Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

SombraOnline schreef op 18-09-2023 om 12:11:

[..]

Oh, ik lees hier zoveel klachten over. Tele2 en tmobile zijn nu Odido, hebben jullie daar überhaupt verder bericht over gehad?

Alleen een mailtje, zo van wij heten nu obido. Verder veranderde er niks. Ik moest wat wijzigen, bankrekeningnummer  en emailadres, en dat kostte dus behoorlijk  wat tijd en moeite. 

Aan iemand die al veel te lang met een bladblazer rondgaat. Snap het ook niet want de verwachting is dat het flink gaat regenen met windstoten. Waarom?  Nutteloos gedoe

Gestamp van mijn (altijd thuis) onderbuurman. Echt, ik woon boven een stel olifanten 

Yumi schreef op 18-09-2023 om 14:53:

Aan iemand die al veel te lang met een bladblazer rondgaat. Snap het ook niet want de verwachting is dat het flink gaat regenen met windstoten. Waarom? Nutteloos gedoe

Volgens mijn bladblazende buurtgenoot:

Je moet het iedere dag een beetje bijhouden,  zeker in de herfst anders ligt er volgende week veel teveel. 😉

Ik snap bladblazers sowieso niet. Herrieschoppende krengen vind ik het. Ja, een gemeentewerker die een heel plein moet doen snap ik nog. Maar mensen in hun eigen tuin… met een hark en een bezem gaat het net zo snel. En dan maakt het ook niet uit hoeveel er ligt.

Bakblik schreef op 18-09-2023 om 15:09:

[..]

Volgens mijn bladblazende buurtgenoot:

Je moet het iedere dag een beetje bijhouden, zeker in de herfst anders ligt er volgende week veel teveel. 😉

Laat je buren maar een bladzuiger aanschaffen, als ze perse zo'n herrieding willen hebben heb je ook minder last van stof en zand.

Dit bleek een hovenier te zijn voor een openbaar gebouw, maar hij blaast de boel de (droge) sloot in, daar waait het straks gewoon weer uit. 

Yumi schreef op 18-09-2023 om 16:11:

[..]

Laat je buren maar een bladzuiger aanschaffen, als ze perse zo'n herrieding willen hebben heb je ook minder last van stof en zand.

Dit bleek een hovenier te zijn voor een openbaar gebouw, maar hij blaast de boel de (droge) sloot in, daar waait het straks gewoon weer uit.

Die heeft hij óók! Daarmee zuigt hij het kunstgras uit. 

Het hoveniersbedrijf dat hier aan de overkant de groenstroken rond de flats komt doen maakt ook herrie maar dat is niet iedere week een ze maken het echt wel netjes. Die buurman gaat iedere week 3 x met de gardenvacuum over het gras en nu is hij alweer aan het bladblazen. Hopelijk is het komend weekend en beetje droog dan kunnen we de heggen doen. 

Ik heb honger en moet gaan koken maar geen zin. Zeer nutteloze ergernis want geen zin = geen eten. Dus ik schop mezelf maar even onder mijn kont.
En koken is zelfs een  groot woord, ik gooi 2 vega dingen in de airfryer en snij wat groente etc voor sla.

Alweer last van achillespezen.

Bakblik schreef op 18-09-2023 om 16:24:

[..]

Die heeft hij óók! Daarmee zuigt hij het kunstgras uit.

Het hoveniersbedrijf dat hier aan de overkant de groenstroken rond de flats komt doen maakt ook herrie maar dat is niet iedere week een ze maken het echt wel netjes. Die buurman gaat iedere week 3 x met de gardenvacuum over het gras en nu is hij alweer aan het bladblazen. Hopelijk is het komend weekend en beetje droog dan kunnen we de heggen doen.

Als ze niet weggewaaid zijn

Wind en regen het gaat hier flink tekeer met flinke windstoten, zo hard dat mijn stoelen tegen de deur vlogen. Schrok me rot, heb ze naar binnen gehaald en ben drijfnat. Ging bijna niet omdat de deur niet open te krijgen was🌬️kon dweilen en mijn haar droog föhnen. Zo, dat was wel genoeg spanning voor vandaag, eerst koffie ☕️

Dolfje schreef op 18-09-2023 om 18:00:

Ik heb honger en moet gaan koken maar geen zin. Zeer nutteloze ergernis want geen zin = geen eten. Dus ik schop mezelf maar even onder mijn kont.
En koken is zelfs een groot woord, ik gooi 2 vega dingen in de airfryer en snij wat groente etc voor sla.

Hahaha, maar wel lekker 😁

Heb mezelf voorgenomen om vanaf vandaag weer heel gezond te doen en heb heel veel groente en fruit gehaald. Dus nu moet ik koken/snijden/bakken etc., maar heb zooooo’n zin in pizza!!

Geldzorgen zijn klote.  
Toen ik nog werkte konden we 2000 euro/maand opzij zetten, maar alles in een verbouwing gestoken en toen hervallen waardoor mijn inkomen ruim gehalveerd werd. 
We zullen er wel uitkomen, maar het zal pittig worden. 
Morgen wel een gesprek met iemand waar ik misschien kan gaan werken, maar nog geen idee van hoeveel uren per week. 
Partner wil geen persoonlijke lening aangaan om periode te overbruggen en ik begrijp haar wel; maar grrr. 
Wordt even de tandjes bijsteken en de broeksriem aantrekken. 

Vriend ging met de kat naar de dierenarts, tien keer gezegd dat ze ook ingeënt moet worden. Komt ie terug, vergeten. 

Mag ze van de week nog een keer 

Grrr, storing bij de geldautomaten. Zet dat gewoon op de website.

zeurende pijn in links in mijn rug zal weer is niet

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.