Huiskamer
Moirmel
21-09-2023 om 21:49
Beterlaat2021! schreef op 21-09-2023 om 14:10:
Vertel Moirmel!
Kan er de vinger niet opleggen. Redelijk wat vrouwen reageren vrij agressief als je hen rechtuit vraagt of ze zin hebben om het bed te delen, terwijl een simpele ja of nee zou volstaan. Het is bijna alsof je hen aanvalt met die vraag terwijl het voor mij hetzelfde is als om te vragen of je zin hebt om eens samen te tennissen. Begrijp niet waarom het zo beladen is, maar dat ligt allicht aan mij.
Wieder
21-09-2023 om 22:17
Moirmel schreef op 21-09-2023 om 21:49:
[..]
Kan er de vinger niet opleggen. Redelijk wat vrouwen reageren vrij agressief als je hen rechtuit vraagt of ze zin hebben om het bed te delen, terwijl een simpele ja of nee zou volstaan. Het is bijna alsof je hen aanvalt met die vraag terwijl het voor mij hetzelfde is als om te vragen of je zin hebt om eens samen te tennissen. Begrijp niet waarom het zo beladen is, maar dat ligt allicht aan mij.
Ja, dat ligt aan jou. Tenzij je het in een parenclubachtige setting doet ofzo, dan kun je het best aan redelijk wat vrouwen vragen. Maar als je denkt dat het een zelfde soort vraag is als de vraag om samen te gaan tennissen, mankeert er iets aan je sociale meter. Geeft niks, iedereen heeft recht op z'n eigen eigenaardigheden, maar nogmaals, voor je bewustwording: het ligt aan jou.
lientje69
21-09-2023 om 22:20
duizel schreef op 21-09-2023 om 16:19:
[..]
Nou dat vind ik wel slecht geregeld voor een ziekenhuis eigenlijk. Rijdt er geen pendelbussen oid?
Nee niks. Hoorde iedereen erover mopperen. Dochter heeft haar knie gebroken, ga volgende week voor controle naar de gipskamer van een ander ziekenhuis. Iets verder rijden, maar wel bij de deur parkeren. Dit kostte me zó veel tijd. En je zit er sowieso al uren. Wachten voor foto's, wachten op de SEH, wachten op een arts, andere arts, verpleegkundige voor een brace,enz. Volgende week dus gips waarmee ze mag lopen, maar dus toch maar in een ander ziekenhuis. Heb hier geen zin meer in.
Kan ze daarna gelijk op de koffie bij haar collega 's ( ze werkt in het ziekenhuis , althans, nu even niet dus...)
lientje69
21-09-2023 om 22:21
Hemke schreef op 21-09-2023 om 20:57:
Dit is de zoveelste keer dat je afspreekt en niet komt.
Nu, ik wil helemaal niet meer dat jij nog komt,ik ben er spuugzat van.
Zo spuugzat,ik wil je niet eens meer zien ,bekijk het maar.
Ik blok je , lees en hoor je dat, jij bent niet meer welkom 😡😡.
Niet leuk hemke
SuzyQFive
21-09-2023 om 23:06
Hemke schreef op 21-09-2023 om 20:57:
Dit is de zoveelste keer dat je afspreekt en niet komt.
Nu, ik wil helemaal niet meer dat jij nog komt,ik ben er spuugzat van.
Zo spuugzat,ik wil je niet eens meer zien ,bekijk het maar.
Ik blok je , lees en hoor je dat, jij bent niet meer welkom 😡😡.
Je zus?
Herfstappeltaart
22-09-2023 om 07:54
Moirmel schreef op 22-09-2023 om 06:44:
-quote verwijderd-
Kan dat niet op de sekspijler?
Lollypopje
22-09-2023 om 08:03
Moirmel schreef op 22-09-2023 om 06:44:
-quote verwijderd-
Het verklaart in elk geval waarom je niet snapt dat vrouwen het niet fijn vinden om rechtuit gevraagd te worden of ze seks willen. Je bloed zit op de verkeerde plek 🤦
Echt los het seksprobleem met je vrouw op in plaats van anderen er mee lastig te vallen.
Broodjebrie
22-09-2023 om 08:08
Herfstappeltaart schreef op 22-09-2023 om 07:54:
[..]
Kan dat niet op de sekspijler?
Graag. Ik krijg de rillingen van dat bericht.
Lollypopje
22-09-2023 om 08:11
Broodjebrie schreef op 22-09-2023 om 08:08:
[..]
Graag. Ik krijg de rillingen van dat bericht.
Ik zie dat het al geknipt is. De mods zijn snel vandaag. Ik kreeg er ook de rillingen van, zou ik ook heb de sekspijler hebben trouwens, maar daar past het dan beter in elk geval.
Treurniet
22-09-2023 om 08:39
Domme getoeter als ze bij de parkeerplaats aankomen of vertrekken. Waarom moet het hele flat complex dat horen?
Dolfje
22-09-2023 om 08:59
Treurniet schreef op 22-09-2023 om 08:39:
Domme getoeter als ze bij de parkeerplaats aankomen of vertrekken. Waarom moet het hele flat complex dat horen?
Ik vraag me dat dus ook al 20 jaar af waarom mensen dat doen, zeker laat op de avond of zelfs midden in de nacht. Zo asociaal.
Onze slaapkamer is aan de voorkant van het appartement en naast de ingang en daar staan auto's. Gaan ze daar napraten en toeterend wegrijden. Waarom??
PerfumedAlpaca84
22-09-2023 om 09:01
ik woon vlak bij een station en stoor me ook aan al die toeters bij afscheid nemen. Soms zelfs naar een wegrijden de trein, wat heb je daar nou aan?!
Moosey
22-09-2023 om 09:55
Aan van die gepersonaliseerde stickers/plaatjes op Facebook en in Whatsapp. Dat je dus de tijd neemt om een poppetje te creeeren wat een beetje op je lijkt. Ik weet niet waarom, maar ik krijg er dus enorm plaatsvervangende schaamte van als ik er naar kijk.. Ook bij volkomen onbekenden trouwens.