Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Bakblik schreef op 18-09-2023 om 06:42:

[..]

Ik wil de balkondeur minstens op een kier (met zo'n haakje) in de nacht om het een beetje af te koelen. Maar zodra het even waait doet man hem dicht. Met storm of harde regen: ja natuurlijk maar vannacht had hij open kunnen blijven tot een uur of 6. Heb het ook veel te heet gehad vannacht.

Mijn man doet ons raam ook altijd dicht als het een beetje waait. Doet hij dat niet wordt hij met hoofdpijn wakker helaas. 

Mijn kleindochter van twee had de eerste snottebel van deze herfst en ja hoor: ik ben nu 10x achter elkaar aan het niezen, verstopte neus en hoesten....Waarom pik ik toch èlk virusje op?

ik moest mijn ereader opladen, miljoen kabels in huis maar net die moest ik natuurlijk uit een bak in de kast gaan zoeken.

Mijn horloge moet zo opgeladen, kan ik ook weer ff in de la met kabels (lees: spahetti in de knoop) gaan graven. Dolfje, ik begrijp je helemaal. 

Netherfield schreef op 18-09-2023 om 08:27:

Mijn horloge moet zo opgeladen, kan ik ook weer ff in de la met kabels (lees: spahetti in de knoop) gaan graven. Dolfje, ik begrijp je helemaal.

Netherfield schreef op 18-09-2023 om 08:27:

Ah, de beroemde lade met kabeltjes die zowat iedereen heeft. En wanneer je dan eindelijk besluit om die eens uit te mesten en alles weg te gooien komt niet veel later de dag dat je net dat ene kabeltje nodig hebt. 

Moirmel schreef op 18-09-2023 om 10:11:

[..]

Ah, de beroemde lade met kabeltjes die zowat iedereen heeft. En wanneer je dan eindelijk besluit om die eens uit te mesten en alles weg te gooien komt niet veel later de dag dat je net dat ene kabeltje nodig hebt.

Maar dat! Ik heb laatst vanalles weggegooid en uiteraard nu nodig. Zo irritant 

Ik heb een huismerk houtlak gekocht en daar gruwelijk spijt van. Na 6 lagen dekt het nog steeds niet  

Moirmel schreef op 18-09-2023 om 10:11:

[..]

Tipje, oprollen  met een broodzakjesclipje eromheen met daarop geschreven voor welk apparaat  het is.

Ik heb me geërgerd  aan Odido, voorheen  Tele 2
Wil een wijziging  doorgeven, maar ze hebben niet eens een klantenservice  mailadres.  Chatbot snapt het niet. De telefonische klantenservice heeft een hele lange wachttijd , en de app inloggegevens doen het niet meer omdat ik zogenaamd te lang niet heb ingrlogd, dus moet ik een nieuw account  aanmaken. 
Dan nog  het wachten aan de telefoon: wilt u een muziekje terwijl u wacht? Oh nee, lekker prikkelarm. Fijn, die keuze. Heb ik eindelijk  een medewerker  aan de telefoon,  ik zet u even in de wacht terwijl  ik uw gegevens  opzoek. Okee...
En ja hoor, mét muziek.

Koettie schreef op 16-09-2023 om 09:55:

Elke keer als ik met vriend ergens heen ga waar we lang voor moeten reizen wordt hij 'ziek'. Omdat hij er tegenop ziet, is ruim 2,5 heen en 2,5 uur terug. Zit angststoornis achter dus hij kan er maar gedeeltelijk wat aan doen. Maar ben het zooooooooo zat. Elke keer weer ziek, zwak en misselijk omdat we een stukje moeten reizen. Hij is weer gaan slapen want 'hij trok het niet meer'. Vorige twee keer schoonouders al afgezegd dus moeten gewoon gaan. Heb er ook zin in maar niet die ov reis met zo'n uitgestreken smoel die steeds piept dat het nu eeecht geen stress is...

Even een vervolg hierop. Hij is vandaag niet naar kantoor gegaan (hoeft maar 2x per maand) en gisteravond weer spontaan niet lekker en werkt vandaag dus weer thuis. Net vriendin gesproken die psychiater is en die raad aan om de AD te verhogen dosering is was tegen depressie maar niet hoog genoeg tegen angst. Net gesprek gehad met vriend en gaan toch weer naar de huisarts binnenkort. 

Koettie schreef op 18-09-2023 om 11:20:

[..]

Even een vervolg hierop. Hij is vandaag niet naar kantoor gegaan (hoeft maar 2x per maand) en gisteravond weer spontaan niet lekker en werkt vandaag dus weer thuis. Net vriendin gesproken die psychiater is en die raad aan om de AD te verhogen dosering is was tegen depressie maar niet hoog genoeg tegen angst. Net gesprek gehad met vriend en gaan toch weer naar de huisarts binnenkort.

Wat moeilijk. Fijn dat hij dan wel weer naar de huisarts gaat. Mijn man was afgelopen week weer enorm negatief en depressief. Hij bleek door zijn AD heen te zijn en vond dat het toch maar weinig verschil maakte, dus hij kon wel zonder. Na een goed gesprek besefte hij gelukkig wel dat het toch wel erg hielp en heeft hij het herhaal recept opgehaald. Hij gaat deze week overleggen met de huisarts voor een iets hogere dosis. Nu nog hopen dat hij snel bij de psycholoog terecht kan. Dikke  voor jou, want het is soms zo ontzettend frustrerend als partner.

Tara82 schreef op 18-09-2023 om 11:51:

[..]

Wat moeilijk. Fijn dat hij dan wel weer naar de huisarts gaat. Mijn man was afgelopen week weer enorm negatief en depressief. Hij bleek door zijn AD heen te zijn en vond dat het toch maar weinig verschil maakte, dus hij kon wel zonder. Na een goed gesprek besefte hij gelukkig wel dat het toch wel erg hielp en heeft hij het herhaal recept opgehaald. Hij gaat deze week overleggen met de huisarts voor een iets hogere dosis. Nu nog hopen dat hij snel bij de psycholoog terecht kan. Dikke voor jou, want het is soms zo ontzettend frustrerend als partner.

Koppig dan he! Het is enorm vermoeiend, merk dat ik er echt steeds minder geduld mee heb en het is ook zo beperkend. Zouden twee jaar terug een weekendje weg gaan. Ben uiteindelijk maat alleen gegaan want het lukte niet en ik snap gewoon vaak niet waarom. Ook keer alleen naar schoonouders voor sinterklaas, terwijl hij dat altijd leuk vindt maar toch zit iets dan in de weg. Rationeel slaat het nergens op maarja, paniek he. Terwijl een weekendje Londen met vrienden dan wel weer lukt. Ook dat frusterend wel. 

lientje69 schreef op 18-09-2023 om 10:56:

Ik heb me geërgerd aan Odido, voorheen Tele 2
Wil een wijziging doorgeven, maar ze hebben niet eens een klantenservice mailadres. Chatbot snapt het niet. De telefonische klantenservice heeft een hele lange wachttijd , en de app inloggegevens doen het niet meer omdat ik zogenaamd te lang niet heb ingrlogd, dus moet ik een nieuw account aanmaken.
Dan nog het wachten aan de telefoon: wilt u een muziekje terwijl u wacht? Oh nee, lekker prikkelarm. Fijn, die keuze. Heb ik eindelijk een medewerker aan de telefoon, ik zet u even in de wacht terwijl ik uw gegevens opzoek. Okee...
En ja hoor, mét muziek.

Oh, ik lees hier zoveel klachten over. Tele2 en tmobile zijn nu Odido, hebben jullie daar überhaupt verder bericht over gehad?

SombraOnline schreef op 18-09-2023 om 12:11:

[..]

Oh, ik lees hier zoveel klachten over. Tele2 en tmobile zijn nu Odido, hebben jullie daar überhaupt verder bericht over gehad?

Ja

Afgelopen vrijdag paar keer radio en tv storing gehad met Odido..

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.