Huiskamer
FaithfulDuck87
15-09-2023 om 06:40
dat ik zo vaak naar het toilet moet snachts. Voordat ik op bed ging geplast en dan in de nacht nog 3 keer. En gewone hoeveelheden.
Ikbengek
15-09-2023 om 09:41
kleine ergenis; vandaag zou pakketje via post.nl bezorgd worden. Kreeg netjes melding dat het morgen wordt. Ben alleen dan niet thuis en kan in app geen voorkeur aanpassen om het op andere locatie te laten bezorgen
Mama-Inge
15-09-2023 om 13:08
Nee mevrouw: mijn honden doen die van jou niets.
Ze willen alleen maar even kennis maken.
Dat je zo gaat schreeuwen en je eigen hond bijna ophangt aan zijn riem is echt niet nodig 
Beterlaat2021!
15-09-2023 om 13:15
_Audrey schreef op 14-09-2023 om 21:47:
Ik heb normaal gesproken een blinde vlek voor reclames, maar die bewegende reclame hier telkens in je reageervak gaat me inmiddels wel enorm irriteren!
Mét AD blocker geen enkel probleem.....
Rogue
15-09-2023 om 13:26
aan de chatbot van een webshop… weet dat de bot er niets aan kan maar dit helpt ook niet moet 2x mijn vraag stellen en vervolgens heb ik geen antwoord 
Taartjes
15-09-2023 om 16:16
Dat mijn lijf niet meewerkt en ik totaal geen energie heb. Nu voelt de dag weggegooid doordat ik vrijwel niks heb kunnen doen. Het is een ingewikkeld proces van acceptatie dat ik chronische klachten heb waardoor het zo tegenvalt wat lukt op een dag.
Poezie
15-09-2023 om 16:20
Pakketbezorger DHL zou vandaag voor 12:05 uur mijn pakketje komen bezorgen. Helaas op dit moment nog steeds geen pakketbezorger te zien.
Ik heb de webshop gevraagd om contact met ze op te nemen.
Hun antwoord: volgens DHL wordt het pakket vandaag of morgen alsnog bezorgd.
Ik vind het super onbeschoft om zoiets met droge ogen te zeggen terwijl je iemand al de hele dag hebt laten wachten!!!!
Poezie
15-09-2023 om 16:22
Poezie schreef op 15-09-2023 om 16:20:
Pakketbezorger DHL zou vandaag voor 12:05 uur mijn pakketje komen bezorgen. Helaas op dit moment nog steeds geen pakketbezorger te zien.
Ik heb de webshop gevraagd om contact met ze op te nemen.
Hun antwoord: volgens DHL wordt het pakket vandaag of morgen alsnog bezorgd.
Ik vind het super onbeschoft om zoiets met droge ogen te zeggen terwijl je iemand al de hele dag hebt laten wachten!!!!
O ja, en ik moet zelf de track and trace in de gaten houden ![]()
Bezorging verhinderd, datum is gewijzigd
Decibel88
15-09-2023 om 16:41
Mama-Inge schreef op 15-09-2023 om 13:08:
Nee mevrouw: mijn honden doen die van jou niets.
Ze willen alleen maar even kennis maken.
Dat je zo gaat schreeuwen en je eigen hond bijna ophangt aan zijn riem is echt niet nodig
Nou, ik snap die vrouw wel.
Laat je hond gewoon lekker bij je/aan de lijn
Mijn algemene ergernis: honden die je komen besnuffelen..
Pooh-Bear
15-09-2023 om 16:48
Aan mijn werk. Ik heb Corona gehad en werk in de thuiszorg. Bellen ze me gisteren op met de vraag of ik weer kan werken. Waarop ik uitleg dat ik op zich fit genoeg ben om te werken maar niet 100% klachtenvrij en ik weet niet of mijn cliënten dat wel willen. Daarop zegt ze dan bel ik ze even op om te vragen.
Half uur later wordt ik terug gebeld geen probleem ze vinden het allebei goed.
Kom ik vanmorgen op mijn werk zijn ze geen van tweeën gebeld.
JtM
15-09-2023 om 17:01
Ik heb vanochtend contact gehad met iemand die voor mij een voedingschema op zou stellen en coaching zou doen. Ik snap dat die mensen er aan moeten verdienen maar helaas is €250 p.m. boven mijn budget.
Tinydancer
15-09-2023 om 17:03
Pooh-Bear schreef op 15-09-2023 om 16:48:
Aan mijn werk. Ik heb Corona gehad en werk in de thuiszorg. Bellen ze me gisteren op met de vraag of ik weer kan werken. Waarop ik uitleg dat ik op zich fit genoeg ben om te werken maar niet 100% klachtenvrij en ik weet niet of mijn cliënten dat wel willen. Daarop zegt ze dan bel ik ze even op om te vragen.
Dit vind ik echt niet kunnen ! Voor hetzelfde geld besmet je je cliënten. Wat vreemd van de organisatie.
Pooh-Bear
15-09-2023 om 17:07
Tinydancer schreef op 15-09-2023 om 17:03:
[..]
Dit vind ik echt niet kunnen ! Voor hetzelfde geld besmet je je cliënten. Wat vreemd van de organisatie.
Ja ik vond het ook heel raar. Heb het ze nu zelf verteld en bij beiden met mondkapje op en afstand gewerkt. Weet ook niet of ik nog besmettelijk ben.
Heb ze nu ook een mail gestuurd en om uitleg gevraagd want of er is een fout gemaakt of er wordt gewoon tegen me gelogen.
Lollypopje
15-09-2023 om 17:17
Pooh-Bear schreef op 15-09-2023 om 16:48:
Hier zou ik als patiënt dus echt heel boos van worden. Voor mij kan sowieso elk virusje een terugslag betekenen in mijn klachten. Dus beweren dat patiënten zijn gebeld en dat dan niet doen, is gewoon heel respectloos naar de patiënten. Zij betalen de prijs als ze besmet met iets raken.