:

[..]

Juist!

En mensen die verkeerd richting aangeven. Richting naar rechts op de rotonde en dan niet eraf gaan

Dat maak ik gelukkig niet veel mee, maar kan me voorstellen dat je je eraan ergert!

Alweer aan mezelf, wederom niet op een afspraak geraakt. Wel tevreden dat ik de persoon alsnog gebeld heb, hij was zeer vriendelijk. 

Niet vandaag maar gisteren dat ik me uit mijn tent heb laten lokken door een eikel. Moet die gast negeren.

Over op de stoep rijdend gemotoriseerd verkeer:

Gisteren kwam op een smal trottoir een scooter me tegemoet. Tussen zadel en stuur materiaal uit bouwmarkt: dat was de reden dat hij niet op de weg reed maar op het trottoir want de bestuurder kon weinig zien.
Ik ging niet snel genoeg opzij, hij moest voor me stoppen zodat ik langs hem kon lopen. Zijn vriendin liep een meter of 15 achter hem en schold me uit: "ga dan opzij, dom oud wijf".  Stelletje a-socialen! 

Amarna,  bén je opzij gegaan?  Ik doe dat niet hoor...

Dat ik vandaag 2 uur in de trein/metro heb gezeten, terwijl ik daar normaal een half uur over doe.
Omdat iemand tijdens de spits op het spoor liep…. (Ik ga er even vanuit dat op het spoor lopen iets anders is dan voor de trein willen springen, dat laatste zou ik echt heel erg vinden, nu vond ik het alleen maar heel stom).
En dan met zoveel andere (hoestende en niezende) mensen opeen gepakt in het OV staan… 

Dat íemand hier in huis gister (!!) de laatste melk op heeft gemaakt en ik nu dus geen warme melk in mijn koffie heb. Zég het even, schrijf het op het boodschappenbriefje of nóg beter: haal het potverdorie zelf! 
Niks ergers dan de dag zo starten, getverderrie wat word ik daar chagrijnig van. Bleh.

Beterlaat2021! schreef op 27-09-2023 om 17:42:

Amarna, bén je opzij gegaan? Ik doe dat niet hoor...

Een klein stukje maar. Hij moest echt gas terug nemen...

Voor het eerst op mn nieuwe werk me ziek moeten melden met endometriose klachten/menstruatiepijn. Gelukkig is het de meeste maanden best te doen. Niet fijn maar kan wel op halve kracht werken. Deze maand niet, denk ook omdat ik een paar dagen terug ziek was en weer rook dus even flink erger. Maar voelt toch zo rot. Ging zo lang goed en ben juist zo blij dat ik weer fulltime werk na wajong in t verleden. 

Voel me zo moe en heb hoofdpijn die maar niet weg wil. Bllgg, nog 2 uurtjes werken en dan weekend. Het is het niets, maar het voelt enorm. De berg was thuis helpt ook niet. Gisteren heeft veel energie gekost.

Vandaag een rennen-vliegen-nergenstijdvoor-dag. Gatver. 

Rotmuggen! Ik ben weer overal lek gestoken door die krengen

Fruitvliegjes!!!! Overal!
Waar komen ze vandaan? Wat willen ze van me?
Ga weg!!

Er is vandaag een hele gave collectie van Pokémon gelanceerd, in samenwerking met het Van Gogh Museum. Maar uiteraard zijn er scalpers die meteen alles verpesten en de hele winkel hebben leeggekocht... Sommige dingen worden nu verkocht voor 10x de normale prijs.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.